maja 28, 2016

MYLOVIEW.PL | Jak ożywić wnętrze



Chwilkę temu otrzymałam od firmy myloview.pl paczuszkę z dwoma wybranymi przeze mnie plakatami. Zamówiłam do nich na allegro dwie antyramy i dziś zobaczycie jak zmieniłam mieszkanie dzięki nim.




Plakaty przyszły zapakowane w tubę do wysyłania plakatów, w środku bardzo dobrze zabezpieczona cienką pianką. Dodatkowo plakaty zawinięte szarym papierem z nalepionym hologramem, co jest oznaką, że nikt przed nami nie otworzył paczki :)
Plakaty są drukowane na grubym papierze i jakościowo bardzo mnie zaskoczyły

Na stronie myloview.pl znajdziecie nie tylko plakaty, ale też obrazy, fototapety i naklejki


Plakat, który zamówiłam w wymiarze 100 x 70 cm to kolorowy plakat z napisem "Enjoy every moment", czyli "ciesz się każdą chwilą". Od razu pomyślałam, że ten plakat troszkę ożywi sypialnię, więc powiesiliśmy go nad łóżkiem. Według nas prezentuje się świetnie! 

Cena: plakat w tym wymiarze kosztuje ok. 70 zł
Dostępny: tutaj




Drugi plakat zamówiłam w wymiarze 62 x 93 cm i przedstawia kwiat lotosu.



Chcieliśmy kupić plakat, który będzie wisiał w aneksie kuchennym. Brakowało nam tam jakiegoś obrazu, który ożywiłby również to wnętrze. Zdecydowaliśmy się na kwiat lotosu na zielonym tle, gdyż najbardziej pasował kolorystycznie.


Cena: plakat w tym wymiarze kosztuje ok. 63 zł
Dostępny: tutaj




Zmiany zaszły nie tylko w mieszkaniu, dzięki tym pięknym plakatom, ale również na blogu w szablonie i nagłówku :) Co do plakatów to zaskoczyła mnie ich jakość -  drukowane na grubym papierze i sam nadruk świetnej jakości. Zdecydowanie warte swojej ceny.
A jak zmontujemy łóżeczko dla dziecka może zdecydujemy się na fototapetę obok łóżeczka :)



Jak podobają Wam się te zmiany?

pozdrawiam,



4 komentarze:

  1. Fajnie się prezentują. A ten obraz z kwiatem mi się podoba i super się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam obrazy, dodają dużo ciepła w pomieszczeniu. Mimo tego wciąż nie znalazłam jeszcze idealnej kompozycji do mojego salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Naprawdę mi się podobają. Ja na razie muszę się wstrzymać bo moje wynajęte mieszkanie ma taki wystrój, że nic do niego nie pasuje, a dom dopiero zaczyna się budować :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger