sierpnia 12, 2016

LIRENE | Aksamitny żel pod prysznic - rajski kwiat afryki


Od pewnego czasu mam okazję używać żelu pod prysznic od Lirene o zapachu rajskiego kwiatu afryki. Jako, że wykańczam moje opakowanie postanowiłam napisać o nim kilka słów :) Zapraszam!



WYJĄTKOWE DOZNANIA POD PRYSZNICEM – DLA CIAŁA i ZMYSŁÓW

Rozkosz dla skóry oraz egzotyczną podróż dla zmysłów zapewnią kosmetyki Lirene Flower Collection. Pielęgnacyjny raj dla ciała i zmysłów. Żel zawiera nektar z afrykańskiego rajskiego kwiatu, który niezwykle skutecznie odżywia skó- rę, zwiększając jej jędrność i elastyczność. Dodatkowo, dzięki swym unikalnym właściwościom oraz zawartości minerałów, wzmacnia barierę ochronną skóry. Żel wzbogacono w substancje stopniowo i delikatnie złuszczające, dzięki którym kosmetyk skutecznie oczyszcza i odświeża, sprawiając, że dzień po dniu skóra staje się gładsza i bardziej miękka w dotyku. Kompleks Hydro Soft pomaga utrzymać prawidłowe nawilżenie skóry.



Opakowanie / Konsystencja

Żel znajduje się w miękkiej tubie, opakowanie jest bardzo ładne i zdecydowanie przyciąga wzrok na półce. Niestety pod prysznicem nie jest zbyt wygodne, tuba jest dość śliska i wyślizguje się z rąk. Zamknięcie jest wygodne i trwałe, jednak uważam, że to opakowanie nie należy do najlepszych do używania pod prysznicem. 
Konsystencja jest żelowa, bardzo gęsta i to dobrze, bo podczas mycia nie spływa z ciała


Zapach / Wydajność / Działanie

Zapach tego żelu jest bardzo przyjemny, słodki, odrobinę kwiatowy. Uwielbiam go używać pod prysznicem, skóra pachnie jeszcze chwilę po użyciu. Jest średnio wydajny, nie używam go codziennie, bo lubię się myć różnymi żelami pod prysznic i mam aktualnie otwarte trzy różne, ale przy codziennym użytkowaniu nie wystarczy nawet na miesiąc.
Żel działa jak należy - myje, dobrze się pieni i pozostawia skórę miłą w dotyku.


Cena / Dostępność

Marka Lirene jest ogólnodostępna, więc nie powinno być problemu ze zdobyciem tego żelu. Można go kupić np. tutaj. Cena jest dość niska bo kosztuje 9,99 zł za 200 ml.






Bardzo polubiłam ten żel pod prysznic ze względu na przepiękny kwiatowy zapach. Sama przyjemność z używania, jedynie opakowanie pod prysznicem nie bardzo mi odpowiada, a poza tym wszystko ok :) I ta niska cena! bardzo polecam :)


pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki od LIRENE - chyba jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze w zapasie żele Isany. Bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Rajski kwiat Afryki" brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tego zapachu nie widziałam jeszcze nigdy w żadnym kosmetyku :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś kwiatowe zapachy średnio do mnie przemawiają..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ nazwa :) kuszący, przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie świetny produkt ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger