maja 19, 2013

Wibo, Gel like, 05 Mary Rose by Jamapi






Mam dziś dla Was kolejny lakier z Wibo Bixa (normalnie teraz tak często maluję nowymi lakierami jak nigdy :D W sumie nigdy na raz nie miałam AŻ tyle lakierów :) .  Więc dziś mam dla Was znany już w blogosferze lakier Jamapi o nazwie Mary Rose z blogerskiej kolekcji. Wzięłam go w obroty, bo bardzo spodobał mi się ten błysk w buteleczce.
Szczerze po przetestowaniu prawie wszystkich lakierów z serii Gloss Like Gel normalnie jestem rozczarowana tym lakierem... Czym dokładnie? To o tym niżej...
Kolor ma naprawdę prześliczny, ładnie mieni się w słońcu, jest więc fajną alternatywą dla osób, które wolą klasyczne czerwienie na paznokciach, bądź ich odcienie.
Bardzo zawiódł mnie pędzelek, jest taki malutki, że naprawdę ciężko było mi pomalować nim paznokcie... Hmm, chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do nowego pędzelka lakierów Lovely... Ogólnie lakier nakładało się dobrze, bo sam w sobie nie jest leisty, ani za gęsty. Również nie smuży, ale wydaje mi się, że bardzo długo mi schnął...
Na paznokciach 2 warstwy lakieru, wiec krycie ma w porządku.
Co do trwałości, to niestety też poległ, już drugiego dnia odpryski? Oj Mary Rose, nieładnie... Lakier Oleski, który miałam okazję użyć jako pierwszy zdecydowanie lepiej się trzymał... Nie wiem od czego to zależy...

Ehh... Taki piękny kolor i żeby tak mnie zawiódł, a liczyłam na rewelację, w końcu kolor stworzyła Jamapi :D

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. Mi się kolor bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kolor również, ale żeby na drugi dzień tak się poodpryskiwał :(

      Usuń
  2. Oj tam - nie narzekać :D
    A tam serio - dla mnie tą kolekcję skopali robiąc ją w nowej formule :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D a weź i nie narzekaj, ale mówi się trudno, spartaczyli robotę troszkę...

      Usuń
    2. fakt faktem, formułę mają niedopracowaną w tych lakierach moim zdaniem.

      Usuń
  3. Sam kolor i formuła też bardzo mi się podobają. Ale cóż... Wina Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie błyszczy :) Ale to nie mój odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny ;) mi lakier Oleski odprysnął po pierwszym dniu, więc nie kupowałam więcej tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odcień jest przepiękny, ale szkoda, że trwałość słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolor jest przynajmniej przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż kolor jest ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie lakier Oleski nie trzymał się w ogóle. Wyglądał źle praktycznie od razu po pomalowaniu, dlatego go oddałam. Za to blue lake od Gosi trzyma się u mnie 3-4 dni bez żadnego odprysku i jest łatwiejszy w malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mogę, jak się świeci:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paznokcie w tym kolorze wyglądają jak plastikowe! Ten lakier jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  12. użyłam niebieskiego lakieru z tej kolekcji no i niestety szybko były odpryski :(

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz mają podobny kolorek z tej nowej serii lovely hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się ten kolor bardzo podoba, ale w połączeniu z drugim, który stworzyła jamapi. Przyznaję szczerze, że na niego samego na wszystkich paznokciach ciężko było by mi się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  15. fakt, ten kolor odpryskuje dość szybko, niestety. ale to zupełnie jak pozostałe okazy z tej kolekcji. a szkoda, bo kolorki ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale trzeba przyznać, że to był całkiem niezły pomysł marketingowców Wibo – zrobić lakiery z poczytnymi blogerkami, które podniecą się tym faktem, będą opisywać całe zdarzenie na blogach, a potem czytelniczki pójdą do sklepów i kupią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fakt, lakier Oleski chyba trzyma sie najlepiej z nich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor odważny, ale wygląda bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam kiedyś takiego essiaka i szczerze mi taka kombinacja cieni ;) nie podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię lakiery z wibo ,ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger