maja 20, 2015

SPOTKANIE BLOGEREK | MayBeBeauty :)


W sobotę 16 maja odbyło się spotkanie blogerek w Gdyni pod nazwą MAYbeBEAUTY :) Organizowane przez Mariolę, która nie zdążyła wrócić do Polski na spotkanie z nami i w organizacji pomogła Monika :) Dziś czas na krótką relację ze spotkania.
Cieszę się, że zostałam zaproszona, chociaż na początku nie wiedziałam czego dotyczy zaproszenie :))



Uczestniczki spotkania:

9. Kamila http://paczajka.blogspot.com/ , która niestety z powodów zdrowotnych nie mogła być na spotkaniu :( 

No i ja ;)



Spotkanie odbyło się w galerii Szperk w Gdyni, w kawiarni Modern Cafe. Oczywiście były pogaduszki, kawka, herbatka. Ja skusiłam się na herbatkę mrożoną z mohito i mango i było przepyszne! Jak kiedyś będziecie mieli okazję być tam to polecam!


Dodatkowo Monika przygotowała nam "zadanie domowe". Na spotkaniu notowałyśmi i dzieliłyśmy się z innymi informacjami, m.in. polecanymi blogami, czy też poradami kosmetycznymi :)


Na stoliku stała również przykładowa paczka, którą każda z nas otrzymała :) Było prawie jak kiedyś na mikołajki w szkole :))




Sponsorzy spotkania:





 


Zawsze miło spotkać się ponownie, mam nadzieję, że niedługo spotkamy się ponownie, może na See Bloggers się uda? :)

pozdrawiam,



13 komentarzy:

  1. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i ja będę miała okazję być na jakimś spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne spotkanie i piękne dziewczyny :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że mogłyście się spotkać, widzę same fajne dziewczyny były ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam nadzieję, że spotkamy się na SB. Zapisy już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miły było ponownie się spotkać :) a spotkanie niezwykle udane !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłę te internetowe przyjaźnie i znajomości :) ja łapię się na tym, że z niektórymi przyjaciółmi z lat młodzieńczych nie mam kontaktu a Ci z neta zawsze dopisują:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania to świetna sprawa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne z Was babeczki, a gifty rewelacja - milego uzywania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama chętnie wybrałabym się na takie SPOTKANIE - widzę,że bardzo dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że humory Wam dopisywały ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger