października 11, 2017

Tabletki na powiększenie biustu? Efekty po miesiącu stosowania tabletek i serum


Powiem Wam szczerze, że nie wierzę... a raczej nie wierzyłam w takie suplementy, które mają coś zmienić w naszym ciele, coś pomniejszyć, coś powiększyć. Powiększenie biustu za pomocą tabletek i serum? Phi, to na pewno bujda... Tak sądziłam, dopóki sama nie spróbowałam tego na sobie...


Tabletki Bust-Up Duo New Look Bust-Up Duo Original jest naturalnym preparatem pochodzenia roślinnego specjalnie opracowanym do powiększenia oraz ujędrnienia kobiecego biustu. Opakowanie zawiera 60 tabletek

Efekty zażywania tabletek New Look Bust-Up Duo Original są indywidualne dla każdej kobiety, gdyż jest to produkt w pełni naturalny. Zalecana ilość dzienna wynosi 4 tabletki natomiast każda kobieta indywidualnie dobiera sobie ilość tabletek czasami zmniejszając dawkę przy zbyt szybkim powiększeniu objętości biustu. Nie należy przekraczać 4 tabletek na dobę. Preparat zażywać bezpośrednio przed lub w trakcie posiłku popijając wodą ( min ½ szklanki). Efekty będą widoczne, jeżeli będzie przyjmowany systematycznie. W zdecydowanej większości przypadków pierwsze odczuwalne efekty widoczne są już po dwóch tygodniach stosowania, piersi są bardziej nabrzmiałe i stają się wrażliwsze jak przed miesiączką (to pierwsze symptomy efektywności suplementu). Okres stosowania zależy od oczekiwanego efektu można powiększyć biust do dwóch rozmiarów. Jeżeli uzyskany efekt jest zadowalający, zaleca się stosowanie kuracji podtrzymującej tj. 1 tabletki dziennie lub co drugi, trzeci dzień.
Produkt przeznaczony dla kobiet powyżej 18 roku życia, które chcą mieć bardziej jędrny i pełny biust. Polecany dla kobiet po karmieniu piersią gdyż wówczas często doskwiera uczucie „pustych piersi”, jak również dla pań, które nie mają pełnego biustu z przyczyn uwarunkowanych genetycznie.


Opakowanie / Wielkość tabletek, smak itd.


Opakowanie to mały kartonik z dokładnie opisanymi informacjami na bokach. Wewnątrz znajdują się blistery z tabletkami oraz dokładna ulotka stosowania suplementu. 
Troszkę mnie zaskoczyło to ile tabletek trzeba brać, bo aż 4 dziennie, 2 tabletki rano i 2 wieczorem, do tego należy je popić min. 1/2 szklanką wody. Tabletki może nie są małe, ale nie sprawia mi trudności połykanie ich, mają też specyficzny zapach, ale nie jest odrzucający i mi nie przeszkadza. Ważne, że po połknięciu nie pozostaje w ustach żaden posmak.


Aby uzyskać efekty to trzeba brać te 4 tabletki dziennie, więc zawzięłam się, żeby to rzetelnie przetestować. Niestety po ciąży i nieudanym karmieniu piersią od dłuższego miałam wrażenie, że piersi są "puste". Nie chciały wrócić do poprzedniego kształtu, więc całe to testowanie trafiło do mnie w idealnym momencie.
Nie będę opisywać efektów brania samych tabletek, bo jak pisałam stosuję kurację, która składa się właśnie z tabletek i serum, także efekty przeczytacie (niestety/stety nie zobaczycie :D) dalej. 
Dodam, że opakowanie 60 tabletek starcza na 15 dni, także potrzebujemy dwa opakowania na miesięczną kurację.


Drugim elementem kuracji do powiększania biustu jest serum intensywnie ujędrniające Bust-Up.


Serum Intensywnie Ujędrniające Biust Busti Serum skomponowany jest z wyłącznie naturalnych ekstraktów wspomagających utrzymanie odpowiedniego napięcia skóry, a tym samym zapobiega jej starzeniu oraz powstawaniu zmarszczek doskonale nawilżając.
Innowacyjny produkt przeznaczony do pielęgnacji delikatnej skóry biustu i modelowania kształtu piersi. Preparat działa intensywnie nawilżająco, napinająco i silnie ujędrniająco, dostarcza skórze biustu miękką, wzmacniającą i niewidoczną powłokę.
Wyraźnie zwiększa spoistość tkanki łącznej, regeneruje oraz wzmacnia strukturę skóry piersi. Busti Serum stymuluje absorpcję odżywczych składników głęboko w skórę, aktywuje metabolizm w piersiach, ma łagodzący efekt i zapewnia właściwe nawilżenie, przez co piersi wyglądają pełniej  a skóra na szyi i dekolcie jest doskonale nawilżona i ujędrniona. Zawiera tylko naturalne substancje aktywne.


Opakowanie / Konsystencja / Aplikacja


Serum znajduje się w szklanym, małym opakowaniu z pompką o pojemności 30 ml, dodatkowo zapakowanym w kartonik opisany wszystkimi wartościowymi informacjami na jego temat. Sama pompka działa bardzo sprawnie, ale dozuje niewielką ilość produktu, z czego na jedno użycie potrzebowałam 4-5 pompek, na cały biust. 
Konsystencja jest kremowa i wchłania się ekspresowo, aż chciałabym go więcej użyć, ale mi szkoda :D


Zapach / Wydajność / Efekty


Zapach jest bardzo przyjemny i nie jest mocno intensywny, prawie w ogóle go nie czuć po posmarowaniu. Wydajność raczej średnia, skończył mi się dokładnie po miesiącu używania.
Efekty są widoczne i to jak! Do tej pory naprawdę wstydziłam się swojego biustu, nadal nie jest idealny, ale chociaż wraca do normalności. Jak już pisałam był wiotki, wręcz taki "pusty" co niestety nie wpływało dobrze na moją samoocenę. 
Ale teraz dzięki tabletkom i serum jest wypełniony, zaokrąglony i sprężysty :) Myślę, że są troszkę większe, ale nie wiem czy to nie wrażenie po prostu wypełnienia i podniesienia biustu dzięki tej kuracji. Skóra jest też zdecydowanie bardziej jędrna i napięta.
Wiecie jak to jest przed miesiączką, gdy piersi są takie napięte i nabrzmiałe? To właśnie podobne uczucie tutaj występuje. No i mały minus to to, że były przez pierwsze dwa tygodnie były trochę wrażliwe na dotyk. 
A gdy poczujemy, że po miesiącu, dwóch, trzech itd. uzyskany efekt nam odpowiada, to wystarczy brać jedną tabletkę dziennie i stosować serum.


Cena / Dostępność


Opakowanie tabletek, które zawiera 60 tabletek kosztuje 64,99 zł, a serum do biustu 44,99 zł. Więcej informacji znajdziecie TUTAJ, tam też można zamawiać. 

Więcej: naturalnemetody.pl






Kuracja mnie mega zaskoczyła! Ale ważna jest systematyczność, wtedy efekty są widoczne. Tak jak pisałam moje piersi zdecydowanie się zmieniły na plus czego się nie spodziewałam :) I nie są wcale dużo większe, a może się tak wydawać, bo stają się wypełnione, ale nie ma się co martwić, że nagle trzeba zmieniać staniki :) Jestem miesiąc po skończonej kuracji i obecnie stosuję inne serum do biustu, a efekty jakie uzyskałam póki co nadal są. Ja jestem zadowolona!

Stosujecie suplementy?
Jak dbacie o swój biust?

Mimo, że otrzymałam produkt w ramach testowania nie wpływa to na moją opinię na jego temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger