sierpnia 18, 2013

Wibo, eyebrow stylist, czyli żel stylizujący do brwi






Już całkiem niedawno otrzymałam w WiboBoxie żel do stylizacji brwi, więc czas na podsumowanie jak się sprawdził :)





Dobrze wyregulowane, w kolorze naturalnego brązu brwi, nadadzą twarzy niepowtarzalny wygląd i sprawią, że Twoje oczy będą wyeksponowane. Makijaż będzie wyglądał naturalnie, gdy brwi będą dopasowane do kształtu twarzy i zachowają swą pierwotną linię.
Pomocna przy codziennych zabiegach upiększających może okazać się nowość firmy Wibo - Eyebrow Stylist. Jest to brązowy tusz do stylizacji brwi, dzięki któremu w prosty i szybki sposób, będziesz mogła podkreślić brwi i nadać im idealny kształt. Zastosowanie kosmetyku pozwoli skorygować niedoskonałości brwi: optycznie je zagęści, doda koloru oraz zatuszuje nierówności. Dodatkową zaletą tuszu jest żelowa konsystencja, która pozwala na równomierną i dokładną aplikację kosmetyku.

Skład: Aqua, Glycerin, Acrylates/Palmeth-25 Copolymer, Mica, CI77491, CI77499, CI77891, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate, Potassium Sorbate. Potasium Hydroxide, Allantoin, Ethylexylglycerin, Bisabolol, CI 75470






Produkt zamknięty w opakowaniu takim jak tusz do rzęs, szczoteczka jest również podobna, mogłaby być mniejsza, bo jest strasznie szeroka, przez co ciężko jest precyzyjnie pomalować końcówki brwi.
Na początku używania z opakowania po wyjęciu i włożeniu szczoteczki zaczął się wylewać żel, czyżby za dużo ? I tak było przez jakiś czas, potem się jakoś unormowało.
Jest dostępny jeden kolor - brązowy. Mi nie bardzo odpowiada, bo niby brąz a brwi wyglądają na czarne. Ja obecnie podkreślam brwi cieniami z inglota, mam swój kolor dopasowany, po tym używam żelu bezbarwnego do brwi. Do tego ten żel z Wibo pozostawia dziwną błyszczącą poświatę na brwiach przez to, że zawiera drobinki brokatu.
Mam dość gęste brwi i ciemne, ale ten żel jest jakby za ciemny, więc nie wiem jak miałyby go używać dziewczyny o jasnych włosach? Tam gdzie są widoczne prześwity to tego po prostu nie zakryjemy tym żelem. Żel osadza się na brwiach i trzyma je w ryzach przez cały dzień.
Cena: ok. 10zł
Dostępność: Rossman






Gadżet całkiem fajny, ale ja pozostanę jednak wierna mojemu dotychczasowemu podkreślaniu brwi, bo jednak ten żel do brwi z Wibo nie odpowiada mi kolorystycznie.

pozdrawiam,

39 komentarzy:

  1. Troszkę za ciemno wygląda, ale i tak cię podziwiam za takie precyzyjne nałożenie go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No niestety jest ciemny, ale nakłada się go nie najgorzej

      Usuń
  2. Nie wiem czy potrafiłabym tak precyzyjnie nałożyć przy grubej szczoteczce. :) Dla mnie pewnie też byłby za ciemny mimo że mam ciemne brwi ale włosy rozjaśniane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dlatego szczoteczka mogłaby być mniejsza :)

      Usuń
  3. Ja również nie mogę się przekonać do tego żelu.. Szczoteczka jest o wiele za duza, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też nie mogę się przekonać, tym bardziej jak umalowałam nim brwi to mój P. powiedział, że mam jakieś dziwne brwi ;)

      Usuń
  4. Dla mnie byłby zdecydowanie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  5. a dla mnie to szybki sposób na podkreślenie brwi, ale moje i tak są dość ciemne

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie lekko przeraziła szczoteczka i zrezygnowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie podkreśla brwi jednak sądzę, że dla mnie kolor byłby za ciemny a szczoteczka niestety za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, ciut za ciemny, ale można poeksperymentować :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że Wibo ma taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez żelu o wyjściu z domu nie ma mowy, bardzo lubię ten żel i efekt jaki nim osiągam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie kolor zdecydowanie byłby za ciemny.
    Nie lubię mieć gargamelowych brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś mik w nim nie pasuje, chyba zostanę wierna Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się z nim nie polubiłam i oddałam koleżance. Szczotka zawielgachna, a kolor nie mój (też mam swój dopasowany cień z inglota).

    OdpowiedzUsuń
  14. Nałożyłaś go super, ale ja bym wyglądała w takim ciemnym kolorze jak podwójna wiedźma :D

    OdpowiedzUsuń
  15. używam tego żelu z delii ale jest właśnie na wykończeniu więc ten wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam jasne włosy i używam tego żelu - na jasnych brwiach nie jest na pewno czarny, trochę przyciemnia, ale u mnie to jest pożądane - w końcu mam widoczne brwi;).

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten żel i go lubię :) W zależności jak go nałożę, mogę tylko delikatnie podkreślić brwi albo nieco mocniej :) Chociaż szczoteczka faktycznie trochę za duża i czasem mi się zdarza zrobić plamę w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam jasne brwi, więc u mnie by się chyba nie sprawdził, ponieważ nie lubię mieć ich mocno podkreślonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem właśnie świetnie prezentuje się na Twoich brwiach, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba zaczne cos robic z moimi brwiami, ciekawi mnie czy cos to zmieni w moim wygladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, a mi się bardzo efekt podoba.:) a jak podkreślasz swoje brwi bez tego żelu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to napisałam w poście ;)
      cień inglota + bezbarwny żel do stylizacji brwi

      Usuń
  23. Z tego co wiem to jest nowa wersja tego żelu z mniejszą szczoteczką, fakt kolor ma śmieszny brązowo połyskujący ale na brwiach nie wygląda źle, mając takie jak Ty brwi chyba nawet niczym bym ich nie podkreślała, są ładne same w sobie

    OdpowiedzUsuń
  24. nie uważam, by był za ciemny :) trochę ciemniejszy od Twoich brwi, ale możesz go spróbować nakładać tak jak ja, czyli nabrać go na pędzelek skośny ze szczoteczki i tym pędzelkiem po brwiach przeczesać :)

    kurczę, bardzo nie lubię takiego szufladkowania 'jasne włosy = jasne brwi'. u mnie to zupełnie nie działa i przez to się wkurzam :D tak samo z szufladkowaniem cieni czy koloru eyelinera, że jaśniejsze są dla blondynek... ja się o wiele lepiej czuję w mocnym i ciemnym makijażu, chociaż wiem, że jestem pewnie jedną z niewielu takich osób ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja przyzwyczajona jestem do jaśniejszego podkreślania brwi :)
      jakoś tak zawsze jest, że się porównuje, ja mam ciemne brwi i jak go nakładałam to se myślę, jej tylko jeden kolor, jak dziewczyny z jasnymi brwiami miałyby go nałożyć ;D Ale w sumie to dobrze, że się dopasowuje ;)

      Usuń
  25. Miałam go, ale był dla mnie również za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Efekt mi się bardzo podoba! Mam ciemne brwi, więc dla mnie mógłby okazać się dobry.

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie wygląda przy gęstych brwiach.. U mnie niestety póki co by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem bardzo ładnie się prezentuje na Twoich brwiach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger