maja 28, 2013

Relaks z Milką, czyli coś dla kociar :)







Część z Was prosiło o więcej Milki na blogu, więc dziś relaksu to czas, więc dodam parę najnowszych zdjęć naszej kotki :) W sumie zbliża się rok jak jest z nami, a mam wrażenie że jest o wiele dłużej :)
(Przy okazji widać nasz "ogródek" przed i w trakcie :D Wszystkie kwiaty przywiozłam z Białegostoku od rodziców z naszych plantacji)
A teraz bez zbędnego gadana zostawiam Was z kotkiem :))

Ah gdzie ten mój Romeo... :<

szamanie sznurka, ale pycha

Lwica na polowaniu :>

chill out... półka robi za leżak

hej maleńki, może się poznamy?? mraaaauuu

o ja nie mogę, ale ciacho tam poszło <3

wpierdzielanie puriny z opakowaniem
Normalnie jak modelka...

A tak wyglądała jak była mała, prawda że jest ogromna różnica :)


Przy okazji luźnego posta zapraszam na podlaskie spotkanie blogerek organizowane w Białymstoku przez Panią domu ! :)



pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. Ojeju jeju, jaka jestem piekna ksiezniczka!!! Kocham kociaki, a Twoja jest wyjatkowo urocza ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość że urocza to złośliwa, ale i tak ją kocham :D

      Usuń
  2. śliczna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna!

    a to spotkanie jest kuszące:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, tym bardziej jak to moje rodzinne miasto ! :)

      Usuń
  4. Jaka ona słodka <3 Oczyska ma cudowne ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kociak :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny "ogródek" a kocaik rownie śliczny sama ma 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. panna z własnym ogródkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznego masz kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki boski kot ♥ nie boisz się jej tak wypuścić na taki ogródek, że spadnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku się bałyśmy, ale nie będziemy okien zamykać i kota trzymać na smyczy jak sama wychodzi na kratkę :)

      Usuń
  10. Słodka :D w dodatku urodzona modelka. I te komentarze pod zdjęciami... uśmiałam się naprawdę a ostatnio smutno u mnie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się wywołać uśmiech na Twojej twarzy :)

      Usuń
  11. O jak fajnie że ktoś też jest z Białegostoku :) Kicia śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również nie wiedziałam, że są w ogóle blogerki z Białegostoku :)

      Usuń
  12. Ale cudowna! Też jestem kociarą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie jestem kociarą, ale lubie je i tak :D Milka jest słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Już rok?! Ale jak to? Przecież dopiero pokazywałaś tę kuleczkę!;)
    Jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny kotek.Zanim przeczytałam myslałam ze to dwa inne kotki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacie, jaka puchata kuleczka *_*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger