sierpnia 30, 2016

RIMMEL | Tusz do rzęs pogrubiająco - wydłużający. Wonder'full Volume Colourist


Chwilę temu otrzymałam kilka fajnych kosmetyków od marki Rimmel, a wśród nich znalazł się m.in. ten tusz. I jako, że ostatnio zdecydowanie sięgam po niego najczęściej przygotowałam post na jego temat :) Zapraszam więc na recenzję!




Maskara Wonderfu’ll Lash Colorist marki Rimmel pogrubia i wydłuża rzęsy i dodatkowo stopniowo przyciemnia rzęsy – efekt utrzymuje się do 2 tygodni. Kombinacja kremowej, ultra- czarnej, pogrubiającej formuły z kompleksem stopniowo koloryzującym rzęsy. Zwężana szczoteczka z włókien dociera do każdej, nawet najmniejszej rzęsy.


Opakowanie / Szczoteczka / Efekt

Opakowanie jest bardzo ciekawe, na pewno przyciąga wzrok na półce. Szczoteczka na początku nie spodobała mi się, bo lubię silikonowe, jednak po pierwszym użyciu zmieniłam zdanie. Szczoteczka jest świetna, bardzo dobrze rozczesuje i pogrubia rzęsy, ale wydłużenie nie jest zbyt intensywne. Do tego nie jest szeroka i przy wyczesywaniu rzęs nie brudzi mi górnej powieki. Tusz ten nie tworzy grudek na rzęsach, nie skleja ich, no i nie osypuje się.


Cena / Dostępność

Możemy go kupić w cenie 37 zł i jest dostępny w wielu drogeriach. Wiadomo często są promocje, więc warto go wtedy kupić :)






Polubiłam ten tusz, używam go ostatnio bardzo często. Idealny na co dzień, świetnie rozczesuje rzęsy i daje delikatne naturalne wykończenie, do tego trzyma się na rzęsach cały dzień bez osypywania. Polecam, ja bardzo go lubię! :)

pozdrawiam,



17 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś wypróbować, jakie Ty masz ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten tusz i byłam z niego bardzo zadowolona! rzeczywiście pogrubia i wydłuża! teraz używam tuszy z loreala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusze z L'Oreal też są świetne, miałam kilka różnych i każdy wspominam bardzo mile :)

      Usuń
  3. On dla mnie był okropny :( Sypał się, rozmazywał, nie potrafił przetrwać kilku godzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, naturalny daje efekt ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt. Zraziłam się do tuszów tej marki, bo ostatni jak kupiłam jeden okazał się totalną klapą.

    OdpowiedzUsuń
  6. interesuje mnie efekt przyciemniania, poszukam go w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie rozmazuje sie w sekunde :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Daje całkiem fajny efekt i ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger