maja 05, 2013

Pierwszy Wibo Box, Ambasadorki wibo II edycja






Ja mojego Wibo Boxa dostałam już tydzień temu, ale w piątek już wyjeżdżałam do Białegostoku, a kurier przybył w poniedziałek. Nie było mnie na majówkę w Gdyni, więc musiał sobie spokojnie czekać aż wrócę. Dziś w nocy wracałam i od razu wzięłam się za oglądanie :) 

Dla tych co nie wiedzą, zostałam wybrana wraz z innymi 19 dziewczynami na ambasadorkę WIBO w II edycji i przez 6 miesięcy będziemy otrzymywać pudełka z kosmetykami i niespodziankami. Bardzo się cieszę, że udało mi się zakwalifikować :)


Co znalazłam w pierwszym pudełku?

5 lakierów Gel Like Nail Obssesion, WIBO z blogerskiej kolekcji, które były przygotowane przez blogerki w poprzedniej edycji ambasadorek. Na szczęście nie mam żadnego z tych i jestem wszystkich ciekawa :) 

Classic Nail Polish, Lovely - sprawdzona i ulepszona formuła w nowym opakowaniu. Jeszcze dłuższa trwałość i blask. W serii Classic znajdują się lakiery sprawdzone przez tysiące Polek. Stonowane i klasyczne kolory o wysokim połysku. Mięsisty pędzelek doskonale rozprowadza lakier i dokładnie pokrywa płytkę kilkoma płynnymi ruchami. Dostępny w 26 niezwykle kobiecych kolorach - na każdą okazję !

Gloss Like Gel, Lovely - olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy. Formuła oddaje głębie koloru nadając manicure niezwykłej intensywności. Kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu - soczyste odcienie lata i wiosny zamknięte w stylowej buteleczce. Szeroki pędzelek w lakierze pozwala na dokładne pokrycie płytki już po pierwszej aplikacji.

Lip sensation, Wibo - błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym, nadaje natychmiastowy efekt gładkich i jedwabistych ust. Zawiera odżywczą formułę kwasu hialuronowego, który wypełnia nierówności naskórka. Przy regularnym stosowaniu kwas hialuonowy poprawi kondycje ust powiększając ich objętość.

Dolls Lash Ultra Volume, Wibo - wielofunkcyjny tusz do rzęs: pogrubia, wydłuża i podkręca. Kształt szczoteczki pozwala na precyzyjną aplikację tuszu pokrywając rzęsy równomierną warstwą tuszu, nie pozostawiając nieestetycznych grudek.
False Lashes, Lovely - nadająca spektakularny efekt sztucznych rzęs: pogrubia, wydłuża, maksymalnie podkręca i podnosi rzęsy nadając spojrzeniu jeszcze bardziej uwodzicielski charakter.

Ja osobiście jestem bardzo ciekawa chyba wszystkiego, jednak najbardziej chyba tuszy do rzęs :) Uwielbiam malować paznokcie, niestety teraz musiałam je mocno skrócić :( Ale to nie szkodzi i dziś już biorę jeden z lakierów w obroty :)

A Wam co wpadło w oko? :) 
Który lakier chciałybyście pierwszy zobaczyć na paznokciach?

pozdrawiam,

24 komentarze:

  1. Alee dużo lakierów!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo :D Aż nie wiem, który pierwszy użyć, chyba będę losować :D

      Usuń
  2. Wow takiego pudła to tylko można pozazdrościć! Czekam z niecierpliwością na recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno recenzje się pojawią :> Tylko mam dylemat od czego zacząć :D

      Usuń
  3. ile lakierów! gratulacje wspaniała współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooooże, jak Ci zazdroszczę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale duzio lakierów :D miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. lakiery cudowne :)
    gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny box, gratuluję, udanego testowania
    fajnie że Firma dała szansę większej ilości blogerek i przedłużyła zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podobają lakiery Gloss Like Gel,mają cudowne kolory. Coś dla mnie. Jestem ciekawa Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuję ;) najbardziej ciekawią mnie tusze do rzęs :) ponieważ cały czas szukam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne błyszczyki, zobaczę je w drogerii jak wyglądają z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega zazdroszcze tej ogromnej paki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta paczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje :) ależ zazdroszczę lakierów .

    OdpowiedzUsuń
  14. z lakierów cieszyłabym się pewnie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz gratuluję :)
    Piękna paczka (lakiery ♥) :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger