grudnia 10, 2016

Trójmiejskie spotkanie blogerek 04.12.2016


W ostatnią sobotę 4 grudnia miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek trójmiejskich w Sopocie. Uwielbiam takie spotkania, bo w takim gronie idealnie rozmawia się o kosmetykach :) Nasze spotkanie odbyło się w Lodziarni "Prawdziwe Lody" i mam dziś dla Was relację z tego spotkania.


Spotkanie zorganizowane było przez Karolinę www.bardziejmilo.pl oraz Monikę www.moni-beauty.blogspot.com. A poza organizatorkami uczestniczyły w nim:
oraz ja :) 



Jak już pisałam spotkanie odbyło się w lodziarni "Prawdziwe Lody" w Sopocie. Jest to bardzo ładne miejsce, ale do tej pory nie miałam okazji tam być. Znajduje się na monciaku i wnętrze jest piękne, zwłaszcza dzięki dużym oknom, przez które można obserwować plac.


Na nasze spotkanie przybyła Pani Natalia z firmy Ziaja i opowiedziała nam o ich najnowszej linii kosmetyków z Jagodami Acai.


W tej serii znajdziemy standardowo kremy do twarzy, tonik, żel micelarny, czy maseczkę, ale także coś innego jak mus do ciała. Miałyśmy pomacać i powąchać każdy kosmetyk z i każdej z nas konsystencja musu przypadła do gustu! A jak wszystko cudnie pachnie! Zapach został specjalnie skomponowany przez Ziaję dla tej linii i ponoć nie znajdziemy tego zapachu nigdzie indziej :)

zdjęcie z Instastory

Następnie na spotkanie przybyła Pani Beata Fryz, która jest makijażystką, stylistką oraz kreatorką wizerunku (Pani Beata znajduje się na zdjęciu grupowym, po lewej stronie :)). Opowiedziała nam o swoim zawodzie i o różnych trickach makijażowych, a także usłyszałyśmy ciekawe historie, które przydarzały się Pani Beacie. Naprawdę miło było posłuchać tych opowieści!


Dziewczyny także obdarowały nas prezentami! Przed przybyciem Pani Beaty, o której wspominałam wyżej miałyśmy chwilę na obejrzenie zawartości :)

 
Firmy, które wsparły nasze spotkanie to:


Otrzymayśmy kilka produktów pielęgnacyjnych z Indigo. A Indigo to nie tylko lakiery hybrydowe, ale też pielęgnacja. W swojej ofercie mają także kremy do rąk oraz balsamy do ciała.


Firma, która również wsparła nasze spotkanie to Eveline. Najbardziej interesuje mnie ta nowość 5w1 pod prysznic :)


Otrzymałyśmy także maseczki od firmy Dermaglin. Miałam już z nimi do czynienia i lubię :) Zdążyłam już użyć jednej i na pewno opowiem Wam o nich więcej.


Bardzo lubię kosmetyki Tołpy. Tutaj dostałyśmy fajne zestawy, ja na początku dostałam inny, ale zamieniłam się z Izą na ten Rosacal :) Kosmetyki Tołpy dostępne są na www.tolpa.pl, oraz w wybranych drogeriach: Rossmann, Hebe, Superpharm i Natura.


Serum do rzęs LashVolution, które otrzymałyśmy również bardzo mnie ciekawi. Kiedyś używałam już serum do rzęs i w sumie nie narzekam na ich długość, ale fajnie byłoby jakby były gęściejsze i może jeszcze troszkę dłuższe :)
https://www.instagram.com/lashvolution/
https://www.facebook.com/LashVolution/


Z Ziaji otrzymałyśmy całą linię kosmetyków z jagodami acai. Wszystkie pięknie pachną i jestem ich bardzo ciekawa. O całej serii poczytacie tutaj dokładniej Ziaja.com.


Z kosmetykami Selfie Project mam do czynienia po raz pierwszy, ale jestem ich bardzo ciekawa! Kosmetyki te dostępne są w sieci sklepów Rossmann.


Kosmetyki Oillan też lubię, bo zawsze świetnie służą mojej skórze. Tutaj otrzymałyśmy kilka produktów, akurat krem do twarzy pokrył mi się z tym, którym kupiłam w JoyBoxie :)


Otrzymałyśmy także saszetki Młody Jęczmień. Akurat chcę zmienić odżywianie, więc błonnik w diecie bardzo się przyda. Zobaczymy jak się sprawdzi.


Było naprawdę bardzo miło się spotkać, niestety nie mogłam siedzieć zbyt długo, ponieważ mąż sam został w domu z Mają i trzeba było wracać :) Jednak było bardzo fajnie zobaczyć się w takim gronie i poznać osoby, które zna się tylko wirtualnie. 
Jeszcze raz dziękuję za możliwość uczestniczenia i oby do zobaczenia ponownie! :)

pozdrawiam,




17 komentarzy:

  1. Oj, żałuję że mnie ominęło, w dodatku w moje urodziny :) Może następnym razem się uda :) Martynę miałam już okazję poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, niestety, może następnym razem. I spóźnione 'wszystkiego najlepszego'! Moja babcia 4 grudnia też ma urodziny i imieniny :)

      Usuń
  2. I ja również dziękuję za przybycie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wydarzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie na pewno było super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było bardzo miło :) Ale i tak tęsknię za spotkaniami w gronie białostoczanek <3

      Usuń
  5. ale Wam fajnie było :) miejsce przyjemne i pogoda nawet dopisała :) z nowości najbardziej ciekawi mnie Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda była super, chociaż niektórym słońce świeciło prosto w oczy :( Oj tak, mnie Ziaja również!

      Usuń
  6. Mmmm ale te lody wyglądają apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem czy są smaczne, bo akurat byłam przeziębiona i nie chciałam się doprawiać lodami :D

      Usuń
  7. Fajnie było, może uda się to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna relacja :) Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków Ziaji z jagodami acai - chyba sobie coś sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą serię dokładniej pokażę jeszcze w osobnym poście :)

      Usuń
  9. Ciekawi mnie Ziaja. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger