września 30, 2018

Wishlista jesienna - kosmetyki, ubrania i świece

Wishlista jesienna 2018 - kosmetyki, ubrania i świece

Jako, że wkroczyliśmy już w jesień pomyślałam, że może warto pokazać Wam moją jesienną wishlistę, która powstała w sumie niedawno, wraz z nadchodzącą porą roku :)
Część kosmetyków planowałam kupić, ale pokazuję też ubrania i świece :)
Dziś chcę Wam pokazać co chcę kupić jesienią, oczywiście nie "na raz", bo muszę planować wydatki ;)

Wishlista - kosmetyki


Wishlista jesienna 2018 - kosmetyki, ubrania i świece

  1. Colourpop Cosmetics, paletka cieni It's a Princess Thing - gdy zobaczyłam na ich Insta swatche tej paletki to od razu pomyślałam, że jest śliczna! Pierwsze wrażenie było takie, że jest trochę podobna do paletki Nabla Dreamy, ale patrząc po swatchach to już wydaje się mniej podobna :) Choć kusi mnie też nowa paleta MIYO zrobiona we współpracy beautyvtricks, ale ma w sobie tyle szalonych kolorów, że nie wiem czy sięgnęłabym po każdy :(
  2. Serum Liq CC, miałam dwie próbki od Basi, jeszcze nie wiem którą dokładnie kupię, ale na pewno skuszę się na jakąś, bo po kilku użyciach moja cera wyglądała świetnie :) 
  3. Maybelline, dwustronna kredka do brwi - to mój hit, więc w promocji w Rossmannie na pewno kupię ją znów. Chcę też kupić kredkę innej marki, myślałam nad Golden Rose, ale jeszcze nie trafiłam na ich stoisko, a online nie umiem się zdecydować na kolor :D Pisałam o niej kiedyś -> recenzja tutaj.
  4. BohoBeauty, gąbeczka - to mój kolejny hit, za tydzień będą Targi w Gdańsku i będzie tam też ta marka, więc chcę kupić ich gąbeczkę, bo jest świetna. Choć moją ostatnio z lenistwa wrzuciłam do pralki z ubraniami Mai i wyblakła całkowicie :D Pisałam o niej tutaj.
  5. Eveline cosmetics, Precise Brush Liner - ale jak to on się tu pojawia skoro dopiero co była recenzja? A no temu, że go uwielbiam i chcę go kupić na promocji w Rossmannie po prostu "na zapas" :) Pisałam o nim tutaj.

kolekcja NeoNail Fall in Love

Jak już jesteśmy w temacie Wishlist to muszę też przypomnieć kolory lakierów hybrydowych NeoNail, które chciałabym kupić na jesień, bo pisałam o nich dwa posty wcześniej -> o tutaj :) Jest to kolekcja NeoNail Fall in Love.

Wishlista - dom


Wishlista jesienna 2018 - kosmetyki, ubrania i świece
  1. Kubek - na ostatniej promocji w Home&You chciałam kupić czarny kubek z stylu skandynawskim, jakoś nie udało mi się :) Ale ciągle o nim pamiętam i chcę go kupić do pracy :) Podoba mi się od dawna też taki kropkowany (też z Home&You) w kolorze czarnym, więc jeszcze pomyślę który kupię :) 
  2. Yankee Candle, świeca o zapachu Autumn Pearl - chodzi za mną ten zapach, kusi mnie po opisie, od razu jak tylko zobaczyłam ją w nowościach zapachowych :) Także na pewno ją kupię, jeszcze tylko nie wiem kiedy :D
  3. Yankee Candle, Elevation Collection - zapach Sheer Linen oraz Evening Star - nie wąchałam ich jeszcze, ale mają piękne opakowania i aż mnie korci by kupić dla samego wyglądu :) Zapach jest jednak najważniejszy i kuszą mnie oba zapachy, bo Sheer Linen to len, konwalia, świeże pranie i piżmo, a Evening Star to pudrowa świeca z jałowcem i różą :)

Wishlista - ubrania



Wishlista jesienna 2018 - kosmetyki, ubrania i świece
różowy sweterek Gwynedds, szary sweterek Tom Tailor, botki z ebutik

  1. Nowy sweter - Pod koniec lata zrobiłam generalny porządek z ciuchami i oddałam kilka worków ubrań, w których po prostu nie chodzę i leżą. Jestem typem zbieracza, więc ciężko było mi to wszystko oddać, ale teraz czuję się z tym lżej i szafki luźniejsze ;) Także teraz mogę sobie spokojnie kupić nowy, fajny jesienny sweterek, choć jeszcze nie wiem jaki kolor, ale styl chciałabym taki jak widzicie wyżej :) 
  2. Botki na jesień - w zeszłym roku kupiłam bordowe botki, które po kilku dniach się rozwaliły. Potem oddali mi kasę, a ja kupiłam jakieś szare. To bordo jednak siedzi mi w głowie i noszę się z zamiarem kupieniem ponownie butów w kolorze bordo i chyba znalazłam te idealne :)

A jakie Wy planujecie zakupy na jesień? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger