maja 28, 2013

Drugi Wibo Box, II edycja






Wczoraj miałam mieć już Wibo Boxa, nawet z samego rana dzwonił kurier, że wiezie paczkę, tylko że mnie nie było w domu i sąsiad musiał odebrać, wczoraj go nie było i dopiero dziś mam ! :) Z chęcią pokażę Wam co dostałam ;)
Ten Wibo Box jest dużo mniejszy od poprzedniego, ale nie gorszy :) Zapakowany był w śliczne opakowanie z kokardką :3
Tym razem w pudełku znalazł się jeden tusz :) jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi, bo ma wygiętą szczoteczkę, a ja nigdy takich nie używałam.

Wibo Lift Lash XXL Volume unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że oczy wydają się większe i bardziej wyraźne. Specjalnie wyprofilowana szczoteczka o nietypowym kształcie podwija nawet bardzo krótkie rzęsy pokrywając je bardzo dokładnie tuszem. Pozwala uzyskać efekt zmysłowego i zniewalającego spojrzenia dzięki zwiększeniu objętości rzęs i podniesieniu ich na cały dzień. Nie skleja rzęs idealnie je rozczesując i nie obciążając ich.
Matching Foundation Wibo, której dzięki lekkiej, satynowej konystencji dopasowuje się do koloru skóry. Nadaje jednolitą barwę skórze i matowi ją na wiele godzin. Dzięki zawartości witaminy A, C, E i B3 fluid pielęgnuje i odżywia cerę, a prowitamina B5 zapewnia odpowiednie nawilżenie.

Na kartce informacyjnej nie ma nic wspomniane o silikonowej bazie, ale troszkę boję się jej używać. Używanie baz przy cerze trądzikowej nie jest dobrym pomysłem, ale zobaczymy może mnie nie zapcha ;)
Lakier Baltic Sand, Lovely to 3 niezwykłe letnie kolory - intensywnie żółty, kojący morski i uwodząca czerwień, wszystkie o konsystencji piasku. Wystarczy nałożyć pędzelkiem lakier i cieszyć się piaskowym manicure. Manicure wykonany lakierem Baltic Sand długo utrzymuje się i łatwo zmywa za pomocą wacika nasączonego zmywaczem do paznokci.

Te najbardziej mnie ciekawią, w sumie to moje pierwsze piaski ;D
Pearl Base oraz Pearl Nails lovely to zestaw lakierów z kolekcji Under the Sea do przygotowania manicure perełkowego. Perły dekoracyjne nałożone na lakier bazowy tworzą efektowny manicure 3D. Wystarczy wysypać na mokrą warstwę lakieru bazowego perełki i dokładnie pokryć nimi płytkę.
 Otrzymałyśmy również zestaw 2 odżywek: do pielęgnacji skórek oraz eliksir z jedwabiem.
W pudełku znalazł się również prezent od firmy AP Edukacja - brelok z latarką oraz ulotka Hotelu Rezydent.

Od razu biorę się za te piaskowe lakiery, jestem ich bardzo ciekawa :)

PS. Na blogu niedługo rozdanie z Wibo :>

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. czekam na efekt piaskowych lakierów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pudełeczko i zawartość ciekawa. Też chętnie zobaczę jak się prezentują lakiery piaskowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już mam kawior na paznokciach :D obawiam się też tej bazy przy mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie wpadły mi w ręce te piaskowe lakiery, jestem ciekawa ich efektu na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pomalowałam paznokcie piaskowym i jestem zachwycona, świetny efekt i aż mam chęć na więcej :)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych piasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze rzucily mi sie w oczy sliczne lakiery ;) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na efekty pisków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piaskowe lakiery mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny box ;] Piaski ciekawią mnie najbardziej ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne kolory lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawe perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piaski trafiły do Ciebie, super, pokaż wkrótce efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie te lakiery z wibo i lovely i jestem ciekawa jakte wygladaja na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie ppiaskowe lakiery, wiesz może kiedy wejdą do sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie mam pojęcia, ale pierwszy box jak dostałyśmy to te nowości weszły coś około 2tygodnie po tym jak je dostałyśmy ;)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawią mnie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  16. z całej paczki kawior najlepszy - piaskowe lakiery jak dla mnie masakra i do tego te kolory... ;) nie jestem fanką Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. polecałabym używać bazy silikonowej raczej okazjonalnie.
    nie wiedziałam, że mają perełki w ofercie! :O

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger