czerwca 18, 2017

Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra

Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra

Witajcie,

Lakiery hybrydowe goszczą na moich paznokciach praktycznie cały czas i nie pamiętam kiedy używałam zwykłych lakierów. Mam ich naprawdę sporo i to kilku różnych marek. Doszłam do wniosku, że mam za mało palców do malowania :D Ale nie chcę też ich zmieniać często, choć czasami jednak kolorek się nudzi i chce się użyć coś nowego. A dziś pokażę Wam piękny błękit, który jednak chcę, żeby był na paznokciach jak najdłużej :)


Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra


Mowa dziś o lakierze marki Vyctoria Vynn, którą poznałam chwilę temu dzięki zawartej współpracy. Ten kolor akurat kupiłam podczas szkolenia w Gdańsku, gdzie można było je kupić w ciut niższej cenie. Nie mogłam się oprzeć temu pięknemu błękitowi, a dokładnie to kolorek o nazwie o "Endless Ocean".

Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra

Moje "zdobienia" ograniczają się do zrobienia jakiegoś efektu na serdecznym palcu lub użycia stempli. Robienie wzorków jest fajne, ale jednak trzeba na to poświęcić trochę czasu. Dlatego przy okazji tego kolorku chciałabym Wam pokazać efekt lustra, który otrzymałam z Bornprettystore.com, ale nie jest tutaj do końca jako "lustro", bo nie wyszedł po prostu tak jak trzeba. Będę jeszcze próbować go nałożyć palcem, ale na razie nie miałam okazji :)

Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra

Jak już pisałam wyżej kolor ten niesamowicie mi się podoba. Jest to lakier Creamy Hybrid, a o rodzajach hybryd w marce Victoria Vynn pisałam tutaj. Lakier ten jest niesamowicie kremowy i bardzo łatwo jest się nim posługiwać, nie spływa i idealnie się go nakłada tuż przy skórkach. Krycie jest również świetne, bo już jedna warstwa pokrywa płytkę idealnie. Trwałość jest świetna, zwykle 2 tygodnie mam ładne paznokcie.
Creamy hybrid kosztują 28 zł / szt., a listę sklepów internetowych, w których można je kupić znajdziemy TUTAJ.

Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra
Victoria Vynn - Endless Ocean No. 031 + efekt lustra

Uwielbiam ten kolor i myślę, że moją kolekcję wzbogacą kolejne kolorki od Victorii Vynn, gdy przyjdzie większy dopływ gotówki :D 

Podoba Wam się ten kolor?

pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger