maja 09, 2013

Paradisi, Woski zapachowe 100% naturalne






Wczoraj dotarła do mnie paczuszka ze sklepu paradisi.pl, w której dostałam woski zapachowe w ramach testów, do tego zamówiłam sobie mini dyfuzor i poprosiłam również o próbki zapachów (jakbym miała chęć na kolejne zakupy). Jeszcze niedawno były dostępne, ale niestety już nie ma.
Sklep Paradisi to młoda firma, ale w ofercie posiadają sporo świec zapachowych, dyfuzorów oraz wosków.

Coś na temat samych wosków od producenta:
Naturalny w 100% roślinny wosk sojowy. Nie zawiera żadnych dodatków w postaci olejów, wosków i innych substancji. Wosk ekologiczny, biodegradowalny, nie zawiera szkodliwych pestycydów, herbicydów ani innych toksyn mających wpływ na człowieka i jego środowisko naturalne. Dzięki swoim właściwościom idealnie utrzymuje zapach i równomiernie wyzwala aromat.

Woski sojowe używane są do produkcji najbardziej luksusowych świec zapachowych. Woski Paradisi to fantastyczna alternatywa dla olejków zapachowych do kominków bądź podgrzewaczy zapachowych. Wosk sojowy pozwala na rewelacyjne rozprzestrzenianie się zapachu i jest ekonomicznym sposobem, aby cieszyć się pięknymi zapachami Paradisi.

Nasz wosk jest znany z jakości i czystego spalania, a także wytwarza szybko i długo unoszący się aromat, co jest rezultatem niskiej temperatury topnienia i mniej rozgrzewającego sie wosku. Soja nie osadza sie tak jak zwykła parafina, dzięki czemu łatwiej ją zmyć sciereczką ciepłą wodą i mydłem.

Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzą się w porównaniu do popularnych teraz wosków Yankee Candle, które szczerze uwielbiam. Wczoraj już jeden otworzyłam o zapachu Ylang Ylang to pachnie równie intensywnie jak te z YC. I ponoć pachnie przez 35h, a z YC tylko 8h. Bardzo ciekawe jak to się sprawdzi w praktyce ;)
Woski można kupować pojedynczo, ale mają też fajną opcję 10 w cenie 8, lub 5 w cenie 4 :) Niestety mają bardzo małą ofertę wosków, bo jest zaledwie 13 rodzajów, ale są to nowości w ich sklepie, więc możliwe, że pojawi się ich więcej za jakiś czas :)
Jeszcze są w promocji, można je kupić za 6zł Tutaj, ich regularna cena to 9,50zł.

Przy okazji współpracy postanowiłam zamówić mini dyfuzor o zapachu róży ogrodowej. Powiem jedno, że jestem nim zachwycona. Wcześniej miałam dyfuzor kupiony w Rossmanie, ale nie pachniał tak intensywnie jak ten. Możliwe, że pojawi się o nim osobna recenzja.

Same piękne zapachy, aż nie wiem, który wosk użyć jako pierwszy :)
Na pewno dam znać jak się spisują :)

pozdrawiam,

22 komentarze:

  1. super :) ciekawa jestem tych wosków

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mnie też :D Kiedyś używałam kadzidełek, ale za dużo dymu było i dusił mnie ten zapach, potem kominki z olejkami a teraz woski, zdecydowanie zostanę przy tym ostatnim :)

      Usuń
  3. To prawda bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, cudne są! Jestem ich mega ciekawa i też bym chciała je przetestować :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że i Ty dostałaś woski do testów :) Ja niestety nie otrzymałam tak wypasionej przesyłki!!! Mój dyfuzor jest o zapachu Angielskiej Lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie za dyfuzor zapłaciłam, bo bardzo pragnęłam go mieć :D
      O saszetki zapachowe poprosiłam i dostałam, bardzo mi się przyda jak będę chciała coś jeszcze zamówić :)

      Usuń
  6. Urocze są te woski :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez czekam na recenzje ;) faktycznie z zapachami mozna sie pomieszac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po chwili niuchania już nie wiedziałam co jest co :D

      Usuń
  8. O super, nie słyszałam o tych woskach :) Ja ostatnio też dzień w dzień palę w kominku woski, jestem bardzo ciekawa recenzji Twoich, naturalnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też nie słyszałam :) Na pewno dam znać co i jak :)

      Usuń
  9. Wszystko co różane to ja poproszę heheh:P
    zapraszam do mnie na spóźnialskich ulubieńców http://abitofpleasure.blogspot.com/2013/05/ulubiency-kwietnia-2013.html pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa wosków, a jeszcze bardziej dyfuzora - uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sprawa :) Może wkońcu jakiś godny odpowiednik YC ;) Daj znać czy palą się faktycznie tak długo, bo cena regularna niestety wyższa, a produkt nowy na rynku, więc i niesprawdzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pachnąco się zrobiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa limonki oraz Twojej opinii odnośnie frezji- jestem ciekawa czy odbierzesz ją podobnie jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mialam ten dyfuzor i bardzo sie polubilismy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger