maja 15, 2016

LE PETIT MARSEILLAIS | pielęgnujący olejek do mycia oraz krem do rąk | paczka ambasadorska



Chwilkę temu po raz kolejny udało mi się zostać ambasadorką Le Petit Marseillais. Bardzo się ucieszyłam, bo pokochałam ich kosmetyki od pierwszego użycia - zwłaszcza żele pod prysznic. Pachną przepięknie i można je dostać w niskich cenach, do tego są dostępne w wielu drogeriach.



W paczuszce znalazły się pielęgnujący olejek do mycia oraz krem do rąk.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz - w środku na tekturce jest napisane: olejek z orzechów laskowych i mleczko pszczele, a na tyle żelu jest informacja o olejku arganowym i kwiecie pomarańczy... ;)




Pielęgnujący olejek do mycia. Olejek Arganowy & Kwiat Pomarańczy


Le Petit Marseillais Olejek Arganowy i Kwiat Pomarańczy nie tylko oczyszcza skórę, ale też pielęgnuje ją, dzięki kompozycji składników pochodzenia naturalnego. Formuła naturalnego olejku o delikatnym zapachu pozostawia Twoją skórę intensywnie odżywioną i jedwabiście miękką.


Skład: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Citrus Aurantium Amara Flower Extract, Polyquaternium-7, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate , Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lauryl Alcohol, Polyglyceryl-4 Laurate/Sebacate , Polyglyceryl-6 Caprylate/Caprate, Ammonium Chloride, Ammonium Sulfate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Limonene, Linalool, CI 15985. PARABEN FREE.




Opakowanie olejku jest bardzo ładne, przezroczyste. Bardzo mi się podoba to, że są widoczne żelowe bąbelki w środku :) Idealne pod prysznic, otwierane od góry, nie wyślizguje się z rąk.




Zapach jest przepiękny, lekko słodkawy, ale mega przyjemny. Uwielbiam go używać, czuć go na skórze jeszcze chwilę po użyciu. Niestety nie zostawia skóry nawilżonej na zbyt długo, mam wodę, która bardzo przesusza skórę, więc u mnie użycie balsamu do ciała to konieczność.




Konsystencja jest leista, jednak ciężko go nazwać olejkiem. Dla mnie jest to dość rzadki żel. Używałam już kilku olejków pod prysznic i zawsze były typowymi olejkami. Bardziej jest to żel pod prysznic z dodatkiem olejku arganowego :)
Używam go prawie codziennie i od miesiąca wraz z mężem zużyliśmy dopiero ok. połowę, a mam go ok. miesiąc :)



Regenerujący krem do rąk z masłem karite, aloesem i woskiem pszczelim


Regenerujący krem do rąk Le Petit Marseillais do skóry przesuszonej i zniszczonej Creme Mains Réparatrice. Gęsty krem, który dobrze się wchłania, nawilża, odżywia i regeneruje skórę rąk. Ma przyjemny zapach. Pozostawia na dłoniach ochronną warstwę bez poczucia lepkości.

Skład: Aqua, Isononyl Isononanoate, Glycerin, Ethylhexyl Palmitate, Glyceryl Stearate, Olus Oil, Glycol Palmitate, Cetearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Butyrospermum Parkii, Dimethicone, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Mauritia Flexuosa Fruit Oil, Propylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Oil, Candelilla Cera, Caprylyl Glycol, Cera Alba, Isohexadecane, Steareth-20, Polysorbate 60, Ceteth-20, PEG-75 Stearate, Zea Mays Starch, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Methylisothiazolinone, Parfum




Krem do rąk zamknięty w typowej dla kremów do rąk tubce. Wygodna w użyciu, jednak dość trudno go wydobyć ze środka, bo jest gęsty.




Zapach kremu jest przepiękny, delikatny. Również przypadł mi do gustu jak zapach olejku :) Konsystencja jest bardzo gęsta, jest treściwy i wystarczy niewielka ilość do nawilżenia dłoni. W miarę szybko się wchłania, zostawia na dłoniach nawilżający filtr. Momentami mam bardzo przesuszone dłonie, a po użyciu dłonie są od razu nawilżone i to na dość długo.


Cena olejku: ok. 12 zł / 250 ml 
Cena kremu do rąk: ok. 12 zł / 75 ml

Dostępność: Drogerie










Ja bardzo polubiłam oba produkty. Dzięki ambasadorskim paczkom poznałam wiele świetnych kosmetyków, do których chętnie wracam, na pewno takimi produktami będą również te :) Szczerze polecam! 

pozdrawiam,





2 komentarze:

  1. az wstyd sie przysznac, ale jeszcze nic z LPM nie miałam okazji wypróbować:/ olejek brzmi bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, muszę się przyjrzeć tym kosmetykom podczas najbliższych zakupów :)

      Usuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger