grudnia 13, 2016

YANKEE CANDLE | Olive and thyme - Oliwka i tymianek


Uwielbiam, gdy w mieszkaniu pachnie. Zawsze jesienią/zimą wracam do wosków, samplerów i świec Yankee Candle. Jest to idealna pora, gdy za oknem szaro, buro i ponuro. Wtedy przyjemnie jest poczuć trochę lata za pomocą zapachu :) Dziś chciałabym Wam pokazać i opisać zapach oliwki i tymianku.



Olive and Thyme - Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu świeżej mieszanki pomarańczy, cytryn, tymianku oraz liści oliwki doprawionej niewielką ilością uwodzicielskiego piżma.


Może nie każdy wie jak używać wosków, to polecam zajrzeć do TEGO wpisu, tam wszystko dokładnie opisałam :)

Zapach ten na sucho jest bardzo interesujący, zdecydowanie czuć cytrusy połączone z ziołami. Po odpaleniu go w kominku czuć podobnie jak na sucho cytrusy połączone z ziołami, szybko rozchodzi się po mieszkaniu i jest bardzo mocny i ciężki. Po krótkim czasie musiałam go zgasić, bo głowa zaczęła boleć. Szkoda, bo zapach całkiem mi odpowiadał.
Tymianek niestety nie jest tutaj mocno wyczuwalny, czuć ziołową nutę, ale to nie to. 
Najlepsze jest to, że gdy skończył się wosk zaopatrzyłam się jeszcze w sampler, bo zapach bardzo spodobał się mężowi, a gdy dałam mu go do powąchania nie pokazując etykiety stwierdził, że pachnie kiblem ;)


Cena: 9 zł
Dostepność: Goodies.pl







Zapach całkiem przypadł mi do gustu, ale ze względu na jego moc odpalam go tylko na chwilę. Mógłby bardziej pachnieć tymiankiem, niż cytrusami, ale i tak jest dobrze. I tak jak pisałam wyżej, zapach troszkę kibelkowy.

pozdrawiam,


5 komentarzy:

  1. Nie miałam tego zapachu, ale chętnie go spróbuję.
    Też jesień-zima to dla mnie ulubiony czas na zapachy w domu, a latem za to lubię owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubilam ten zapach, mialam go w formie swieczki i byl przyjemny :) Jednak malo w nim tego wspomnianego tymianku jak slusznie zauwazylas :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny kominek!!! Skąd :D zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja lubię ziołowo-cytrusowe zapachy - mysle, ze by mi ten przypadl do gustu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi na prawdę przyjemnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger