maja 08, 2013

Nowe współprace, wymiana, zakupy






Dziś troszkę o nowościach u mnie, podjęłam nową współpracę, kolejną kontynuuję, również małe zakupy poczyniłam no i oczywiście wymianki :)

Najnowsza współpraca jest ze sklepem JM spa & welness. Sporo osób podjęło z nimi współpracę, cóż ja też się skusiłam. Otrzymałam już od nich już dwie paczki: pierwsza startowa za miesiąc marzec, gdzie do testów otrzymałam jeden produkt i za nią musiałam zapłacić, żeby firma mogła zweryfikować dane. Druga paczka z kwietnia już jest cała do testów, tylko trochę się zawiodłam... Poprosiłam firmę o to, aby nie wkładali mi do paczki produktów do wanny (np. kule do kąpieli, sole do kąpieli), bo nie mam wanny i się zgodzili, w sumie dzięki temu przystąpiłam do współpracy. A i tak w drugiej paczce otrzymałam sól do kąpieli i jak niby mam to przetestować?  I na dodatek w drugiej paczce jest ten sam produkt do testów co w pierwszej, czyli mydełko arganowe (pomijam fakt wielkości tego mydełka...). Zobaczymy co będzie w maju, na razie nie jest tak źle, bo chociaż balsam z masłem shea znalazł się w paczce, a poprzedniej peeling ;)

Z agencją Werner i Wspólnicy już współpracuje długi czas, teraz otrzymałam peeling tutti frutti :)

Poczyniłam również kilka udanych wymianek :) Dwa szampony Balea, jestem ich bardzo ciekawa, bo opinie są różne.

Uwielbiam testować oleje do włosów, więc korzystam z każdej nadarzającej się okazji na nowe :) Załapałam się na olej babuszki Agafii i odlewkę Amli.

W sumie lubię testować do włosów różne rzeczy, od szamponów po sera i tak właśnie wymieniłam się na  szampon z Bingo spa i serum z Avon. Bardzo lubię serum na końcówki z Avon, ciekawa jestem również tego produktu :)

A w Rossmanie kupiłam to co najpotrzebniejsze, czyli chusteczki do demakijażu Alterry, to już moje trzecie opakowanie, krem do stóp oraz zabieg zmiękczający z perfecty. Muszę doprowadzić stopy do ładu i składu przed latem :)

A jutro pokażę Wam co fajnego otrzymałam w paczce od Paradisi.pl. Ale o tym będzie oddzielny post. Jesteście ciekawe? :)

pozdrawiam,

26 komentarzy:

  1. fajne produkty ale szkoda że firma nie czyta info do blogerki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie od dłuższego czasu interesuję ten peeling z Tutti Frutti;)Lubię takie zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz już użyłam i jest naprawdę mocnym zdzierakiem, zapach bardzo przyjemny :)

      Usuń
  3. co do jm to mam to samo - dostałam sól mimo że prosiłam o nie przesyłanie produktów do wanny. Ale przekaże mamie która z pewnością się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, widocznie mają zbyt dużo współprac i nie ogarniają ;) Ja swoją sól użyłam dziś do stóp (moczyłam w soli ;), może do tego chociaż się nada :)

      Usuń
  4. gratuluje wspolprac :) ciekawi mnie najbardziej to serum do koncowek..

    OdpowiedzUsuń
  5. tych chusteczek z Alterry nie mogę używać bo mnie strasznie podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że niektórych podrażniają, u mnie sprawdzają się bardzo dobrze

      Usuń
  6. Fajne kosmetyki, oleje i masło shea to moi ulubieńcy! I jestem bardzo ciekawa co jeszcze dostałaś! Więc czekam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju ile nowosci :D miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne produkty :) miłego testowania. Jestem ciekawa tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkty interesujący, jestem ciekawa Twojej opinii na ich temat. Szkoda tylko że firma, która z Tobą nawiązała współpracę nie dostosowała się do Ciebie:(

    OdpowiedzUsuń
  11. super nowości, gratuluję, udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to zawsze wypatrzysz fajne produkty;) hm sól do kąpieli można dać do miski do pedicuru:p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa co nam pokażesz ;) fajne te wszystkie produkty z wymian i współpracy. A ten zabieg zmiękczający z Rossmanna tez mam więc ciekawa jestem co o nim myślisz, u mnie czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że obie pracujemy nad poprawą kondycji naszych stóp:) Ja zaopatrzyłam się w kilka kosmetyków Alverde. Zobaczymy, czy w najbliższym czasie będzie mi dane założyć sandały;)

    Jeśli dysponujesz miską, to tę sól możesz zużyć jako preparat do pielęgnacji stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo ciekawostek wpadło do Twojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger