października 31, 2017

Czym jest makijaż hybrydowy? - Moje wrażenia po spotkaniu ambasadorek z marką Lumene

Lumene - makijaż hybrydowy

Makijaż hybrydowy? Czy nie miałam na myśli paznokci hybrydowych? ;) Nie, to nie pomyłka i w dzisiejszym wpisie właśnie chcę przedstawić Wam czym jest i na czym polega makijaż hybrydowy od Lumene. Poznałam go dzięki pierwszemu spotkaniu ambasadorek z marką, na który miałam możliwość być i to całkiem niedawno :) Zapraszam!


spotkanie ambasadorek Lumene
spotkanie ambasadorek Lumene

Relacja ze spotkania ambasadorek Lumene



Zacznę najpierw od spotkania i moich wrażeń z całego wydarzenia, które miało miejsce 7-8 października. Spotkaliśmy się wszyscy w Molo Hotel w Sopocie, skąd całą gromadką wyruszyliśmy do restauracji obok na obiad (Stacja Sopot). Wiele dziewczyn było przyjezdnych i nocowało w hotelu (w sumie większość), wiec przed spotkaniem trzeba było uzupełnić energię na całe popołudnie :)
Po posiłku zaczęły się pierwsze warsztaty z Anią i Kubą (fashionable.com) na temat "zasad skutecznej współpracy z marką selektywną". Był to dla mnie bardzo interesujący wykład, głównie opowiadali na temat swoich doświadczeń, jak to wszystko u nich się potoczyło, dawali swoje wskazówki i porady, więc uważam to za wartościową wiedzę :)


spotkanie ambasadorek Lumene - warsztatyspotkanie ambasadorek Lumene - warsztaty

Po krótkiej przerwie kawowej rozpoczęły się warsztaty fotograficzne "Sposób na selektywne podanie kosmetyków" z The Snap Shots. Ta wiedza, którą zdobyłam była dla mnie wręcz przełomowa, w końcu zaczęłam robić zdjęcia w inny sposób niż dotychczas, bo jakoś nie wiedziałam, że to wyjdzie! Wiele rzeczy, o których mówił wiedziałam, ale część przekazanej wiedzy była dla mnie bardzo cenna. Dzięki wiedzy wyniesionej z tych warsztatów możecie zobaczyć zdjęcia na samym dole tego posta w zupełnie innej aranżacji niż dotychczas. Dopiero się uczę, więc mam nadzieję, że nie jest źle? :)
spotkanie ambasadorek Lumene - warsztaty
spotkanie ambasadorek Lumene - warsztaty
spotkanie ambasadorek Lumene - warsztaty

I na tym skończył się dla mnie pierwszy dzień warsztatów, ponieważ kolejne były warsztaty makijażowe z Anną Wiśniewską, ekspertem Lumene pt. "Magia makijażu hybrydowego Invisible Illumination by LUMENE". A ja niestety musiałam lecieć do domu, bo było już późno, a do domu i tak zajechałam koło 18 i wiadomo jak z małym dzieckiem, do tego chorym. Nie mogłam pozwolić sobie zostać dłużej, a szkoda :(

spotkanie ambasadorek Lumene - warsztaty

Drugi dzień zaczął się od warsztatów Anny Biedrzyckiej z agencji reklamowej Fine Art Media "Sztuka efektywnego blogowania czyli jak tworzyć treści tak, by internety je pokochały". I to kolejna świetna wiedza na temat pozycjonowania treści, słów kluczowych, jak ważne są takie rzeczy, na które wcześniej nie zwracało się uwagi.
Odbyły się też warsztaty filmowe z Brajanem Osieckim W Stronę Zdjęć, ale ja nie nagrywam filmów na youtube i w najbliższym czasie nie zamierzam, więc w pewnym momencie wyszłam, jako że były to ostatnie warsztaty, a ja miałam chore dziecko z temperaturą w domu i wolałam być w tym czasie przy niej.
Uważam, że te dwa dni spędzone z marką Lumene i innymi ambasadorkami marki to był cenny czas i bardzo wartościowy dla mnie i mojego bloga.
A poniżej wszystkie ambasadorki marki Lumene :)

ambasadorki Lumene

A teraz odpowiem Wam na pytanie - czym jest makijaż hybrydowy?


Zacznę od tego, że markę znam już długo, nawet w 2012r. używałam podkładu tej marki :) ale dokładniej poznałam ją dzięki warsztatom na See Bloggers w 2015 r. i szczególnie przypadł mi do gustu ich krem CC. W tym roku również byłam na tej konferencji dla blogerów i marka także prowadziła swoje warsztaty, chociaż tym razem wyglądało to inaczej. Ale przechodząc do meritum - a więc czym jest makijaż hybrydowy?

Nowa linia makijażu hybrydowego Invisible llumination by Lumene, dzięki wykorzystaniu niezwykle lekkich, opartych na arktycznej wodzie źródlanej formuł, zmienia tradycyjną definicję makijażu. Są to kosmetyki opracowane z wykorzystaniem kompleksu rozpraszających światło pigmentów oraz bogatego w antyoksydanty wyciągu z arktycznej maliny moroszki.Invisible Illumination to nowoczesne, arktyczne rytuały, które w naturalny sposób łączą rozświetlenie, kolor i pielęgnację.
http://invisibleillumination.pl/

Lumene - beauty serum, Instant Illuminizer rozświetlacz

Dokładniej makijaż hybrydowy stawia na naturalność - Bez ukrywania. Bez matowienia. Tylko naturalnie promienna cera. 
Tutaj dokładnie są to kosmetyki łączące świat makijażu z pielęgnacją. Stosowanie tych kosmetyków ma działanie długofalowe, z czasem nasza cera zaczyna pięknieć dzięki pielęgnacyjnym właściwościom tych produktów, w końcu zawierają m.in. arktyczną wodę źródlaną, czy ekstraktu z nasion arktycznej maliny moroszki, które nawadniają, odżywiają i odmładzają skórę.
Ważna kwestia - te produkty nie są testowane na zwierzętach oraz nie zawierają parabenów, donorów formaldehydu ani oleju mineralnego.

Lumene - beauty serum, Instant Illuminizer

Beauty Serum ma wielorakie zastosowanie. Można go stosować solo na twarz, ale pamiętajmy, że nie jest to podkład kryjący, ba nawet nie można go nazwać podkładem. Według mnie bardziej go można nazwać kremem koloryzującym, choć też nim nie jest. Jest to serum, bardzo lekkie, które wyrównuje koloryt skóry. Czasami gdy mam wyjść tylko "po bułki" do sklepu, bądź chcę po prostu, aby moja cera prezentowała się lepiej to nakładam to serum na twarz i gotowe. Na instastories (instagram.com/cosmetics_my_addiction) pokazywałam Wam na filmikach jak ładnie wyglądała moja cera z tym produktem (zachęcam do obserowania, tam zawsze więcej prywaty i więcej na bieżąco :D).
Dodatkowo serum ma działanie pielęgnacyjne, więc nie dość, że nie zapycha, to jeszcze dba o naszą cerę. Serum sprawia też, że twarz trochę się błyszczy (w końcu cera ma być promienna) i wiadomo nie każdemu będzie to odpowiadać, wtedy wystarczy delikatnie przypudrować twarz.

Lumene - beauty serum, Instant Illuminizer rozświetlacz

Ja polubiłam mieszać podkład z tym serum, sprawia to, że podkład staje się lżejszy, a także bogatszy w składniki pielęgnacyjne. Ostatnio moja cera wyładniała i uspokoiła się dzięki pielęgnacji, o której też będzie niedługo, przez co sięgam po lżejsze podkłady i zwykle nakładam więcej serum niż podkładu (mieszam dwie pipety serum na jedną pompkę podkładu).

Lumene - beauty serum, Instant Illuminizer rozświetlacz

Drugim produktem, który poznałam dzięki Lumene jest Instant illuminizer, czyli rozświetlacz. Odkąd pierwszy raz go użyłam, a zaraz po See Bloggers dorwałam się do saszetki z nim, to go pokochałam. Do tej pory sięgałam po rozświetlacze w kamieniu, a nie w płynie, ale mimo to przekonałam się do niego. Ten jest według mnie wyjątkowy, robi piękną taflę na twarzy i pięknie odbija światło.

Lumene - beauty serum, Instant Illuminizer rozświetlacz
Lumene - beauty serum, Instant Illuminizer rozświetlacz

Przy okazji spotkania marka obdarowała nas także płynem micelarnym i kremem, ale o tych produktach mam nadzieję, później coś więcej napiszę.

Dodam, że kosmetyki Lumene znajdziecie m.in.:
- Cocolita.pl – www.cocolita.pl
- Hairstore.pl - www.hairstore.pl
- Bodyland.pl - www.bodyland.pl
- Ekobieca.pl - www.ekobieca.pl
- DrogeriaPigment.pl - www.drogeriapigment.pl

Bądź stacjonarnie, listę sklepów znajdziecie TUTAJ.

Lumene - płyn micelarny oraz krem

Podsumowując, spotkanie bardzo udane i cieszę się, że mam możliwość być ambasadorką marki Lumene. Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i wiedza wyniesiona z tych warsztatów jest dla mnie niesamowicie ważna. A najważniejsze cieszę się z możliwości poznawania tak świetnych kosmetyków tej marki.


Znacie markę Lumene?
Ciekawią Was kosmetyki tej marki?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger