sierpnia 01, 2016

PERFEKCYJNY MAKIJAŻ OKA | Makijaż oczu krok po kroku

makijaż oczu krok po kroku

Uwielbiam się malować, jestem w tym względzie raczej typem samouka i wszystkiego nauczyłam się z internetu i książek. Dziś przygotowałam dla Was prosty makijaż oka krok po kroku z użyciem kilku fajnych kosmetyków od Rimmel. Jest to makijaż oka, który wykonuję na co dzień.

Makijaż oka krok po kroku - przygotowanie skóry


makijaż oczu

Najważniejsza zasada perfekcyjnego makijażu to zadbanie o cerę. Przed nałożeniem makijażu na twarz trzeba zadbać o to, aby skóra była dobrze oczyszczona i nawilżona. Nie wyobrażam sobie nałożenia podkładu na twarz bez wcześniejszego nałożenia kremu.  Ale dziś skupiam się głównie na makijażu oczu i dziś poczytacie o takim moim podstawowym makijażu krok po kroku. 


KROK 1. Po odpowiednim nałożeniu podkładu nakładam korektor pod oczy, w moim przypadku zastosowałam rozświetlacz i korektor 2w1 Match Perfection. Nakładam go jak widać, nie tylko pod oczami, ale też niżej i wklepuję palcami. To jest ważne, żeby nie było widocznej granicy między korektorem a podkładem.

jak malować oczy

KROK 2. Biorę puder i oprószam całą twarz. Użyłam pudru prasowanego Stay Matte. Ważne jest to, aby dobrze przypudrować okolice oczu, zwłaszcza pod oczami, żeby korektor nie wchodził w załamania i aby trzymał się dłużej. Nabieram na palec troszkę pudru i wklepuję w skórę pod oczami.

malowanie oczu

KROK 3. Aby cienie trzymały się dłużej na powiekach nakładam bazę pod cienie.

makijaż oka

 Makijaż krok po kroku - podkreślanie oka


KROK 4. Nakładam na całą ruchomą powiekę jasny cień, w moim przypadku Magnif’eyes w odcieniu Gold Record. Czasami, gdy mam mniej czasu oko zostawiam tylko z nałożonym jasnym cieniem i przechodzę do kroku 6.

makijaż oczu krok po kroku

KROK 5. W zewnętrznym kąciku oka nakładam ciemny cień i rozcieram go pędzlem do blendowania. Przy rozcieraniu go kieruję się od zewnętrznego kącika do wewnątrz jadąc po załamaniu powieki. Ja mam opadającą powiekę, więc efekt ten uzyskam blendując ciut powyżej załamania.

makijaż oczu krok po kroku

KROK 6. Używam po raz drugi rozświetlacza i korektora 2w1 Match Perfection. Nakładam go pod łuk brwiowy w celu rozjaśnienia i wyznaczenia dokładnej granicy między brwią, a skórą.

makijaż oczu krok po kroku

KROK 7. Nie wyobrażam sobie makijażu oka bez eyelinera lub chociaż przyciemnienia linii rzęs. Dziś używam tuszu do kresek Glam'Eyes, jest bardzo precyzyjny i łatwo nim się posługuje.

makijaż oczu krok po kroku

Moja metoda na ładną kreskę to najpierw namalowanie linii tuż przy linii rzęs. Od wewnętrznego kącika oka kierując się do zewnętrznego.

makijaż oczu krok po kroku

Następnie maluję "jaskółkę" i jako, że mam opadającą powiekę, to także nie jest zbyt proste :) Na dodatek jedna powieka opada ciut mocniej, co troszkę utrudnia namalowanie równych kresek. Trzeba pamiętać, aby przy rysowaniu "jaskółki" nie patrzeć się pod kątem, tylko prosto przed siebie, wtedy jest pewność, że kreska nam wyjdzie tak jak trzeba.

makijaż oczu krok po kroku
makijaż oczu krok po kroku
 
KROK 8. Nie można zapomnieć także o dolnej powiece i zaznaczam ją tym samym ciemnym cieniem, którego użyłam na górną powiekę, bądź używam kredki i rozcieram pędzelkiem.

makijaż oczu krok po kroku

KROK 9. Kolej na wytuszowanie rzęs. Dziś pokażę Wam 2 tusze, jednak w tym makijażu użyłam tuszu ScandalEyes Rockin' Curves, który ładnie podkręca rzęsy i delikatnie pogrubia. Jeżeli chcecie delikatniejszego efektu to tusz SuperCurler 24h będzie bardziej odpowiedni. Chociaż bardzo lubię używać obu. Recenzja obu tuszy pojawi się za jakiś czas.

makijaż oczu krok po kroku

KROK 10. Zaznaczenie brwi. Nie wyobrażam sobie makijażu bez tego kroku i kto mnie zna, wie że perfekcyjne brwi u mnie muszą być :D Już chwilę temu przygotowałam post na temat podkreślania brwi, więc odsyłam Was do niego -> KLIK. Opisuję tam krok po kroku nie tylko podkreślenie brwi, ale także jak je wyregulować przed przystąpieniem do makijażu. 
W tym makijażu użyłam profesjonalnej kredki do brwi, nakładam precyzyjnie na brew i następnie rozczesuję ją dołączoną szczoteczką.

makijaż oczu krok po kroku
makijaż oczu krok po kroku

I gotowe! :)

makijaż oczu krok po kroku

Kosmetyki, których użyłam w tym makijażu oka:

makijaż oczu krok po kroku

Co sądzicie o tych wskazówkach? 
Skorzystacie z moich porad? :)

pozdrawiam,




18 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten cień Rimmel i kreska ładnie Ci wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień bardzo ładny, złoty kolor całkiem fajnie się prezentuje nie tylko na co dzień :)

      Usuń
  2. Używam tego korektora od 2 lat - najlepszy :)! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, lubię taki tylko linera nie używam :) muszę zastosować zasadę przypudrowania korektora pod oczami, bo nigdy tego nie robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja właśnie od pewnego czasu przypudrowuję

      Usuń
  4. Lubię takie nudziaczki na codzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny makijaż oka, zwłaszcza cień wpadł mi w oko, kreska idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tego tuszu z Rimmela oraz pudru Stay Matte ;) uwielbiam oba :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię podkłady z Rimmela. Tusze do rzęs już trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kreska! :) Też miałam te tusze z Rimmela i bardzo je lubiłam :)
    wzajemne obserwowanie? :)
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamiast na makijaż cały czas patrzyłam na Twoją tęczówkę, jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger