września 30, 2013

Wibo, extreme nails nr 504







Ostatnio dużo u mnie na temat kosmetyków Wibo, ale w sumie ostatnio używam głównie ich :) W to wszystko dzięki Wibo Boxowi. Dziś lakier, który zauroczył mnie w butelce, jednak na paznokciach już mniej...


W buteleczce kolor wydaje się bardziej wpadający w brudny róż, a na paznokciach wyszła pomarańcz. Zdjęcia nie oddają jego prawdziwego koloru.
Lakier jest bardzo kryjący już jedna warstwa kryje idealnie. Nie schnie za szybko, ale od tego mam wysuszacz ;) Pędzelek jest dość szeroki i bardzo wygodny w użyciu.
Lakier zaczął się ścierać po ok 3 dniach, więc dość optymalnie.
Cena: ok. 5 zł
Dostępność: Rossman








Ogólnie nie przypadł mi szczególnie do gustu, pewnie przez ten kolor, który nie skradł mojego serca, liczyłam na coś więcej...

pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. Kolor też mnie jakoś nie uwiódł, ale ta seria jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery, które dobrze kryją! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to podchodzi w mało intensywny czerwony ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek mi się średnio podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też tak średnio się podoba, nie mój kolor..

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że mego serca też nie skradł.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładniutki kolor :) piękny masz kształt paznokci :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bajeczny kolorek <3

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mi się nie podoba.. achh, szkoda, bo cenowo jest przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No też jakoś średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak średnio mi się ten kolor podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor nie dla mnie :)

    nakolorowane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger