kwietnia 03, 2013

Wibo, Gel Like #9 peaches and cream - TheOleskaaa







Nie wiem jak Was, ale mnie najbardziej zauroczył jeden lakier do paznokci z blogerskiej kolekcji gel like. Jest to lakier TheOleski, który strasznie ciężko było dostać :) Jest to kolor najbardziej mi odpowiadający, uwielbiam również odcienie niebieskiego, ale nie spodobały mi się na tyle, aby je kupić. Tak więc pozostałam przy jednym kolorze i dziś mam dla Was jego swatche :)

Lakier ten ma nazwę peaches & cream

Jedna warstwa kryje wystarczająco, ale ja jak zawsze nakładam dwie warstwy. 

Pędzelek jest odpowiedni do malowania, ani za duży, ani za mały :) Nie miałam problemów z rozprowadzaniem lakieru.

No cóż jeżeli chodzi o trwałość to jest w porządku. Wytrzymał około 3 dni, ale to norma :)

Bardzo podoba mi się wykończenie tego lakieru, bardzo fajnie imituje żelowe lakiery. Kolor będzie u mnie często gościł wiosną, bo jest prześliczny :)

pozdrawiam,

40 komentarzy:

  1. piękny kolor, może w końcu się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i czeka w kolejce na pomalowanie :) jest prześliczny ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie on u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor świetny, ale mnie jednak nie przekonały te blogerskie lakiery, wersja bez 'brokatu' jeszcze ujdzie, ale te, w których są połyskliwe drobinki wolno schną, trudno się je aplikuje itd. :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie jest bez brokatu i jak dla mnie jest prześliczny :) Nie lubię brokatu w lakierach, więc tamte wcale do mnie nie trafiają ;)

      Usuń
  5. Śliczny kolor lakieru. Chcę taki!

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem najładniejszy z całej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pazurki mają idealny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ten kolor jakoś nie porwał. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dla mnie to truskawka, nie brzoskwinka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny kolor !
    tez musze sie zaopatrzyc w lakiery z tej serii ;)

    http://www.madeinmepatcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go właśnie na paznokciach - prezentuje się świetnie, tylko jakość jest średnia niestety... ale kolor wynagrodzi wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten właśnie kolorek najbardziej wpadł mi w oko :) prezentuje się na twoich pazurkach ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam na niego ogromną chrapkę, jednak na początku wydawał mi się bardziej brzoskwiniowy a im więcej jego zdjęć oglądam tym bardziej widzę, że jest za różowy. Chociaż znając mnie to pewnie i tak go nabędę hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest, gdybym nie miała kilku podobnych na pewno bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor ;) Bardzo wiosenny :> Uwielbiam lakiery Wibo :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiedziałam że jest blogerska kolekcja wibo. wow

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie skusiłam się na żaden lakier z tej serii, ale kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zostania Ambasadorką 2 edycji Wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest szał na te lakiery. I jak podążyłam tym owczym pędem do Rossmanna po ten lakier. Niestety troszeczkę się rozczarowałam. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. odcień jest śliczny, do tego ten połysk :) chyba najpopularniejszy wśród blogerek :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor. Po użyciu Mint Sorbet nadal zastanawiam się czy sięgnąć po ten. Prezentuje się pięknie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Też go mam, na zdjęciach niestety nie udaje mi sie uchwycić koloru, w rzeczywistości jest bardziej łososiowy.. Niedługo również muszę o nim napisać u siebie ;)

    Gratuluję bycia Ambasadorką Wibo

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ! Kolor tego lakieru jest genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolorek i widać że skradł serce wielu blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziś go kupiłam. jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger