sierpnia 23, 2016

ZAFUL.COM | Moja chciejlista :)



Dawno nic takiego na blogu nie było, a jednak pragnienia rosną :D Oprócz kosmetyków wiadomo lubię także biżuterię i ubrania i wypatrzyłam sobie kilka fajnych rzeczy na stronie zaful.com. Chciałam też pokazać chciejstwa z aliexpress, ale w sumie zamówiłam kilka rzeczy, które chciałam już miesiąc temu i tylko czekam na paczki, także je pokażę w nowościach na pewno :)


Stronę zaful.com poznałam nie dawno i może niewiele osób ją zna. Jednak ostatnio odezwali się do mnie, abym zapozna się z ich asortymentem. Wiele rzeczy mnie kusi i chciałam Wam pokazać kilka rzeczy, które mnie zainteresowały.

W sklepie internetowym mają duży wybór ubrań, butów, akcesoriów i biżuterii :) Ja nie lubię kupować ubrań ani butów przez internet. Wolę przymierzyć i zobaczyć jednak jak to na mnie wygląda. Jednak kilka sukienek mnie zainteresowało, np. te poniżej.

1  |  2  |  3  |  4 


Jednak mnie z ich asortymentu najbardziej zainteresowała biżuteria i akcesoria i właśnie zastanawiam się nad kilkoma rzeczami z tych kategorii :) Niżej pokazuję kilka rzeczy, które mnie najbardziej zainteresowały.
 
1  |  2  |  3 

1  |  2  |  3

Mają także duży wybór okularów przeciwsłonecznych oraz torebek.
1  |  2  |  3
 
1  |  2  |  3



Nie wiem jak z jakością, ale mam nadzieję, że niedługo się przekonam i Wam więcej powiem na ten temat. Ceny są całkiem przystępne :)
A jak Wam się podobają ich produkty? Znacie Zaful.com? :)

pozdrawiam,






3 komentarze:

  1. Prześliczne zegareczki! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki w wersji MAXI są niezwykle piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te maxi sukienki, też jestem ciekawa jak z ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger