października 26, 2017

Kosmetyki do makijażu do 20 zł, które warto kupić

Kosmetyki do makijażu do 20 zł warte zakupu

Lubię się malować i w sumie od kiedy wróciłam do pracy maluję się codziennie :) Dlatego też mam sporo różnych kosmetyków do makijażu i wiele kosmetyków naprawdę godnych polecenia. Ale spośród tych polecanych postanowiłam wybrać takie do 20 zł. Mam nadzieję, że taki wpis Wam się spodoba, tak jak ja lubię czytać takie polecajki :)

Puder ryżowy ecocera

Ecocera - puder ryżowy


Zacznę od pudru, który bardzo lubię, a mianowicie mowa o Ecocera i ich sypkim pudrze ryżowym. Bardzo go lubię i mimo suchej cery sprawdza się świetnie. Idealnie matuje i to na kilka godzin, oczywiście w zależności od cery, bo przy tłustej wiadomo częściej będą wymagane poprawki. Ja w tej porze jesiennej nawet nie poprawiam go, jedynie przed wyjściem z pracy używam bibułki matujące, aby delikatnie ściągnąć nadmiar sebum.
Pisałam kiedyś porównanie trzech pudrów i on właśnie wypadł najlepiej i póki co nadal jest moim ulubieńcem :) Poniżej link, tam zobaczycie z jakimi pudrami go zestawiłam.
Cena: ok. 15 zł

>> Porównanie trzech pudrów matujących

Puder ryżowy ecocera

Korektor Catrice - Liquid Camouflage


Kolejnym produktem, który uwielbiam i jest to moje kolejne opakowanie to korektor Catrice. Ja posiadam odcień 02 i jest to taki ładny beżowy kolorek, ale niestety ciemnieje i to dość widocznie. Jednak mimo to u mnie wygląda idealnie i stapia się z podkładami najlepiej ze wszystkich posiadanych przeze mnie korektorów. Warto go sprawdzić na sobie, chociaż dla osób z bardzo jasną cerą nie wiem czy ten najjaśniejszy kolorek będzie odpowiedni. Widziałam na blogu Basi porównanie korektorów i tam pokazywała odcień nr 1, który też mocno ciemniał.
Cena: ok. 14 zł 

Korektor Catrice - Liquid Camouflage
Korektor Catrice - Liquid Camouflage

Na zdjęciu widzicie jeden ten sam korektor ;) Ale dlaczego go polecam? Bo mimo, że ciemnieje to dobrze kryje, ładnie wygląda pod oczami, nie obciąża i idealnie stapia się z podkładem. A chcę byście mieli świadomość, że mimo tego, że ciemnieje to go polecam, ze względu na swoje właściwości i to, że mi odpowiada.

Korektor Catrice - Liquid Camouflage

Golden Rose - Liquid matte lipstick


Ostatnio sięgam po ciemniejsze odcienie pomadek do ust, jesień nastraja mnie na odcienie bordo ;) Akurat pomadkę Golden Rose mam w zupełnie niejesiennym kolorze, ale widziałam na stronie jest dostępnych wiele rożnych odcieni i sama chętnie zaopatrzyłabym się w kolejne kolorki. A pełną recenzję odcienia 03 znajdziecie poniżej.
Cena: ok. 20 zł


Golden Rose - Liquid matte lipstick
Golden Rose - Liquid matte lipstick
Golden Rose - Liquid matte lipstick

Pomadki Bell- Hypoallergenic


Pomadki Bell na początku nie zrobiły na mnie wrażenie pod kątem wyglądu, ale po pierwszych użyciach zaczęłam bardzo je lubić. Są dobrej jakości, chociaż dostępność nie jest najlepsza, to są godne zainteresowania Będzie idealna dla osób, które lubię satynowe wykończenie. A swatche znajdziecie we wpisie poniżej.
Cena: ok. 17,50 zł

>> Recenzja i swatche pomadek Bell

Pomadki Bell- Hypoallergenic

Wibo - kredka do brwi


Kredka ta z jednej strony jest wykręcana, a z drugiej posiada spiralkę do rozczesywania brwi. Nie jest to mój totalny ulubieniec, ale uważam, że jest jest warta tego by ją poznać, przede wszystkim jest tania, a suma summarum sprawdza się w kwestii podkreślania brwi. Sięgam po niego, gdy potrzebuję szybko podkreślić brwi, do tego jest delikatnie woskowy przez co troszkę przygładza włoski. Na samym dole i wpisu znajdziecie swatch kredki.
Cena: ok. 11 zł 

Wibo - kredka do brwi
Wibo - kredka do brwi

Rimmel - Brow this way


Kolejny produkt do brwi, który według mnie jest naprawdę godny polecenia. W opakowaniu znajduje się wosk oraz cień, a ja bardzo lubię sięgać po wosk, bo koloryzuje i przy okazji przytrzymuje włoski w ryzach. Cień jest delikatny, ale sięgam po niego by dopełnić tę brew delikatnie kolorem. Jak widać po opakowaniu jest dość często użytkowany ;) Też znajdziecie na samym dole swatche.
Cena: ok. 15 zł

Rimmel - Brow this way

Wibo - eyeliner


Eyeliner to u mnie taka podstawa w makijażu, lubię mieć podkreślone oko właśnie czarną, wyraźną kreską. Jednym z takich dobrych produktów, po które często sięgam jest m.in. eyeliner Wibo. Jest naprawdę dobry, daje ładny kolor czerni i jest trwały, do tego dostępny w niskiej cenie. Bardzo go lubię, a na dole wpisu również pokazałam swatch.
Cena: ok. 9 zł

Wibo - eyeliner

Lovely - Curling Pump Up


Ten tusz jest jednym z lepszych :) Daje efekt dużo razy lepszy niż niejeden droższy tusz. Nie osypuje się, świetnie podkręca rzęsy, wydłuża je więc jak dla mnie jest idealny. Do tego dostępny w niskiej cenie! Wart wypróbowania :)
Cena: ok.  9 zł

Lovely - Curling Pump Up

Lovely - Rozświetlacz


Lubię rozświetlać swoją twarz za pomocą rozświetlaczy i takim, który warto mieć jest właśnie Gold Highlighter Lovely. Daje przepiękną taflę na twarzy, nie żaden świecący brokat. Jest świetny i do tego w tak niskiej cenie! Na zdjęciu poniżej pokazałam też swatch.
Cena: ok. 10 zł

Lovely - Rozświetlacz
Kosmetyki do makijażu do 20 zł, które warto kupić

Tak oto prezentują się kosmetyki, które według mnie warto kupić, a przede wszystkim są dostępne w naprawdę niskich cenach :)


Znacie, któryś z tych kosmetyków?
Może coś polecicie fajnego w tej granicy cenowej? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger