maja 21, 2016

THE SECRET SOAP STORE | krem do rąk limonka i mięta z masłem shea


Bardzo lubię firmę The Secret Soap Store, zwłaszcza ich kremy do rąk :) Kremów używam codziennie i muszą dobrze nawilżać, a jeszcze lepiej jak przyjemnie pachną. Dziś mam dla Was recenzję tego kremu do rąk.


W poszukiwaniu ciekawych aromatów połączyliśmy zapach limonki z ziołową nutką mięty by przywrócić miękkość i delikatność skóry. Tak właśnie powstał krem do rąk z 20% zawartością Masła Shea przynosi natychmiastową ulgę suchej i podrażnionej skórze. Intensywnie ją nawilża, wygładza i regeneruje, chroni i wzmacnia naskórek. Wyrównuje koloryt i niweluje przebarwienia. Regularne stosowanie przywraca skórze aksamitną miękkość, gładkość i elastyczność.


Masło Shea zwane „karité” czyli „życie”. Jest wysoce cenione za właściwości zmiękczające skórę oraz zdolność leczenia jej podrażnionej. Zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB. Ma właściwości łagodzące, mocno natłuszczające i wygładzające. Wzmacnia cement międzykomórkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry. Skutecznie chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.



Krem znajduje się w typowym opakowaniu dla kremów do rąk firmy The Secret Soap Store, czyli aluminiowa tubka. Bardzo wygodna w użyciu, miękka i łatwo wydobyć krem z opakowania.


Krem jest bardzo gęsty, konsystencja jest zbita dzięki zawartości masła shea, jednak szybko się rozpuszcza i dobrze rozprowadza na dłoniach. Dzięki temu, że jest tak gęsty jest też bardzo wydajnyWchłania się szybko i nie pozostawia tłustej warstwy.
Zapach wydawał mi się na początku bardzo zachęcający i przyjemny, jednak w miarę używania zaczął mi przeszkadzać. Niby mieszanka mięty i limonki, jednak zdecydowanie dużo bardziej jest czuć tutaj miętę.
 

Cena: ok. 40 zł / 80ml
Dostępność: sklepy The Secret Soap Store, sklep internetowy








Krem jest bardzo nawilżający i za to go lubię, jednak zapach nie trafił w moje gusta. Mam też inny krem o zapachu zielonej herbaty i jest dużo bardziej przyjemny w użyciu :)

 pozdrawiam,
 


7 komentarzy:

  1. Kompletnie nie znam kosmetyków tej firmy a chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jego skład :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi tubkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś KREM z tej serii i bardzo dobrze mi się z nim współpracowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, świetny był
    niestety wydajność była słaba

    OdpowiedzUsuń
  6. Wąchałam porzeczkowy i to on mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten produkt, jak dla mnie cena nieco za wysoka, bo używam masę kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger