lutego 01, 2017

YANKEE CANDLE | Dreamy Summer Nights


Woski zapachowe goszczą u mnie bardzo często, nieraz wracam do zapachów, które kiedyś przypadły mi do gustu. A nieraz palę coś nowego i takim nowym zapachem u mnie jest Dreamy Summer Nights. Miałam ochotę na ten zapach, gdy tylko zobaczyłam tę przepiękną etykietę. Jest to zapach z kolekcji Q3 o nazwie Warm Summer Nights z roku 2016. Przypomnę Wam jeszcze post, w którym opisuję jak używać takich wosków.



 Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy...

Cena wosku: 9 zł, cena samplera: 11 zł

Dostępność: Goodies.pl


Zapach Dreamy Summer Nights zakoczył mnie. Spodziewałam się mocnej wanilii, ale nic bardziej mylnego. Na sucho pachnie delikatnie mieszanką heliotropa i otulającego piżma. Heliotropy uwielbiam, nie dość że są ładne, to pięknie pachną i to najbardziej wieczorem i rano. Nawet miałam na balkonie latem. Ten wosk delikatnie przypomina mi te wieczory, gdy byłam w domu rodziców i pięknie pachniał, ale jednak jest on bardziej otulający.
Po odpaleniu po chwili zaczyna roznosić się po mieszkaniu. Ja czuję tutaj piękny zapach wanilii przełamany kwiatami z mieszanką piżma. Jest to piękny zapach i nie na tyle mocny, że boli po nim głowa.


Zapach zdecydowanie do mnie przemawia, lubię takie zapachy, mimo że nie przepadam za wanilią, to ma coś wyjątkowego w sobie. Bardzo chętnie jeszcze wrócę do niego, jeżeli będę miała okazję.

pozdrawiam,
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger