sierpnia 24, 2013

Wibo, nawilżające pomadki do ust Eliksir nr 01, 03, 05, 06.






Pomadki Wibo poznałam już chwilę temu, jak pokazały się na półkach, zakupiłam sobie dwa kolorki, które dla mnie wydawały się najciekawsze, a tu w Wiboboxie otrzymałam aż 4 sztuki :) Z czego jeden już właśnie miałam.






Pomadka:
- nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie,
- trwalsza niż błyszczyk,
- najmodniejsze odcienie sezonu.
Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo








Opakowanie wygląda elegancko, ale jest plastikowe, przez co napisy szybko się zdzierają i po pewnym czasie nie wyglądają już tak ładnie. Na zdjęciu opakowanie nowe i używane.
Wybór kolorów jest naprawdę spory, poniżej kolory, które ja otrzymałam. Trwałość nie powala, ale nie ma co się spodziewać cudów po pomadkach nawilżających.
Pomadki są strasznie miękkie przez co szybko się wykrzywiają. Tak wygląda moja używana przez jakiś czas pomadka, nawet nie nosiłam jej w torebce, tylko leżała w domu i używałam jej przed wyjściem...
Cena: 9zł
dostępność: Rossman






Pomadki świetnie nawilżają, nie trzymają się może za długo, ale gama kolorystyczna jest naprawdę duża. Do tego taka niska cena kusi najbardziej :) Naprawdę warto !

pozdrawiam,


37 komentarzy:

  1. No właśnie ta ich miękkość, też taki obrazek objawił mi się pewnego słonecznego dnia, gdy chciałam pomalować sobie usta w ciągu dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolory, ale szkoda, że tak się wykrzywiają po częstym stosowaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, póki co w tych nowych tego nie zauważyłam, ale tamtą mam już sporo czasu

      Usuń
  3. bardzo ładne kolorki!

    Zapraszam do wzajemnego obserwowania ;)
    Oraz na WAKACYJNE ROZDANIE na www.aneczka84.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się zgrałayśmy z tym postem :p
    mi sie nic nie wykrzywia, ale może dlatego, że ja zawsze wykręcam tylko takie minimam potrzebne do umalowania ust. ale pomadka, którą dałam Mamie już jej się ułamała, więc cos w tym jest :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah no udało nam się ;)
      ja już teraz też tak wykręcam, ale wcześniej dawałam więcej i może temu...

      Usuń
  5. 01 i 06 są przepiękne! :)
    Szkoda, że tak się łamią i topią, myślę jednak, że taka za taką cenę, nie smuci to tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no aż tak bardzo nie, ale jednak troszkę uprzykrza używanie :)

      Usuń
  6. ja osobiście je uwielbiam, mam 1, 4 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory mają ładne, ale nie kusi mnie, żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje aż tak się nie wykrzywiają, ale to pewnie kwestia czasu, za to bardzo często używana szminka z p2 już tak samo wygląda jak ta na zdjęciu powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne kolory:) szkoda jednak ze takie sa miekkie :/ to samo mialam z moja :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda tylko że się tak niszczą szybko, ale tak jak mówisz za taką cenę warto ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam je, używam non stop na zmianę,
    przewijają się przez torby, torebki, a żadna z nich nie złamała mi się jak Twoja

    OdpowiedzUsuń
  12. łaa wygląda jakby miała za ciepło:x 05 i 01 śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam kolor 06, ale pewnie jeszcze jakieś kupię

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam je i jak dla mnie nie są za miękkie. Używałam je całe lato i żadna mi się nie wygięła czy roztopiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie kolorki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jedną i jestem w niej zakochana;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie te pomadki, jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować. Najbardziej kusi mnie 05 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne pomadki, ale przez ta miękkość chyba bym je odlubiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię! Mam odcień 05, moja się nie wykrzywiła, ale opakowanie jest już tak popękane, że wstyd wyjać w towarzystwie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. 05 najlepsza:) szkoda, że takie miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 i 6 mi się podoba :)
    Ja miałam kupić sobie te z Wibo, ale testery były zużyte, więc wybrałam pomadki z Lovely i też je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. za miękkie są niestety.. Mi się podoba czerwona z tej serii, ale boję się, że się powygina, dlatego jej nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jedną i jest super, szkoda że ma nieładne opakowanie:/

    OdpowiedzUsuń
  24. Już sobie obiecuję jakiś czas żeby sobie taką sprawić i w końcu muszę plany wprowadzić w życie bo mi spokoju to nie daje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mam nr 3 i 6 . jestem zadowolona i to bardzo. nie działo mi się z nimi nic dziwnego w upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje jeszcze się tak nie powykrzywiały, ale rzeczywiście są miękkie. No ale są tanie i mają ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gama kolorystyczna naprawdę duża.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie lubię u siebie takich różowych kolorów na ustach. Kolor 05 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kolory) A masz w swojej kolekcji jakiś dobry błyszczyk powiększający usta??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger