grudnia 30, 2016

MAYBELLINE | Brow Satin - dwustronna kredka do brwi


Podkreślenie brwi jest dla mnie bardzo ważne, dlatego dziś chciałabym Wam pokazać ostatnio mój ulubiony kosmetyk do brwi z Maybelline. Kupiłam go w promocji -49% w Rossmanie, a skusiłam się na niego wtedy w ciemno. Wzięłam go tym bardziej, bo kusiły mnie takie dwustronne kredki. Dziś przyszła pora na recenzję, więc zapraszam.



Dwustronna kredka wypełniająca brwi. Automatyczna kredka nadająca kształt z jednej strony, z drugiej zaś wypełniający puder w gąbeczce sprawią, że Twoje brwi będą widocznie pełne i podkreślone przez 12 godzin!
Nadaj kształt swoim brwiom za pomocą automatycznej kredki. Następnie wypełnij brwi gąbeczką z matowym pudrem. Twoje brwi będą wyglądały na widocznie pełne.


Opakowanie / Aplikacja

Produkt znajduje się w konturówce, nie jest to typowa kredka do brwi. Z jednej strony jest wykręcana kredka, a z drugiej gąbeczka. 
Aplikacja jest bardzo prosta, kredka dobrze zaznacza kontur brwi, a gąbeczka świetnie wypełnia. Kredka jest troszkę gruba i płaska, ale nie przeszkadza to w precyzyjnym zaznaczeniu brwi.


Trwałość / Odcienie

Kredka jest bardzo trwała, a podczas aplikacji nie łamie się. Nadaje brwiom naturalny, delikatny kolor. Czasami lubię mieć mocno podkreślone brwi, a czasem właśnie tak jak dzięki tej kredce. Dostępne są tylko 3 odcienie.


Cena / Dostępność

Kredki dostępne są w wielu drogeriach, a kosztują ok 27 zł.


A tak wyglądają poszczególne etapy podkreślania brwi:







Jest to mój obecny ulubieniec. Pasuje idealnie do moich naturalnych brwi i sprawia, że wyglądają naturalnie i nie są przerysowane. Dostępne są tylko 3 odcienie, ale mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

pozdrawiam,

3 komentarze:

  1. Ja kredki do brwi nigdy nie używam, ostatnio w ogóle brwi nie robię. Ale jak o nie dbałam to lubiłam korektor ze szczoteczką. Ty zawsze masz idealne brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z nią nie polubiłam. Jest gruba, ten cień jest taki sobie i tęsknię do kredki z Golden Rose;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, ale jakoś mało chętnie po niego sięgam :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger