maja 27, 2016

GLYSKINCARE - ARGAN OIL | Krem do twarzy z olejem arganowym



Chwilę temu otrzymałam od firmy Diagnosis krem do twarzy z olejem arganowym. Liczyłam, że kosmetyk bardzo wpasuje się w moje potrzeby, jednak tak się nie stało...




Opis produktu:
Odżywczy krem do twarzy z olejem arganowym głęboko nawilża skórę pozostawiając ją miękką, gładką, odmłodzoną. Dzięki bogatej zawartości składników aktywnych: oleju arganowego, oleju jojoba, d-panthenolu, kwasu hialuronowego, allantoiny, witaminy E, aloesu i masła shea krem poprawia jędrność i elastyczność skóry, nadając jej młody, zdrowy wygląd i promienny blask.
Opakowanie:
– 50ml
Sposób użycia:
Stosuj rano na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Testowany dermatologicznie.

Składniki:
Aqua, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Sodium Polyacrylate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexyl Cocoate, Simmondsia Chinesis Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Sodium Hyaluronate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Panthenol, Allantoin, Disodium EDTA, Methylparaben, Propylparaben, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene, Linalool.




Opakowanie tego kremu to miękka tubka, która znajduje się jeszcze w dodatkowym kartoniku. Wygląda bardzo ładnie. Krem ten ma bardzo delikatny zapach, przyjemny, po nałożeniu już nie wyczuwalny.




Konsystencja kremu jest bardzo delikatna, szybko się wchłania. Pozostawia skórę delikatnie nawilżoną, idealnie nadaje się pod makijaż.




Do kremu miałam dwa podejścia z pewnym odstępem czasu - oba nieudane. Na początku używania wszystko było w porządku. Delikatne uczucie nawilżenia (dla bardzo suchej skóry może być zbyt mało nawilżający) oraz dobrze sprawdził się pod makijaż. Ale po kilku dniach używania skóra na policzkach robiła się czerwona i miałam suche plamy. Obawiam się, że podczas ciąży skóra stała się bardziej wrażliwa i źle zareagowała na któryś składnik kremu. Po zaczerwienieniu się skóry krem odstawiłam na jakiś czas, wszystko przeszło i wróciłam do niego. Niestety drugie użycie było z takim samym rezultatem jak pierwsze.
Krem ostatecznie dałam mamie i dałam jej czas na używanie - powiedziała, że jest z niego zadowolona, nie uczulił jej i polubiła go, ze względu na dające nawilżenie.



Cena: 47 zł/50ml
Dostępność: lista sklepów z dostępnością











Krem niestety mnie uczulił, więc dałam go mamie, a na szczęście ona jest z niego bardzo zadowolona. Ma świetny skład, a olejki są wysoko, może dlatego moja skóra tak zareagowała na niego.

pozdrawiam,





12 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy do czynienia z tym kremem, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę :P wygląda ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma go w drogeriach na półkach, więc jedynie w aptekach może się rzucić w oczy :)

      Usuń
  3. Szkoda że się nie sprawdził, ale za to mama skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej serii zdecydowałam się na testowanie kremu pod oczy :) mam nadzieję, że spisze się u mnie ta seria.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam ani produktu ani marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie lepiej sam olej arganowy uzywac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger