grudnia 25, 2016

VICHY | Podkład Dermablend 3D Correction


To mój pierwszy podkład Vichy. Do tej pory ta marka bardzo dobrze kojarzyła mi się, ale głównie z pielęgnacją. Niestety kolorówka tej marki nie jest mocno rozbudowana, bo zawiera tylko podkłady i pudry, jednak są to produkty specjalistyczne i każdy znajdzie coś odpowiedniego dla swojej cery. Dziś mam dla Was recenzję podkładu korygującego niedoskonałości - Dermablend Korekta 3D.


Ujednolicenie koloru, wyrównanie powierzchni, pielęgnacja.
Korekta 3D skóry z niedoskonałościami.
Wskazania: niedoskonałości i blizny potrądzikowe, skóra tłusta skłonna do trądziku.

Aktywna formuła z kwasem salicylowym i eperuliną daje lekką, ultranaturalną korektę oraz dzień po dniu redukuje niedoskonałości.

Jedna aplikacja DERMABLEND [KOREKTA 3D] ujednolica kolor i wyrównuje powierzchnię skóry z niedoskonałościami. Lekka, musowa konsystencja podkładu kyje niedoskonałości i pielęgnuje skórę, przynosząc komfort skórze tłustej, skłonnej do niedoskonałości.


Moja Cera

Od zawsze borykałam się z trądzikiem, moja cera nigdy nie była idealna. W ciąży stała się dużo ładniejsza i zdrowsza. Jednak teraz kilka miesięcy po porodzie niestety zaczyna wracać do tego gorszego stanu. Moja skóra jest bardzo sucha, zwłaszcza na policzkach, mam także rozszerzone pory oraz tendencję do zapychania.


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Produkt znajduje się w eleganckiej czarnej tubce, dodatkowo zapakowanej w kartonik. Całość prezentuje się świetnie i zdecydowanie przyciąga wzrok na półce sklepowej. Konsystencja przypomina mus, jak widać na zdjęciu powyżej i jest dość gęsta. Aplikuję go najpierw na dłoń i następnie nabieram na pędzel i nakładam na twarz. Rozprowadzanie go za pomocą palców jest problematyczne i nie pasował mi ten sposób, jednak pędzlem nie sprawia to większych trudności. Próbowałam także Beauty Blenderem, jednak w tym przypadku narobił mi plam na twarzy.


Krycie / Trwałość / Wydajność

Krycie podkładu jest świetne, wszelkie zaczerwienienia są zakryte i nie ma konieczności użycia korektora. Wygląda całkiem naturalnie, jednak wybrałam ciut za ciemny odcień i odcina się kolorystycznie od szyi. Cóż, będzie idealny na lato.
Jak pisałam mam suchą skórę i przesuszoną na policzkach i niestety ten podkład potrafi to podkreślać, ale też nie jest to podkład dedykowany do skóry suchej. Gdy moja cera prezentuje się lepiej i nie mam suchych skórek, wtedy podkład wygląda perfekcyjnie. Wybierając ten produkt trzeba na to zwrócić uwagę i dbać o nawilżenie skóry.
Przy odpowiednim nakładaniu nie tworzy maski i świetnie matuje. Przy mojej cerze nie muszę nawet używać pudru matującego.
Mimo ciężkiej konsystencji podkład nie zapycha, nie waży się też na twarzy. U mnie podkład wytrzymuje długo, bo nieraz 8 godzin i dłużej.
Szkoda, że gama kolorystyczna jest tak okrojona, bo są tylko cztery odcienie.
Wydajność jest świetna, ze względu na konsystencję. Wystarczy niewielka ilość na pokrycie całej twarzy.


Cena / Dostępność

Podkład ten kosztuje ok. 80 zł. Dostępny jest w aptekach, bądź online. A więcej na jego temat dowiecie się na stronie Vichy.







Podkład jest całkiem dobry i świetnie sprawdza się na co dzień. Nada się też na większe wyjścia. Na twarzy prezentuje się bardzo ładnie, ale przy zadbanej nawilżonej cerze. Jednak konsystencja nie do końca mi pasuje, bo jest bardzo gęsty i przy nieumiejętnym rozprowadzaniu może robić plamy. Uważam, że podkład będzie idealny dla cery tłustej, mieszanej i trądzikowej.


pozdrawiam,



15 komentarzy:

  1. Miałam wrażenie, że będzie niesamowicie ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale okazało się inaczej :) miałam dużo cięższe podklady

      Usuń
  2. Wygląda jak Photoshop w tubce, rewelacja :) Szkoda, że jestem meeega bledziochem, więc pewnie nie byłoby odcienia dla mnie, w przeciwnym razie chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dobrze powiedziane :D No obawiam się, że najjaśniejszy byłby dla mnie odpowiedni, ale dla bladziochów raczej nie :(

      Usuń
  3. Ja nie polubilam sie z tym podkladem, za ciezki, za tlusty, dla mnie okropny :( Wesolych Swiat! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy od nakładania, ja lubię jego krycie, ale rzeczywiście jest dość ciężki.

      Usuń
  4. Efekt - jaki daje na prawdę mi się podoba - jak tylko wykończę swoje zapasy - na pewno go kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko koniecznie zwróć uwagę na to jaką masz cerę, bo dla suchej nie jest to najlepszy wybór :)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś podkład Vichy, spróbowałam go w próbce i byłam zachwycona, a wtedy walczyłam z dużymi niedoskonałościami. Kupiłam całe opakowanie i jakie było moje zdziwienie, kiedy moja twarz po tym samym podkładzie, który miałam w próbce wyglądała dużo gorzej niż bez niego. Więcej nie skusiłam się na żaden inny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ładnie na twarzy :) ale odcina się chyba od szyi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak napisałam kolor, który wybrałam jest za ciemny :(

      Usuń
  7. Szkoda tylko, że kolor najjaśniejszy jest wciąż dla mnie zbyt ciemny :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie kryje. Ja nie używam takich mocno kryjących podkładów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger