maja 23, 2016

SKIN79 MINIATURKI KREMÓW BB | Zestaw Vip Gold, Orange, Hot-Pink



Ten zestaw kremów BB od dość dawna za mną chodził :) Kiedyś dość intensywnie testowałam różne kremy BB, miałam pełno próbek i zawsze każdy krem BB był dla mnie za jasny. Dość szybko się opalam, ale od kiedy pracuję i mieszkam w bloku nie mam słońca praktycznie jak kiedyś mieszkając w domu z rodzicami ;)
Dlatego chciałam dać im szansę po raz kolejny i dziś przychodzę bardziej ze swatchami, niż recenzją.




Co to jest BB Cream? 

Krem BB, z ang. beauty balm lub blemish balm to tzw. balsam na niedoskonałości, który ma w jednej chwili upiększyć cerę, nawilżyć ją, ujednolicić jej koloryt, ukryć niedoskonałości, zmniejszyć widoczność zmarszczek i jeszcze… zapewnić skórze odpowiednią ochronę przeciwsłoneczną! To kosmetyk wielozadaniowy, który ma nam zastąpić krem nawilżający, podkład, a nawet korektor.


Jak działa BB Cream? 

Kremy BB polecane są dla wszystkich rodzajów skóry- zwłaszcza wrażliwej lub skłonnej do trądziku. Nie tylko doskonale pielęgnuje cerę, ale też działa jak make-up: poprawia kondycję skóry, wyrównuje jej koloryt, ukrywając zaczerwienienia, przebarwienia, ciemne plamy, a nawet trądzik, dlatego można go używać zamiast podkładu. Dodatkowo, nawilża skórę, regeneruje ją, zmiękcza i wygładza, a także zapewnia odpowiednią ochronę przed szkodliwym promieniowaniem…



SKIN79 Super+ Triple Functions BB Cream (Orange) - więcej tutaj
Kolor tego produktu okazał się dla mnie za jasny. Po użyciu nałożyłam na niego troszkę ciemniejszego podkładu, aby bardziej pasował do szyi. Jako taka baza pod sprawdził się bardzo dobrze i podkład trzymał się cały dzień. Ogólnie nakłada się go bez problemów, równomiernie się rozprowadza, ale nie jest mocno kryjący. Kolor jest dość neutralny, tylko mógłby być troszkę ciemniejszy, bo świetne jest to, że ma wysoki filtr :) 


SKIN79 Hot Pink Super+ Beblesh Balm Triple Functions - więcej tutaj
Ten krem BB niestety jest dla mnie całkowicie za jasny, po nałożeniu u mnie twarz wygląda strasznie i mocno się odcina od szyi, bardzo rozjaśnia, ale cera wygląda na mega zdrową i gładką. Ale dla bladziochów może być idealny ;) Nakładałam go także jako korektor pod oczy i tutaj mnie sprawdził się bardzo dobrze - rozjaśnia i trzyma się cały dzień.



SKIN79 VIP Gold Super Plus BB Cream (Gold) - więcej tutaj
Ten kolor okazał się najbardziej odpowiedni dla mnie - wygląda na twarzy bardzo ładnie i dobrze kryje. Nie tworzy maski i wygląda bardzo naturalnie. Nakłada się go bardzo dobrze, ja używam pędzli do podkładu.

 

Cena: 90 zł / 3 tubki o pojemności 7g
Dostępność: tutaj


 





Takie miniatury to świetna sprawa. Dzięki nim można sprawdzić czy odcień danego kremu BB będzie dla nas odpowiedni oraz jak będzie zachowywał się na naszej skórze. Co prawda miniatura ma 7g pojemności i wystarczy na około 5 użyć jednak pełnowymiarowe opakowanie jest dość drogie (ok. 80 zł) i szkoda byłoby właśnie takie kupić i miałoby się okazać nieodpowiednie :)


pozdrawiam,




17 komentarzy:

  1. Mam pink w wersji pełnowymiarowej i super mi się sprawdza, a chcę sobie sprawić orange, bo próbka bardzo przypadła mi do gustu ;) Zaś ostatni, który Tobie odpowiada dla mnie byłby za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytałam, że dla wielu osób jest za ciemny... No niestety zależy od karnacji :)

      Usuń
  2. wyglądają super dla mnie idealny by był Orange :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z zaciekawieniem mogłabym je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same opakowania już mnie kupiły ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie produkty koreańskie mają świetne opakowania :) Niektóre są mega słodkie :)

      Usuń
  5. Jak skończy mi się mój BB z Holiki, to mam zamiar sobie kupić te miniaturki do sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lepiej kupić miniaturki, niż później się rozczarowac zle dobranym kolorem :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe produkty, ale bardzo ciężko mi na podstawie zdjęć ocenić i dostosować kolor do swojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zawsze trzeba sprawdzić na swojej skórze. Tutaj jest chociaż mały pogląd kolorów :)

      Usuń
  8. Orange jest dla mnie za ciemny, z kolei jaśniejszy Green już za różowy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie Orange się nie sprawdził - mam wrażenie, że robi maskę. Za to Pink i Gold świetne - Pink lepiej kryje, za to Gold przyjemniej się "nosi" :)
    Ps. Skin79 ma teraz promocję i zestaw próbek kosztuje 35zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger