października 28, 2017

Shinybox - Think Pink & Inspired By U.R.O.K., Październik 2017


Jako, że w tym miesiącu nie zdążyłam wcześniej opublikować samego ShinyBoxa, a do tego InspiredBy przyszedł zaledwie dwa dni później to pokażę Wam dziś zawartość obu pudełek naraz :) Niech Was nie zmyli grafika wyżej, Inspired By przyszedł właśnie w takim świątecznym pudełku :D 
Mam nadzieję, że post nie będzie za długi i Was zainteresuje :D Ciekawi, które pudełko w tym miesiącu jest lepsze? ;)

 Shinybox - Think Pink - październik 2017

Shinybox - Think Pink - październik 2017
Shinybox - Think Pink - październik 2017

Po raz kolejny w pudełku znajdujemy minimagazyn, w którym znajdziemy nie tylko rozpiskę kosmetyków z pudełka, ale też kilka porad oraz masę reklam ;) Poza tym pudełko to jak nazwa "Think Pink" i różowa wstążka na opakowaniu wskazują na profilaktykę chorób raka piersi, w końcu październik jest miesiącem walki z tą chorobą. Oprócz tego w pudełku znajdujemy ulotkę z instrukcją jak wykonywać badanie piersi oraz zniżkę 10% na takie badanie od DrBarbara.pl. 
Mamy też kupon o wartości 50 zł na zakup kolagenu do picia BlueCalorad na hasło "ShinyBox" do realizacji w sklepie gshpolska.pl, oraz najnowszy katalog Avon :)

Przedstawiamy Wam najnowszą - październikową edycję ShinyBox THINK PINK! ❤ Bądź piękna i zatroszcz się o siebie razem z ShinyBox! Piękno kobiety, to głównie sztuka życia. Pewność siebie, optymizm i świadomość swojej wartości. Atrakcyjna kobieta, jest kobietą spełnioną, która sama ze sobą czuje się dobrze.

Shinybox - Think Pink - październik 2017

Szata graficzna jest ładna, ale ważne, że przypomina nam o profilaktyce raka piersi.
Koszt pudełka to 49 zł z wysyłką w subskrypcji, a więcej na temat tego pudełka znajdziecie TUTAJ.  
Znalazło się u mnie 7 produktów pełnowymiarowych i jedna próbka. Po raz kolejny dla osób, których październikowy shinybox był przynajmniej drugim w jednej subskrypcji lub posiadały ciągłość pakietu był dodatkowy produkt od Figs & Rouge, którego ambasadorki niestety nie otrzymały :(

Shinybox - Think Pink - październik 2017
Shinybox - Think Pink - październik 2017

Barnängen - All Over Rescue Body Balm - Po balsamy do ciała za często nie sięgam, jednak może to być idealny produkt na popękaną skórę, tak mi się przynajmniej wydaje. Opakowanie od razu skojarzyło mi się ze Skandynawią i silnie nawilżającymi kremami i jak doczytałam o marce to właśnie okazuje się, że marka łączy skandynawskie składniki i szwedzką prostotę.
 
Testowany dermatologicznie krem o pięknym, delikatnym zapachu. Przynosi ulgę przesuszonej skórze, zatem idealny na jesień. Produkt przeznaczony do stosowania na całe ciało. Idealnie regeneruje i nawilża skórę. W Social Media szukaj #BarnängenBeauty.
34,99 zł / 200 ml

Shinybox - Think Pink - październik 2017
Shinybox - Think Pink - październik 2017

7th Heaven - maseczka do twarzy (mix rodzajów) - były dostępne 3 rodzaje maseczek, w sumie tak naprawdę dwie maseczki i jedne plastry na nos i ja akurat dostałam plastry. Ogólnie lubię takie plasterki na nos, ale liczyłam bardziej na jedną z maseczek ;) Ale to nic, plastry też się przydadzą.

Plastry oczyszczające pory z aktywnym węglem. Usuwają zaskórniki, dogłębnie oczyszczają i odblokowują pory.
5,60 - 8 zł / szt.

Shinybox - Think Pink - październik 2017

Bispol - świece zapachowe w szkle - Otrzymałam wersję zapachową Diamond Chic i bardzo spodobał mi się ten zapach, ale niestety paliłam dziś go pół dnia i nic a nic nie rozchodzi się po mieszkaniu :( Może za to robić fajny klimat.

Stwórz w swoim domu unikalną atmosferę, która dopełniona delikatnym aromatem i migoczącymi płomieniami wprowadzi Cię w błogi nastrój. Spędź długie jesienne wieczory w towarzystwie magicznych aromatów, które pozostaną na długo w Twojej pamięci.
5,54 zł / 357g


Shinybox - Think Pink - październik 2017

EFEKTIMA - Institut Algae-Lift - Ta maska bardzo mnie zaciekawiła i cieszę się, że się pojawiła w moim pudełku, bo występowała zamiennie z produktami Dermofuture. Z tą marką akurat jeszcze nie miałam do czynienia, a Dermofuture wielkorotnie :) Ta maska do najtańszych nie należy i nie wiem czy sama bym skusiła się na jej zakup, ale mam nadzieję, że zaskoczy mnie pozytywnie, bo algi bardzo lubię.

Hydrożelowa maska z efektem liftingującym z niebieskimi algami, opracowana z myślą o kobietach ceniących komfortowe i natychmiastowo działające kosmetyki. Doskonale wpływa na skórę potrzebującą intensywnego nawilżenia i poprawy elastyczności naskórka. Produkt występował w formie wymiennej z produktami DermoFuture Precision.
14,76 zł / szt.

Shinybox - Think Pink - październik 2017

Jantar Medica - wcierka z wyciągiem z bursztynu do skóry głowy i włosów zniszczonych - tym produktem ekipa Shiny wstrzeliła się idealnie w moje potrzeby, bo miałam zamiar kupić właśnie wcierkę tej marki :) Wypada mi sporo włosów, więc pora zadbać o te kwestię. A dodatkowo zaskoczyło mnie opakowanie, kiedyś miałam wcierkę w szklanej butelce jak Amol, a tu proszę psikacz :D

Odżywka Jantar oparta jest na sprawdzonej, niezmienionej od lat recepturze. To owoc długich tradycji wykorzystywania niezwykłych właściwości bursztynu. Zawiera 91% składników naturalnych, 0% parabenów, alkoholu etylowego, barwników.
13 zł / 100 ml

Shinybox - Think Pink - październik 2017

AVON mark - Szminka doskonała (LIQUID LIP) - Tą pomadkę zauważyłam wcześniej na blogach, gdy marka Avon rozsyłała swoje przesyłki niespodzianki :) Sama nie spodziewałam się jej spotkać w tym pudełku, ale jest. Kolor niestety nie mój, ale użyłam na próbę i jakoś nie jestem póki co przekonana i ma śmieszną konsystencję musu, a w tej cenie 32 zł raczej bym jej nie kupiła.

Usta w roli głównej to zdecydowanie hot trend tej jesieni. Ponieważ zarówno mat, jak i blask są teraz na topie, AVON mark. bez żadnych kompromisów proponuje LIQUID LIP – szminkę doskonałą w obu wersjach. LIQUID LIP jest dostępna w najmodniejszych odcieniach, ma intensywnie kryjący kolor, a jej płynna formuła zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia i sprawia, że szminka utrzymuje się na ustach przez wiele godzin.
32 zł / szt.

Shinybox - Think Pink - październik 2017

Foods By Ann - Pocket energy bar - Fajnie, że pojawiło się też coś zdrowego w pudełku, czyli batonik energetyczny o prostym składzie - bo zawiera same owoce i przyprawy, tutaj u mnie jabłko i cynamon. Nie smakował mi zbytnio, bo zostawiał dziwny posmak w ustach, ale ja nie przepadam za cynamonem i pewnie temu.

Idealne dla tych, którzy żyją aktywnie i potrzebują szybkiego, a jednocześnie zdrowego i pysznego źródła energii. Odpowiednio dobrane składniki nie tylko zaspokoją głód i pobudzą do działania, ale także pozytywnie wpłyną na funkcjonowanie całego organizmu.
3,89 zł / 35g


Shinybox - Think Pink - październik 2017

Pojawiła się też próbka kremu do cery naczynkowej, więc dla mnie idealnie, bo nie dość, że mam suchą, problematyczna cerę to jeszcze z naczynkami... Występowały tu zamiennie 4 różne kremy i trafiały się losowo.

Shinybox - Think Pink - październik 2017

A teraz pora na zawartość pudełka Inspired By U.R.O.K. z edycji XVIII :)


Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Samo pudełko z jakiejś starej edycji, ale to dlatego, że nie zawartość nie mieściła się w standardowym pudełeczku. Tutaj też pojawiły się oczywiście kupony
do Chocolissimo.pl 20 zł rabatu przy zakupie za minimum 80 zł, kod rabatowy: INSPIREDBY2017,
do sklepu gshpolska.pl ten sam kupon, który znalazł się w shinyboxie do BlueCalorad o  wartości 50 zł na hasło "ShinyBox"
do pakamera.pl 20 zł rabatu przy zakupach za minimum 200 zł.

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017
Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

W pudełku znalazło się aż 9 produktów pełnowymiarowych! :) Koszt takiego pudełka to 39 zł, a dostępny jest TUTAJ. A więcej na temat samych produktów poczytacie dalej.

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017
Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Deborah Milano podkład Dress Me Perfect - Bardzo cieszy mnie obecność tego produktu w pudełku, gdyż wiele razy widziałam jak Karolina (pasjekaroliny) chwaliła produkty tej marki. Sama na promocji w Rossmanie miałam ochotę na pomadkę tej marki, ale nie mogłam na nią trafić. Trochę mnie martwi ten najjaśniejszy kolor, bo może być za jasny, ale ponoć dopasowuje się do cery :) Sprawdzimy :)

Podkład ten dopasowuje się do skóry niczym skrojony na miarę ubiór, idealnie współgrając z jej naturalną tonacją. Płynna, lekka jak piórko konsystencja dosłownie wtapia się w skórę, wyrównuje cerę i tuszuje niedoskonałości, nadając skórze gładkość i piękny naturalny wygląd.
49,99 zł / 30ml

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

SheFoot - złuszczająca maska do stóp - to jest coś bardzo ciekawego i nawet przeboleję to, że po raz kolejny pojawiła się z pudełka na pudełko marka SheFoot :D Na pewno z wielką chęcią użyję, bo skarpetki złuszczające uwielbiam.

Innowacyjne skarpetki nasączone złuszczająca maską do stóp na bazie silnie działających składników zmiękczających i złuszczających naskórek: kwasu mlekowego, mocznika i kwasu glikolowego, wspieranych naturalnymi ekstraktami z owoców cytrusowych. Zawiera kompleks botanicznych czynników (rooibos, imperatacylindrica, ekstrakt z jagód), które działają przeciwzapalnie i stymulują odnowę naskórka po jego złuszczeniu.
10,43 zł / szt

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

O'Herbal - Spray zwiększający objętość cienkich włosów - kolejny idealny produkt dla mnie :) Mam cienkie włosy i oklapnięte u nasady, także mam nadzieję, że ten spray się u mnie sprawdzi. Samą markę lubię i miałam z nią do czynienia wiele razy, więc pokładam w tym sprayu wielkie nadzieje.

O'Herbal — bądź bliżej natury. Specjalna formuła tej odżywki w sprayu z ekstraktem z arniki unosi włosy od nasady, nadaje im natychmiastową objętość bez obciążenia. Preparat ułatwia ułożenie włosów.
12,99 zł / 200 ml

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Insight Professional - szampon do skóry wrażliwej - Jest to produkt, który bardzo mnie zaciekawił, a pochodzi z oferty Pakamera. Super, że może go stosować cała rodzina, w tym dzieci, więc może i Maja skorzysta :)

Dermo-kompatybilna formuła jest odpowiednia dla całej rodziny, w tym dzieci. Respektuje równowagę hydro-lipidową skóry głowy i nie podrażnia jej. Nie zawiera SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych.
49 zł / 500 ml

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Cashmere, utrwalająca baza pod cienie - Ta baza pojawiła się w poprzednim pudełku ShinyBox, więc ta pewnie poleci do kogoś innego. Póki co ją używam i jest ok, delikatnie wyrównuje koloryt, a cienie się dobrze na niej blendują.

Utrwalająca baza o neutralnym cielistym kolorze i delikatnej kremowej konsystencji.  Wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt.  Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje kolor.
22 zł / 7g

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Moja Farma Urody - sól do kąpieli - Tego produktu niestety nie zużyję, chyba że do wymoczenia stóp, bo nie mam wanny. Ale ciekawi mnie, lubię czasami zrobić takie spa dla stóp i wtedy użyć soli, peelingu, maski :) Zobaczymy, tym bardziej, że firma z moich rodzinnych stron (koło Białegostoku).

TWORZONA DLA PIĘKNA I WSPANIAŁEGO SAMOPOCZUCIA KOBIET.  Składniki: 
Olejek z kwiatów czerwonej koniczyny: wykazuje wspaniałe działanie odmładzające. Zwiększa stopień nawilżenia skóry. Ochrania kolagen przed uszkodzeniami. 
Olejek z kwiatów rumianku: wspinały dla skóry delikatnej, cudownie regeneruje, łagodzi podrażnienia.
Olejek ze słodkiej pomarańczy: uspokaja, harmonizuje, uwalnia od strachu, ożywia.
11 zł / 80g

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Podopharm - Maska do dłoni i stóp z mikrosrebrem - Cieszę się, że to produkt również do dłoni, bo u mnie wymagają regeneracji, a co dopiero będzie zimą. Nie mogę się doczekać użycia, a użyję na pewno :)

Maska zawiera: olej bawełniany, wit.E, masło shea, lanolinę dając efekt intensywnego nawilżenia i regeneracji naskórka.  Obecność  mikrosrebra oraz panthenolu wykazują właściwości łagodzące a 10% zawartość mocznika nawilża i zmiękcza skórę.  Przyjemny zapach daje niezwykły komfort podczas stosowania preparatu.
Sposób użycia: Grubszą warstwę maski nałożyć na dłonie lub/i stopy, owinąć folią. Pozostawić w okluzji na 15-20 minut. Następnie nadmiar usunąć za pomocą kompresu kosmetycznego i zaaplikować odpowiedni preparat na zakończenie zabiegu. W przypadku aplikacji cienkiej warstwy preparat pozostawić do wchłonięcia nie zmywać.
30 zł / 75 ml / ladys-nails.eu

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Podopharm - Szampon wzmacniający do skóry atopowej - Drugi szampon w tym pudełku :D Akurat nie mam skóry atopowej, ale też ciekawi mnie ten produkt, tym bardziej, że zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów!

Niezwykle delikatna baza myjąca szamponu daje komfort jego użytkowania w pielęgnacji skóry wrażliwej. Preparat zawiera Hydromanil TM oraz betainę zapewniając tym samym odpowiednie nawilżenie owłosionej skóry głowy. Kompleks biomimetycznego białka i ekstraktu z koniczyny czerwonej pobudza odrost włosów i zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu. Nie zawiera SLES, SLS.
45 zł / 300 ml / ladys-nails.eu

Inspired By U.R.O.K., Październik 2017

Neuronica - Liftingujące serum do ciała - Lubię takie profesjonalne produkty, bo ten właśnie wydaje się być produktem z wyższej półki. Mam ochotę go użyć, ale jeżeli chodzi o smarowanie ciała to nie jestem do końca systematyczna (no, chyba że chodzi o piersi). Zobaczymy, może się skuszę :)

Ujędrnia tkankę skórną, poprawia napięcie i elastyczność. Jednocześnie chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry, wywołanym zanieczyszczeniami środowiska. Potężny efekt ujędrnienia skóry!?
Składniki aktywne: MATRIXYL SYNTHE’6, CALMOSENSINE, Alantoina, mocznik, olej macadamia, masło shea, olejek abisyński, olejek monoi, witamina E, d-panthenol.

44,99 zł / 250 ml


I tak prezentują się oba pudełka. Oba mi się podobają, ale po raz kolejny wygrywa jak dla mnie Inspired By. W shinyboxie do gustu przypadły mi 3 kosmetyki, a z Inspired By każdy mnie ciekawi, bo jest tam wiele kosmetyków, których nie znajdziemy ot tak  w sklepach i to jest świetne :)


A Wam, która zawartość podoba się bardziej? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger