maja 19, 2015

RIMMEL | Rita Ora - Rain Rain Go Away 198


 Na promocjach w Rossmanie udało mi się zakupić 3 lakiery z firmy Rimmel z serii Rita Ora. Bardzo spodobał mi się m.in. kolor rain rain go away, czyli taki smutny, brudno-szary kolorek.

Szybkoschnące lakiery do paznokci 60s w kolekcji kolorystycznej opracowanej przez Ritę Ora! Najgorętsze wiosenno-letnie odcienie w najmodniejszym stylu flower-power. To prawdziwy festiwal koloru! Daj się ponieść tej gorącej atmosferze - łącz kolory tworząc zakręcone hippie-hip-hopowe stylizacje! Do wyboru masz aż 7 odcieni.


Pędzelek jest bardzo wygodny i aplikacja za jego pomocą jest idealna! Do tego jedna warstwa kryje wystarczająco, nie ma żadnych prześwitów. Ale ja jak to ja, zawsze maluję jeszcze drugą warstwę.


Lakier ten nie smuży, o dziwo również wysychanie to żaden problem. Według mnie wyschnął bardzo szybko. Co do trwałości to jest bardzo dobra, wytrzymują na paznokciach kilka dni! Zależy wszystko od tego co robimy (raz zdarzyło się, że na drugi dzień miałam odpryski).


Cena: ok. 11 zł
Dostępność: drogeria - szafy Rimmel








Kolor jest idealny, uwielbiam takie odcienie, a ten jest wręcz szczególny. Nie miałam takiego w swojej kolekcji i chętnie będę po niego sięgać :)

Jak Wam się podoba ten kolor? :)

pozdrawiam,



27 komentarzy:

  1. mam w innym odcieniu, trzyma się do pierwszego zmywania naczyń

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny odcień, lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhh nie lubię jednidniowcow. Nie mam czasu codziennie malować paznokci, ale kolor ma ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi się nie chce codziennie malować paznokcie na nowo... zastanawiam się nad zakupem lakierów hybrydowych, ale zobaczymy :)

      Usuń
  4. Jak nie lubię szarych lakierów, tak ten mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek, muszę kiedyś jakiś z tej serii lakier wypróbować bo poprzednia seria nie trzymała mi się nawet jeden dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba :) lubię szary ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek, bardzo podobają mi się takie szarości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam takie szarości :) Piękny jest, a Ty masz cudne pazurki *.* Z tą trwałością fakt, szału nie ma u rimmela, ale w sumie są taniutkie to im to wybaczam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor ale pazurki to masz boskie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny odcień! Żałuję, że na moich paznokciach szarości często źle się prezentują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty, jak taki piękny kolor może źle się prezentować :)

      Usuń
  11. podoba mi się, taki neutralny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kolor i wygląda rewelacyjnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada pieknie :) Szkoda, ze trwalosc kiepska :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny kolor, jeszcze takiego nie miałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor cudowny - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szarości na paznokciach! kiedyś miałam najwięcej czerwonych lakierów, teraz królują szarości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger