maja 26, 2013

Paradisi, mini dyfuzor zapachowy, róża ogrodowa






Całkiem niedawno dostałam od firmy paradisi woski do kominków do przetestowania i przy okazji postanowiłam kupić mini dyfuzor na próbę. Miałam wcześniej takie dyfuzory i jest to świetna sprawa, gdy nie chcemy tego non stop pilnować, tak jak np. kominka zapachowego.





Mini Reed Diffuser 50ml – mini dyfuzor zapachowy, potocznie nazywany patyczkami zapachowymi, nadadzą klimat w małej wielkości pomieszczeniu. Zapach wydobywa się dzięki patyczkom z trzciny. Produkt, który bez większej opieki będzie pachniał tygodniami.
Róża Ogrodowa (Rose Garden) Słodki zapach świeżo ściętego bukietu róż z dodatkiem gardenii. Nic dodać, nic ująć.

Colony to firma z 30-to letnią tradycją wyrobu produktów zapachowych. Sprzedawane w wielu popularnych sklepach w Anglii. W naszej kolekcji Colony używamy najlepszych składników, współpracujemy z jednymi z najlepszych domów zapachowych świata, aby stworzyć nasze zapachy "must have". Nasze popularne, robione tylko w Anglii produkty są dostępne w wielu różnych rodzajach, jak i wielu niesamowitych zapachach.

Właściwości produktu
Zapach
Kwiatowy
Nazwa
Róża Ogrodowa
Pojemność
50ml
Gdzie używać?
Zapach do salonu
Zapach do sypialni
Zapach do łazienki
Zalecenia
Trwałość zapachu zależy od miejsca, w którym stoi. Ustawienie w pobliżu źródeł ciepła takich jak grzejnik, kominek czy na oknie może spowodować szybsze ulatnianie zapachu. Zaleca się odwracanie patyczków co tydzień.
Środki ostrożności
Produkt można pozostawić bez opieki. Dyfuzory zapachowe należy stawiać na płaskiej równej powierzchni. Należy unikać kontaktu ze skórą i oczami.







Szklane opakowanie, a w nim patyczki wygląda elegancko i może stać praktycznie wszędzie. Na początku postawiłam go w pokoju, ale w sumie tam palę woski i po co mieszać zapachy :) Później miał iść do łazienki na pralkę, ale ja mam bardzo ciekawskiego kota i baliśmy się, że będzie zaczepiał patyczki. W końcu został w łazience, ale wysoko na półce. Na początku czułam zapach, ale potem zaczął słabnąć i po kilku dniach nic nie było czuć. Co tydzień te patyczki trzeba odwracać i odwróciłam je i po jakimś tygodniu przypomniałam sobie, że tam stoi dyfuzor, którego i tak nie czuć. Musiałam zmienić miejsce dla niego. Trafił do toalety na podłogę przy drzwiach, tam gdzie kot nie ma wstępu. Dyfuzor stoi przy drzwiach i pachnie przepięknie :) Znalazłam dla niego idealne miejsce, w którym pachnie :) Niestety nie pachnie przez cały tydzień, przewracam więc patyczki częściej.
Tak jak napisałam, trzeba znaleźć dla niego odpowiednie miejsce, bo inaczej może się tylko marnować. Nie nadaje się do dużych pomieszczeń, nie będzie go po prostu czuć, ale w małym pokoju jak najbardziej może stać :) 
Co do samego zapachu to jest cudowny, świeży i kwiatowy. Sama przyjemność mieć ten zapach i najważniejsze nie trzeba go pilnować tak jak kominku zapachowego (ja muszę pilnować, żeby kot mi koło tego nie usiadł, a raz już miał trochę włosów w wosku... )
Co do wydajności produktu, to nie ma rewelacji.  Mam go od ponad 2 tygodnie, a w opakowaniu  zostało około 1/3 opakowania. Domyślam się, że za długo nie postoi.

Cena: 25zł / 50ml
Dostępność: paradisi.pl mają też inne zapachy 







Bardzo lubię tego typu rozwiązania, nie trzeba podłączać do prądu, aby zapach się uwalniał, ani nie trzeba zapalać żadnych świeczek. Po prostu pachnie sam z siebie i bardzo go za to lubię. Jeszcze ten przepiękny zapach, który jest godny polecenia :) Szkoda, że tak mało wydajny, ale taki zakup raz na miesiąc to nie tragedia, a sklep oferuje również zapas do dyfuzorów :)

pozdrawiam,

9 komentarzy:

  1. Mam waniliowy- zapach jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie przepadam za dyfuzorami;) chociaż ten ma całkiem ładny kształt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się skusiłam na zakup, mimo że wolę woski, ale nie zawiodłam się :)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam dyfuzora

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam jeszcze dyfuzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nigdy nie stosowałam dyfuzorów, ew. jakieś odświeżacze ale Twoja recenzja brzmi zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zboczuch zapachowy a zapach róży jest jednym z moich ulubionych, chcę! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde mam ochote własnie na woski od Paradisi, słyszałam, ze są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger