maja 12, 2016

ROZDANIE | Nanshy, Annabelle Minerals oraz Glov! [ZAKOŃCZONE]


Zapraszam Was serdecznie na rozdanie na moim blogu :) Dość długo zbierałam się do tego rozdania, jednak mam nadzieję, że ten zestaw, który mam dla Was jest naprawdę interesujący!
Bardzo dziękuje Wam, że jesteście ze mną!


 W skład nagrody  wchodzą:
  • Annabelle Minerals - cień do powiek w kolorze vanilla
  • Annabelle Minerals - róż mineralny w kolorze Rose
  • Pędzel Nanshy F01
  • Glov Quick Treat mini rękawica do demakijażu (nakładana na palec)




Zasady są proste:
  • trzeba być obserwatorem mojego bloga (warunek konieczny) - 1 los 
  • Polub bloga na facebooku -> tutaj link - (warunek konieczny) -  1 los.
Aby zdobyć dodatkowe losy możesz:
  • Polubić mnie na instagramie ->  tutaj link1 los
  • Umieścić informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem i linkiem do tego posta na swoim blogu - 2 losy
  • Udostępnić informację o rozdaniu na fabecooku -> tutaj post o rozdaniu - 1 los 
  • Umieścić informację o rozdaniu w pasku bocznym  - 1 los.
  Łącznie do zdobycia jest 7 losów!! :)







Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jest cosmeticsmyaddiction.pl  
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga cosmeticsmyaddiction.pl oraz zgłosić się za pomocą formularza.
3. Zgłoszenia przyjmowane są od 12.05.2016 do 27.05.2016 .
4. Kosmetyki są nowe, nieużywane, sponsorem kosmetyków jest cosmeticsmyaddiction.pl
5. Wysyłka tylko na terenie Polski.
6. Aby się zgłosić należy wypełnić formularz zgłoszeniowy
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni.
8. Wygrywa jedna osobą, zwycięzcę poinformuję e-mailem o wygranej i będę czekać na adres 2 dni od momentu wysłania informacji o wygranej. W przypadku nie uzyskania adresu wylosuję kolejną osobę.

Zapraszam i życzę powodzenia! :)


WYNIKI:

 





17 komentarzy:

  1. No dooobra ;p Wzięłam udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to mi dałaś do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia dla wszystkich dziewczyn! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy mogę prosić o poprawny link do Instagrama? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział :)
    powodzenia wszystkim! =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rozdanie . Muszę się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę udział :) nie mogłam wejść na instagram ale teraz jest ok :P obserwuje jako jogobella 25

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaa...ale nagrody!
    Zgłoszenie poszło i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zgłosiłam, tym bardziej, że od niedawna jestem Twą "followerką" :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger