czerwca 24, 2018

Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się

Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się

Właśnie skończyłam ten szampon Khadi do włosów przetłuszczających się Nutgrass i to idealny moment, aby opowiedzieć Wam na jego temat :) Lubię naturalne szampony do włosów i ten w sumie jest dość specyficzny, bo nie wytwarza na włosach praktycznie żadnej piany i trzeba się nauczyć jego używania. No ale po więcej zapraszam dalej :)


Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się

Khadi – Szampon do włosów przetłuszczających się Nutgrass

Szampon do włosów przetłuszczających się Nutgrass to naturalny kosmetyk, który skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy. Sprawia, że włosy stają się miękkie i błyszczące. Polecany osobom z włosami suchymi i zniszczonymi.
Nutgrass myje i nie pozwala na powstawanie stanów zapalnych, daje uczucie chłodu.
Daruharidra ma właściwości antybakteryjne i przeciwzapalne.
Amla działa wzmacniająco i pielęgnacyjnie.
Shikakai i reetha oczyszczają włosy i skórę głowy.
Henna nadaje włosów objętości.
Kurkuma działa ściągająco i reguluje produkcję sebum.
Szampon do włosów przetłuszczających się Nutrgass jest w 100% naturalny.

Działanie:
oczyszczenie włosów i skóry głowy
nadanie włosom miękkości i połysku


Cena: ok. 50 zł

Dostępność: cuda.pl

Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się
Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się


Moje włosy i wizualne wrażenia na temat szamponu Nutgrass


Zacznę może od tego, że moje włosy są przetłuszczające się i przesuszające na końcach. Włosy myję wieczorem, schną same (zawsze idę spać w suchych włosach) i rano są świeże, wtedy albo je prostuję, albo związuję. Wieczorem moje włosy już nadają się do mycia, są widocznie przetłuszczone.
Mają tendencję do kręcenia się i plątania, są cienkie i o długości trochę za ramiona. Ogólnie walczę ze swoją skórą głowy, choć nie jest problematyczna to wiem, że coś jest nie tak z tym przetłuszczaniem się, bo kiedyś nie miałam aż takiego problemu. Myślałam, że za mało ją nawilżam, ale używam masek, olejuję włosy przynajmniej 2 razy w tygodniu, na skórę głowy używam jeszcze olejek Khadi stymulujący wzrost włosa (o którym też planuję napisać).
Jeżeli chodzi o opakowanie to jest ono świetnie dopracowane, plastikowa buteleczka z etykietą, która do samego końca jest czytelna, zamknięcie na klik jest wygodne w użyciu, dodatkowo zapakowana w kartonik. Konsystencja jest bardzo gęsta, dzięki czemu nie przelewa się przez palce, ale też za dobrze nie rozprowadza się go na włosach. Choć ja zawsze rozrabiałam trochę trochę szamponu z wodą i wtedy wmasowywałam w skórę głowy. No i zapach, jest bardzo ciężki, ziołowy, z nutką owoców.

Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się

Ale jak to się nie pieni? I czy zmywa olej?


A no właśnie prawie wcale się nie pieni. Ja mam nawyk mycia włosów dwa razy i za pierwszym razem szampon się nie pieni nic a nic, masuję nim tylko skórę głowy i spłukuję przeciągając po całych włosach. Za drugim razem zaczyna się delikatnie pienić i wtedy masuję delikatnie całe włosy. Wtedy spłukuję i nakładam odżywkę / maskę.
Taki rytuał był dla mnie trochę męczący i przyznam, że jednak nie polubiłam tej konsystencji. Oczywiście brak pienienia się szamponu nie jest wyznacznikiem tego, że nie umył włosów ;) Tutaj oczyszczanie jest bardzo silne.
W odpowiedzi na pytanie czy zmywa olej odpowiem, że kiepsko. Niby czuję, że włosy są oczyszczone, ale po wysuszeniu widać, że są oklapnięte i trochę tłustawe. Dlatego nie używałam go więcej do zmywania oleju z głowy.

Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się

Czy działa na włosy przetłuszczające się?


Szampon ten niesamowicie plącze moje włosy, dlatego w moim przypadku użycie odżywki jest koniecznością. Podczas mycia czuć, że świetnie oczyszcza włosy, aż piszczą, ale jak dla mnie jest to za mocne oczyszczenie. Stają się wręcz takie tępe w dotyku, a po wysuszeniu są strasznie przesuszone. Szampon odbija je trochę u nasady i wyglądają świeżo, ale efekt na całych włosach nie jest dla mnie zadowalający. Są trochę błyszczące, ale wyglądają na bardziej sianowate niż po innych szamponach, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi? Przy moich włosach przetłuszczających się nie przedłuża jednak świeżości.
Wielką zaletą jest też to, że podczas używania nie pojawiły się żadne problemy z łupieżem i skórą głowy.

Szampon Khadi Nutgrass do włosów normalnych i przetłuszczających się

Po ten szampon nie sięgałam podczas każdego mycia włosów. Jak dla mnie ma za silne działanie oczyszczające i używałam go mniej więcej 1-2 razy w tygodniu. Nie chciałabym go mieć jednak ponownie na swojej półce w łazience, nie zachwycił mnie, bo liczyłam głównie na zmniejszenie przetłuszczania się skóry głowy, a tego nie robi. A do tego cena nie jest niska biorąc pod uwagę pojemność.

Znacie kosmetyki Khadi? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger