września 22, 2018

Yankee Candle - świeca o zapachu Sweet Nothings

Yankee Candle - Sweet Nothings

Bardzo lubię świece i już nieraz pisałam o Yankee Candle na blogu, ale teraz czas nadrobić i pokazać Wam mój niedawny zakup :) Mianowicie chodzi o świecę o zapachu "Sweet Nothings", która jest zapachem z kolekcji Q1 2018. Nie dość, że ma cudowną etykietkę, to jeszcze nazwa jest przeurocza, ale czy zapach w paleniu mi odpowiadał o tym dowiecie się dalej.

Yankee Candle - Sweet Nothings

Sweet Nothings
"Sweet Nothings" to zapach z kolekcji Q1 2018 - Enjoy The Simple Things od Yankee Candle.

Opis: Ciepłe, miękkie, słodkie - bańki mydlane, tak delikatne jak cichy szept.

Nuty: Cyklamen
Środkowe Nuty: Kwiat Lotusu
Nuty podstawowe: Wanilia, Pudrowe piżmo, Ambra


Yankee Candle - Sweet Nothings

Zanim skusiłam się na zakup świecy kupiłam najpierw wosk, byłam ciekawa jak pachnie i chciałam sprawdzić czy w ogóle mi się spodoba :) No i jak widać nie rozczarował mnie, dlatego skusiłam się na średnią świecę.
Ogólny wygląd świecy jest jak najbardziej na plus, kolor wosku cudownie komponuje się z etykietką, która jest prześliczna, choć skromna :) Ale widać na niej bańki mydlane unoszące się w powietrzu, które mi przywodzą na myśl dziewczęcość, słodycz, lekkość.


Zapach Sweet Nothings jest perfumowany, pachnie kwiatowo-pudrowo. Cudownie otula, zwłaszcza gdy odpalam go wieczorem czuję jak roznosi się delikatnie, nie nachalnie po mieszkaniu. Jest bardzo delikatny i jego moc jest raczej średnia. 
Po rozpaleniu nie mam z nią problemu z rozgrzaniem wosku do samych ścianek, na świecy jest Illuma :)
 
 
Yankee Candle - świeca o zapachu Sweet Nothings

Bardzo polubiłam ten zapach Sweet Nothings od Yankee Candle i nie sądziłam, że tak mi się spodoba :) Myślę, że będzie fajnym, delikatnym otulaczem na jesienne dni.


Lubicie świece? Jakie zapachy u Was dominują? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger