maja 30, 2013

Lasting perfection concealer, korektor do twarzy, collection 2000






Całkiem niedawno dostałam od Moniki korektor, który dla niej był za ciemny. Ja ogólnie mam ciemniejszą karnację i ten kolor okazał się odpowiedni. Jeżeli jesteście ciekawe co o nim sądzę to zapraszam :)








Korektor intensywnie kryjący przebarwienia, niedoskonałości i inne wady, aż do 16 godzin.
Zapewnia piękną skórę bez błysku i skaz przez wiele godzin.
Dostępny w 4 odcieniach.





Opakowanie jest bardzo praktyczne, wystarczy odkręcić i nakładamy korektor za pomocą  patyczka z gąbeczką na końcu, nic nie trzeba wyciskać i babrać się w tym jak ktoś nie lubi. Z drugiej strony nie jest to higieniczne. Opakowanie niby plastikowe, ale niechcący raz upadł mi na podłogę i coś pękło przy samym zamknięciu i co jakiś czas nie wiem jak ucieka korektor ;/
Do tego strasznie szybko z niego ścierają się napisy, tak wyglądało opakowanie po około tygodniu używania !
 Kolor wydaje się być ciemny, ale ja mam w odcieniu 03 i u mnie świetnie się dopasowuje do koloru cery.
Ten korektor ma naprawdę dobre krycie, czasami zdarzało mi się, że nałożyłam go dodatkowo jak coś chciałam zakryć i dobrze sobie z tym radził. Jak dla mnie jest za ciężki do stosowania pod oczy, troszkę rozjaśnia, ale jednak mam wrażenie ciężkości po nałożeniu go. Zdecydowanie lepiej nadaje się do stosowania na twarz w celu ukrycia niedoskonałości.
Dobrze wchłania się w skórę, nie waży się, mimo tego, że jest gęsty nie wchodzi w zmarszczki, a to dla mnie naprawdę ważne, bo nie chcę aby korektor podkreślał moje i tak widoczne zmarszczki mimiczne.

Cena: ok. 20zł
Dostępność: Allegro







Mam mieszane uczucia do co tego korektora, jest o wiele lepszy od tego, który miałam do tej pory (bourjois), ale niestety u mnie żaden korektor nie zdziała cudów z takimi workami pod oczami. Nadal będę szukać tego idealnego :)


pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. chętnie bym go przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo osób go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam już, ze mimo świetnego krycia, jest dość ciężki pod oczy i niestety jasne odcienie są droższe na Alle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za ciężki jest pod oczy, ale krycie ma świetne :)

      Usuń
  4. ja też mam zmarszczki ehhh, ten korektor muszę mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie go zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ale łatwe pękanie mnie zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam go kupić ale gdy na allegro zobaczyłam cenę 70 złotych odpuściłam sobie. I pytanie z innej beczki jak robisz te 'chmurki' na zdjęciach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię w photoshopie :) troszkę skomplikowane, żeby tak opowiedzieć w komentarzu :D

      Usuń
  8. Ja też mam mega problem z sińcami pod oczami ;/ Słyszałam, że kiedyś ten korektor pojawił się w Pepco, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam trafi, bo znając życie gdybym zamawiała go przez internet to nie trafiłabym z odcieniem ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przetestowałabym, ale nie kupuje przez internet :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez jestem nie trafilam na ideal, moze nie ma idealnego..

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość korektorów wchodzi mi w zmarszczki, ale słyszałam, że Benefit wypuścił produkt pozbawiony tej wady. Niestety, nie miałam okazji zapoznać się z jego właściwościami, ale podobno kosmetyk charakteryzuje się lekką formułą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam dużo ochów i achów na temat tego korektora, sama już nie wiem czy się na niego decydować, być może dla mnie też byłby przeciętny.. Choć z drugiej strony ja potrzebuję czegoś na niedoskonałości, pod oczy nie wymagam wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie sprawdza sie ideaknie do chowania niedoskonalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ciekawy ten korektor

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie kryje, przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I am addicted to this concealer! It's absolutely amazing! And it really is 16 hour wear! Great blog! Following you, dear!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. poszukuje od bardzo dawna dobre korektora pod oczy i nic się nie sprawdza, przemyślę jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. może spróbuj korektora od MAC ? on powinien poradzić sobie z bardzo ciemnymi cieniami pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger