października 28, 2012

Organique, Balsam do ciała z masłem shea o zapachu magnolii






Jeszcze jak mieszkałam w Białymstoku kupiłam sobie masełko do ciała z Organique. Chciałam kupić masło w The Body Shop, ale niestety sklep był i się zmył ;) Zamknęli i tak oto stałam się posiadaczką masła z Organique. Mieli bardzo dużo zapachów i ciężko było się zdecydować, ale kupiłam próbkę czyli 100g o zapachu magnolii...






Stosowanie balsamu daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej suchej skóry.
Masło shea, czyli naturalny olej z masłosza, wpływa pozytywnie na jej ochronę przed szkodliwym działaniem wiatru, niskich temperatur, a także przed promieniowaniem UVB. Ponadto dzięki zawartości witamin A, E, F i bogactwu kwasów tłuszczowych, stymuluje komórki do walki ze starzeniem się, zapobiega przebarwieniom i wypłyca zmarszczki, a także odnawia naskórek, uodparniając go na podrażnienia. Dla wzbogacenia składu, balsam został wzbogacony znanym ze swoich leczniczych właściwości woskiem pszczelim oraz naturalnymi olejami: z awokado, soi i pestek winogron.
Długotrwale pachnące balsamy działają również aromaterapeutycznie, łagodząc napięcia, stres, zmiany nastroju oraz zmęczenie. Balsamy z masłem shea są bardzo wydajne. Można je stosować do codziennej pielęgnacji wymagającej skóry lub jako aromatyczną bazę do odżywczego masażu.
Balsam o aromacie egzotycznej herbaty olong silnie regeneruje skórę, zapewniając jej długotrwałe nawilżenie i ochronę. Świeży zapach poprawia samopoczucie i dodaje witalności.
Polecany jest szczególnie dla skóry suchej i wrażliwej.
Dostępne zapachy:
- herbata olong
- róża
- len
- magnolia
- len z grejpfrutem
- trawa cytrynowa
- lawenda z mango
- afryka
- epice
- grecki







Balsam jest zdecydowanie dla bardzo suchej skóry, ja mam miejscami bardzo suchą, ale i tak stosuję go, gdy mam na niego ochotę. Zwłaszcza na łokcie, kolana i łydki.
Ma cudowny zapach ♥, który ubóstwiam. Rozchodzi się po całym mieszkaniu podczas używania i dłuuugo pachnie.

Balsam ma bardzo gęstą konsystencję, wygląda wręcz jak wosk. Po nałożeniu na ciało widać małe drobinki, zapewne masła shea.

Po kontakcie z ciepłem naszych dłoni rozpuszcza się i bardzo dobrze rozprowadza się po ciele.
Bardzo słabo się wchłania, zostawia na ciele tłusty film, ale skóra jest niesamowicie nawilżona. Lepiej go używać na noc, gdy nie mamy zamiaru nigdzie wychodzić, bo się wchłonie we wszystko co będziemy mieć na sobie :)

Balsam kosztuje około 25zł za 100g, ale według mnie warto, bo jest wydajny. Niewielka ilość wystarczy na nawilżenie całego ciała, mam go od wakacji, ale latem rzadko go używałam. Teraz na tę pogodę jest idealny :)
Dostępność w sklepach Organique.








Cudowny zapach i nawilżanie sprawiają, że na pewno jeszcze się zaopatrzę w ten balsam do ciała :) Zdecydowanie polecam.

pozdrawiam,


14 komentarzy:

  1. Trochę drogi jak na balsam-przynajmniej dla mnie:)
    Ale zapach mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zawsze można kupić mniejsze opakowanie :) na zimę idealny! polecam zapach grecki - mocno owocowy i poprawiający nastrój :)

      Usuń
  2. chętnie wypróbowałabym tej wersji z trawa cytrynowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie, szczególnie zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie i w sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że powoli się wchłania.. Ale na noc akurat! Myślę, że moja sucha skóra nóg by go polubiła:D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zostawia tłusty film to ja podziękuję. chociaż zapach magnolii musi być cudowny

    OdpowiedzUsuń
  7. gdyby nie ten film na skórze... nie mam cierpliwosci do takich rzeczy ;) natomiast kosmetyki Organique są doskonałe.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ze wzgledu na swoja konsystencje :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger