października 05, 2017

Brow Artist Genius Kit od L'Oreal - Hit czy Kit?


Zwykle lubię polecać Wam kosmetyki, pisać o tym co mi się spodobało, ale zdarzają się i takie kosmetyki, które mi nie odpowiadają, co nie znaczy, że są złe dla każdego. I właśnie tym razem chcę Wam przedstawić paletkę do brwi, która kompletnie nie spełniła moich oczekiwań. Zapraszam!


L`oreal Brow Artist Genius Kit - Paletka do brwi (Light to Medium)Pozostawia brwi w idealnym stanie do 12 godzin od zastosowania. Do zestawu dołączony jest pędzelek ze szczoteczką do brwi oraz specjalistyczna pęseta przeznaczona do regulacji brwi. Paletka jest dostępna w dwój wariantach kolorystycznych. 
  • zestaw zawiera wosk i cień do brwi
  • do paletki dołączona jest pęseta oraz pędzelek ze szczoteczką 
  • produkt pozwala na wykonanie profesjonalnego makijażu brwi


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja

Opakowanie paletki jest solidne, metalowe, z porządnym zamknięciem, które się naciska i wtedy klapka się otwiera. Paletka ma też w środku lusterko, a także pęsetę i mini pędzelek, ale ja go nie używałam.
Wewnątrz znajdują się dwa różne produkty: wosk oraz cień. Wosk ma trochę tępą konsystencję, ale da się go nałożyć, a cień jak to cień jest prasowany i pigmentację ma raczej średnią.
Aplikuję go za pomocą skośnego pędzla do brwi, najpierw wosk, a na to cień.


Działanie / Trwałość

Bardzo lubię podkreślać brwi, tak aby ładnie współgrały z makijażem. Zwykle sięgam po mocniejsze produkty, typu pomada do brwi, bądź dobra kredka, bo one dają satysfakcjonujące wykończenie dla mnie. Miałam nadzieję, że ta paletka spełni moje oczekiwania, bo mam wręcz identyczną paletkę od Rimmel, tylko w gorszym opakowaniu ;) Ale zawartość tego Rimmela jest genialna.
Paletkę dostałam dzięki wizaz.pl i akcji testowania i cieszę się, że jej nie kupiłam, bo po kilku razach trafiła do siostry. Niestety od samego początku mi się nie spodobała, o czym mówiłam kiedyś na instastories (zapraszam na instagram) i tam pokazywałam jak wygląda na moich brwiach. 
Mam ciemne brwi, więc powinnam otrzymać paletkę w ciemniejszej wersji kolorystycznej. Ale gdy zobaczyłam jak ona wygląda (rudawe tony) to się cieszyłam, że jednak tej ciemniejszej nie otrzymałam :D A są tylko dwa warianty kolorystyczne.


Wosk ma słabą pigmentację i jest trochę tępy, ale za to trzyma włoski w ryzach. Cień jest bardzo jasny i nie ma opcji, aby zbudować nim ciemniejszy kolor na brwiach. Kolor jest trochę szarawy i u mnie nie wygląda dobrze.
Będzie to idealna paletka dla osób, które chcą uzyskać naturalny wygląd brwi delikatnie je podkreślając, ale nie ma co liczyć na mocne wypełnienie. 


Cena / Dostępność

Paletka ta kosztuje 45 zł  w Rossmannie, ale można ją znaleźć taniej za około 27 zł online.





Zawiodłam się na tej paletce, albo jestem zbyt wymagająca? Jeżeli lubicie naturalne wykończenie brwi i lubicie sięgać po cienie do brwi to ta paletka będzie odpowiednia, ale czy jest warta 45 zł? Uważam, że nie, bo są dużo lepsze produkty do brwi, które warto kupić, a o takich polecanych przeze mnie kiedyś przygotuję post. Paletka trafiła do siostry, która ma bardzo jasne brwi i ona lubi ją używać.

Znacie tę paletkę? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger