maja 11, 2013

Denko kwiecień 2013








Maj się już zaczął, więc czas podsumować kwietniowe denko :) Troszkę mi się tego zużyło na szczęście, oby tak dalej :) Wydawało mi się, że bardzo mało tego będzie, ale jednak jest nieźle :)
  • Bielenda, płyn dwufazowy do demakijażu - jest to mój KWC, nie ma nic lepszego od dwufazówek Bielendy :)  Są 3 różne wersje i ta z avocado jest chyba najlepsza :) recenzja
  • Marion, odbudowująca kąpiel do włosów - bardzo przyjemna w użyciu, lubię jej zapach :) recenzja.
  • Lush, Żel pod prysznic it's raining men - recenzja
  • L'Occitane, żel pod prysznic werbena - recenzja
  • Eveline, Serum do biustu - najlepsze serum jakie miałam, to moje kolejne opakowanie i również nowe już mam. Testowałam wiele, ale tylko po tym są namacalne efekty :D Nawet mój narzeczony to potwierdza ;)
  • Dermaheal, maska oczyszczająca - recenzja
  • Rival de Loop, chusteczki do demakijaż - całkiem fajne, nie podrażniają, zmywają, ale bardziej lubię chusteczki z alterry.
  • Yves Rocher, Szampon do włosów - Jeden z moich ulubieńców szamponowych, świetnie pachną i włosy po użyciu są miękkie, miałam chyba wszystkie rodzaje szamponów, które oferują i jak dla mnie włosy po umyciu niczym się nie różniły ;)
  • Olej arganowy - kiedyś kupiłam na allegro i sobie pomału zużywałam do włosów i uważam, że bardzo poprawił mi kondycję włosów. Ma bardzo nieporęczne opakowanie, bo trzeba wylewać na dłoń, a często zostawał na zewnątrz opakowania.
  • Olej macadamia - byłam go bardzo ciekawa, na twarz się nie nadaje, bo mega mnie zapchał, ale na włosy jest świetny. Używałam razem z olejem arganowym i oba są godne polecenia.
  • differin, krem na trądzik - używałam, gdy moja cera bardzo go potrzebowała (wysyp niespodzianek) i był niezastąpiony. Lekko wysuszał.
  • WIBO, tusz do rzęs - świetny tusz za niską cenę, mam już kolejne opakowanie. gorąco polecam, na pewno pojawi się recenzja.
  • Essence, żel do rzęs i brwi - używałam go tylko do brwi i bardzo dobrze się sprawdził. Jest przezroczysty, ale zabarwił się przez cień, który nakładałam na brwi.
  • Golden Rose, lakier do paznokci - zgęstniał i musiałam wyrzucić.
  • secret key, snail essence - essencja do twarzy z wyciągiem ze ślimaka, , bardzo gęsta i wręcz ciągnąca się, używałam tylko na noc bo trochę wysuszała, ale ogólnie miałabym chęć na więcej.
  • Dr Jart silver BB - kolejny bebik, który jest dla mnie za jasny...
  • Yadam Yun Bit firming cream - Bardzo dobrze nawilżający krem, ale ma właściwości rozjaśniające, więc raczej do niego nie wrócę.
  • Dr Hauschka, balsam do ciała -zapach migdałowy, który wręcz mnie dusił, konsystencja balsamu jednak mi nie odpowiada, wolę gęściejsze kosmetyki.
  • Dr Hauschka, maseczka do twarzy - ciekawa maseczka, fajnie nawilżyła twarz, po użyciu miękka w dotyku, nie zapchała.
  • Nivea, BB do cery śniadej - Bez rewelacji, krycie ma niezłe, ale ten kolor zdecydowanie za ciemny.
  • Noni Care, maseczka do twarzy - ślicznie pachnie, po użyciu miękka, odświeżona twarz, godna polecenia :)
I to by było na tyle :) Ciekawe jak mi pójdzie w tym miesiącu :)

pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. kąpiel Marion i serum Eveline również mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz do rzęs z Wibo miałam kiedys i bardzo lubilam :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbki tego kremu BB z Nivea ale żaden kolor się u mnie nie sprawdził. Ten tusz do rzęs też mi nie podpasował. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeden kolor z wymianki i jak nałożyłam na twarzy to pierwsza myśl WTF, od razu zmyłam :D

      Usuń
  4. Muszę wypróbować tą płyn dwufazowy, tym bardziej, że wycofują mój micel z Biedronki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam ten micela z biedro, ale w sumie wiele osób go chwali i szkoda...

      Usuń
  5. Sporo tego, co do Bielendy to mam właśnie tą wersję z awokado i jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona.Będę musiała jeszcze wypróbować pozostałe i przekonać się, która jest najlepsza;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkie się sprawdziły, ale jakoś avodaco najlepiej wspominam, może temu że od niego zaczynałam :)

      Usuń
  6. Kiedyś używałam tego żelu do brwi i rzęs z Essence i był nawet ok, a co do kremu bb z nivea - tragedia, miałam do cery jasnej i był pomarańczowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam problem ze zbyt jasnymi BB, ale dwa są ok: Etude House Precious minerals (najciemniejszy) oraz Lioele, taki złoty ze ślimakiem. :) Chociaż w działaniu wolę misshę... Niestety za jasna ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie teraz mam BB z Etude house o kolorze w15 i jest idealny :)

      Usuń
  8. tą kąpiel Marion muszę sobie wreszcie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda tego lakieru GG, ładny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tusz z Wibo bardzo dobry;) i cena super;) Jeśli chodzi o lakier bardzo ładny kolor. Szkoda, że zgęstniał.

    OdpowiedzUsuń
  11. duże denko :) czaję się ostatnio na tą kąpiel z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szacun za to,ile tego zużyłas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tego :) nieźle! Wiele rzeczy nigdy nie używałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię to serum Eveline do biustu, ale trochę mi się już znudziło. używam go od 2 lat i już mnie męczy nawet zapach... ale działa fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Marion mnie bardzo ciekawią. Szkoda, że są tak słabo dostępne. Na szczęscie ostatnio wyczaiłam drogerię w której są, będę musiała tam niedługo zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam to serum do biustu. Używam od kilku lat i widzę ogromną różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę kilka produktów, które też lubię :) Serum do biustu Eveline i dwufazówki Bielendy! Płukanka Marion czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubiłam żel Verbeny i obowiązkowo wibo growing

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę wypróbować tę płukankę z Marion, ale nigdzie nie mogę jej dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo zużyć :)
    Płukanka Marion czeka u mnie na swoją kolej, jakoś nie mogę się za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  21. sporo:) mi w tym miesiacu sporo przybyło denek

    OdpowiedzUsuń
  22. No denko niezłe :)
    Ja też mam to serum do biustu - naprawdę niezłe, przede wszystkim bardzo wydajne, bo używam od kilku m-cy: na początku przez niecałe 3 m-ce używałam codziennie, teraz 2-3 razy w tygodniu, ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger