sierpnia 10, 2016

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | Lipiec



Jako, że mamy już początek sierpnia przybywam z postem o nowościach kosmetycznych. Zebrało się trochę zakupów i kilka współprac. Z zakupami już teraz nie bardzo mogę szaleć, bo maleństwo na dniach będzie z nami, więc trzeba będzie zmienić trochę wydatki, jednak w lipcu kilka fajnych rzeczy udało mi się upolować :) Zapraszam!




Marcin z firmy Biooleo.pl odezwał się do mnie z propozycją współpracy jeszcze na początku czerwca, niestety paczka gdzieś zaginęła i w końcu dotarła do mnie w lipcu, a teraz jest w trakcie testów :) Bardzo lubię naturalne oleje, a w formie roll-on tym bardziej mnie zaciekawiły :) Recenzja wkrótce!




W Hebe trafiłam na promocję na kosmetyki do demakijażu 2 w cenie 1, także skusiłam się na mój ulubiony płyn do demakijażu od Bielendy. Co prawda wolę ten z avocado, ale go akurat nie było. Do tego suchy szampon od Batiste, bo go uwielbiam! :) A o suchych szamponach pisałam kiedyś tutaj -> KLIK.




W Naturze skusiłam się na promocję kosmetyków do makijażu oczu - na kobo załapałam się na zniżkę i kupiłam je w cenie 24,99 (zamiast 29,99). I ostatnio stała się moją ulubioną! Świetna pigmentacja i kolory idealne na co dzień. Przypadkowo też kupiłam pomadkę Essense za całe 9,99 zł ze względu na piękny kolor, którego mi brakowało, a chciałam sprawdzić jak będę w takim wyglądać ;)




Firma Yasumi jakiś czas temu organizowała na swoim Fanpage konkurs na recenzentkę ich nowości. Wystarczyło wypełnić ankietę. Zgłosiłam się i się udało :) Wybrałam zestaw nawilżający i jestem w trakcie używania. Niedługo na pewno podzielę się moimi spostrzeżeniami.




Odezwała się do mnie Pani Magdalena w sprawie testowania nowości Nivea. Bardzo zaskoczyła mnie ta wiadomość, ale zgodziłam się i otrzymałam kilka fajnych kosmetyków, które używam i na pewno także Wam pokażę :).




W moim bloku otworzono sklep z artykułami z Niemiec. Przemiła Pani zapytała czy nie ma czegoś co potrzebuję, bo będą poszerzać asortyment. To wspomniałam o kosmetykach Balei i po jakimś czasie znalazłam tam żel pod prysznic i mydełko do rąk w płynie :) Ekstra, bo blisko, ale zobaczymy czy będą mieli coś jeszcze :)



Moja współpraca z firmą Glyskincare trwa długo, ale mają świetne kosmetyki i warto o nich pisać. Tym razem wybrałam krem do pielęgnacji biustu oraz suchy olejek arganowy do ciała i włosów.



No i jeszcze poczyniłam małe zakupy kosmetyczne dla mojej małej, która jeszcze nie kwapi się do wyjścia :) Skupiłam się na składzie i poczytałam sporo w internecie. Trochę przeraża mnie to ile kosmetyków tak naprawdę ma nieodpowiedni skład dla skóry noworodka. Bardzo lubię firmę Linomag i jej póki co zaufałam i recenzjom w internecie. Oliwka nie wiem czy się przyda, ale póki co sama chętnie używam :) No i ziaja do brodawek sutkowych na wszelki wypadek, może okazać się pomocna, a ma wiele pozytywnych recenzji.



I to by było na tyle :)
Co Was najbardziej zainteresowało?

pozdrawiam,




24 komentarze:

  1. Bardzo fajne nowości, miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości, najbardziej zaciekawiła mnie Balea i Yasumi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea zawsze interesująca :D Yasumi mnie także interesowało, bo nie miałam nigdy ich kosmetyków

      Usuń
  3. Ooo, odnośnie tych Niemiec. Muszę zajrzeć do mnie, czy nie mają Balei ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwilbaim zapach bawełny w kosmetykach. Jestem bardzo ciekawa tej paczki z Nivea, ostatnio ponownie polubiłam tą markę i czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawełna pięknie pachnie w kosmetykach, jednak w tych z Bielendy nic nie czuć. A co do Nivei to na pewno ukażą się recenzje :)

      Usuń
  5. Sporo tych nowości :D Miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki GlySkinCare są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo tego :)
    Glyskincare mnie ciekawi, nie znam w ogóle maski, a taki krem to bym z chęcią poznała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Sporo świetnych nowości. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym chciała żeby otworzyli u mnie jakiś sklep z kosmetykami z Niemiec :) Chociaż może jest jakiś mały, a ja o nim nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe nowości :)

    Dla dziecka, podobnie jak dla starszego, kupię tylko płyn do kąpieli, krem na zimną pogodę i coś w razie odparzenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. zainteresowała mnie paletka z kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnych testów :)
    I co pomadka Essence pasuje kolorystycznie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ta pomadka Essence to 05 cool nude? Jeśli tak, to jest to mój IDEALNY nudziak. Uwiebiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo fajnych nowości! Z Twojego wpisu używałam swego czasu regularnie szampony i odżywki Nivea; miałam także ten żel od Balea - piękny zapach moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger