lutego 28, 2017

ALGODINE | Suplement diety z algami


Kiedyś stosowałam suplementy diety podczas odchudzania i zazwyczaj kończyło się to brakiem efektów, oprócz ubocznych, przez które miałam rewolucje w żołądku. Dlatego teraz postanowiłam spróbować czegoś nowego, aby wspomogło troszkę moją walkę z wagą, a niestety jest co zrzucać. Dziś chciałabym się z Wami podzielić spostrzeżeniami po stosowaniu suplementu Algodine.



Zmniejszając wchłanianie węglowodanów i tłuszczy, Algodine pomaga kontrolować ilość przyjmowanych kalorii i redukuje odkładanie tkanki tłuszczowej co prowadzi do poprawy sylwetki. 
  • Zmniejszenie obwodu ud aż do 4 cm i pośladków aż do 5,8 cm
  • Poprawa sylwetki i redukcja tkanki tłuszczowej 
  • Inhibicja 2 enzymów trawiennych oraz aktywacja termogenezy 
  • 76% kobiet zadowolonych z efektu
 

Do spróbowania tego suplementu zachęcił mnie skład, ponieważ zawiera w sobie wyciąg z alg. Postanowiłam dać mu szansę, mimo że nie korzystam z suplementów, ponieważ zawsze negatywnie wpływały na moje jelita, ze względu na zawartość składników przeczyszczających. Przy Algodine nie miałam żadnych skutków ubocznych, tak naprawdę praktycznie nie odczułam stosowania tego suplementu.


Jedno opakowanie zawiera w sobie 60 tabletek i stosujemy dwa razy dziennie, najlepiej przed posiłkami rano i wieczorem. Opakowanie jest typowo apteczne, ma bezpieczne zamknięcie, więc dziecko go nie otworzy. Same tabletki są bezsmakowe i nie pozostawiają żadnego posmaku w ustach. Nie sprawia trudności też połykanie ich.
No i teraz najważniejsze, czyli działanie. Do tego testu podeszłam sumiennie i na początku nie pozwalałam sobie na słodkie. Z pieczywa ciężko mi zrezygnować, ale przeszliśmy na chleb typu graham. Wiadomo, zdarza się zgrzeszyć, zwłaszcza jak się z kimś spotykamy. Ćwiczeń nie wykonuję żadnych, jedynie spacery, a i tak z nimi było na bakier, bo ciągle chorowałam. Efekty? Waga pokazuje 1kg mniej, ale w cm nic się nie zmieniło przez ten miesiąc. Wydaje mi się, że także to, że brałam tabletkę przed jedzeniem to po śniedaniu szybciej byłam syta, ale w końcu wypijałam szklankę wody, a wcześniej tego nie robiłam.


Cena / Dostępność

Koszt kuracji miesięcznej (1 opakowanie) to koszt 139 zł, a znajdziecie je TUTAJ.


Ja nie jestem osobą, która lubi suplementacje i wolałabym te 139 zł zainwestować w miesięczne wyjście na siłownię, niż w opakowanie tabletek. U mnie walka z wagą trwa długo, a po ciąży jest to trudniejsze. Wiadomo, jak się chce to można wszystko.

pozdrawiam,

Mimo że produkt otrzymałam od portalu urodaizdrowie w ramach  akcji testowania nie wpływa na moją opinię o tym produkcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger