grudnia 06, 2016

INSTITUTO ESPANIOL | Serum odżywcze z ekstraktem ze ślimaka


Od pewnego czasu mam okazję używać serum do twarzy z ekstraktem ze ślimaka. Kosmetyki Instituto Espanol są importowane z Hiszpanii przez Drogerię Vica. Już pisałam na temat balsamu do ciała oraz kremu do ciała z zawartością tego składnika tutaj. A dziś mam dla Was recenzję serum do twarzy. Czy przypadnie mi do gustu tak jak pozostałe dwa kosmetyki?



Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie jest dość standardowe, typowe dla kremów do twarzy. Odkręcany plastikowy słoiczek, który znajduje się w tekturowym dodatkowym opakowaniu z opisem produktu.
Konsystencja jest żelowa, przezroczysta. Dobrze rozprowadza się na twarzy. 


Działanie / Wydajność

Serum to początkowo stosowałam 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Jednak jak się spodziewałam moja skóra zareagowała okropną suchością na niego. Tak działa właśnie ekstrakt ze ślimaka, że wysusza. Wtedy zaczęłam go stosować tylko na noc, aby mógł wtedy działać, a rano używałam czegoś mocno nawilżającego. Taki sposób u mnie się sprawdził.

Moja skóra jest sucha, zwłaszcza na policzkach i po tym żelu suchość stała się jeszcze bardziej dokuczliwa. Na szczęście, gdy zaczęłam go używać tylko na noc to było lepiej.
Serum ze śluzem ślimaka działało zawsze świetnie na moją cerę, wysuszało  problemy skórne i sprawiało, że cera stawała się ładniejsza oraz bledły blizny potrądzikowe. Tutaj również zauważyłam poprawę pod tym kątem, a dość długo stosowałam to serum, aby się przekonać. 
Zapach nie przypadł mi do gustu, wręcz bym powiedziała, że nie pachnie przyjemnie.


Cena / Dostępność

Serum dostępne jest w drogerii Vica TUTAJ w cenie 49,99 zł







Niektórym śluz ślimaka może wydać się obrzydliwy, jednak kiedyś moja przygoda z azjatyckimi produktami doprowadziła mnie do różnych dziwnych rzeczy, a jednak bardzo dobrych :) Ten produkt zawiera nie tylko śluz ślimaka, ale także kolagen, witaminę E, Alantoinę i inne korzystne składniki dla naszej skóry. Produkt polecam dla osób borykających się z problemami trądzikowymi, skóra sucha może nie polubić tego produktu.

pozdrawiam,



11 komentarzy:

  1. Przyznam, że to bardzo ciekawy produkt. Wydaje się być odpowiedni dla mojej skóry, no i w końcu chcę się przekonać o właściwościach śluzu ślimaka na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Potrafi wysuszać, ale uwielbiam ten składnik w kosmetyku :)

      Usuń
  2. Lubie hiszpanskie kosmetyki, mam nadzieje, ze na wakacjach w przyszlym roku uda mi sie kosmetycznie zaszalec podczas pobytu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy śluz ślimaka w kosmetykach mnie nie obrzydzał i nigdy tego nie rozumiałam, a nawet śmieszą mnie takie komentarze :)
    U mnie genialnie spisał się krem ze śluzem ślimaka, jako jedyny uporał się z moimi bliznami i przebarwieniami na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam okazję stosować ten żel ze śluzu ślimaka, ale właśnie przez suchość skóry odstawiłam go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie stosowałam tylko na noc, wtedy było o niebo lepiej!

      Usuń
  5. Ciekawy produkt, Ja zakupiłam ostatnio krem BB ze śluzem ślimaka z Skin79 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty ze śluzem ślimaka, fajnie łagodzą podrażnioną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam mieszaną cerę w kierunku tłustej, więc przesuszenia bym się nie bała, ,może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger