czerwca 02, 2018

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

W środę dotarło do mnie pudełko Inspired By, akurat byłam zdziwiona, bo stało sobie pod drzwiami. Kurierowi chyba nie chciało się dzwonić ;)
Ale ważne, że dotarło, bo zawartość bardzo mi się spodobała! To było pierwsze wrażenie,ale finalnie moją opinię zobaczycie dalej :)

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

W pudełku znalazło się 6 produktów pełnowymiarowych :) Koszt takiego pudełka to 49 zł z wysyłką, a dostępny jest TUTAJ. A więcej na temat samych produktów poczytacie dalej :)
Tylko cały czas dla mnie jest rozczarowujące opakowanie - kiedyś przychodziły w kartonikach oznakowanych Inspired By, a teraz jakby zużywane były te ze starszych edycji :/

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

W pudełku znalazły się oczywiście też kupony: 15% zniżki do enteface.pl z kodem: urok6, 15% do sklepu lekkiesmaki.pl z kodem: shiny15, 15% zniżki z kodem: rabat15 do https://www.raisin-sklep.pl/ oraz 20% rabatu do sklep.miacalnea.pl z kodem: SHINY

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV
Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Vis Plantis, szampon do włosów z węglem aktywnym oraz wyciągiem z kiełków rzeżuchy

produkty Vis Plantis z serii Element widziałam w Rossmannie i przyglądałam się jej, ale w końcu nie skusiłam się na zakup, bo jeszcze nie wiedziałam dokładnie co to jest i czy są warte zakupu, a nie czytałam o nich wcześniej. Szampon przeciw zanieczyszczeniom brzmi trochę śmiesznie, bo wiadomo że szampon ma oczyszczać ;) Tutaj węgiel ma działaś niczym magnes i oczyszczać z zanieczyszczeń, a rzeżucha ma chronić przed wnikaniem nowych zanieczyszczeń. 
Co do zawartości węgla jestem bardzo zawiedziona! Po zapoznaniu się ze składem okazuje się, że zawiera w sobie Carbon Black, a jest on zaledwie barwnikiem, z resztą przypomniał mi się wpis Basi właśnie o maseczkach węglowych bez węgla w składzie. Pisała tam właśnie o tym składniku, koniecznie zajrzyjcie. Szampon chyba spróbuję i chętnie zobaczę jak się sprawdzi na moich przetłuszczających się włosach, bo w sumie skoro tak dobrze oczyszcza, to może to coś dla mnie? ;)
Cena: 29,99 zł / 300 ml

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV
Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Vis Plantis, Tonik oczyszczający do twarzy - odpowiednik jadu żmii

Drugi produkt tej marki z serii Element to tonik i od razu mega się podekscytowałam, że znalazł się w tym pudełku, bo też przyglądałam się kometykom do twarzy, tym bardziej jak zobaczyłam "jad żmii" na opakowaniu ;) Kiedyś już stosowałam kosmetyki z tym składnikiem i nie obrzydza mnie zawartość w kosmetykach, wręcz uważam, że świetnie działa na moją skórę.
Ale tutaj mamy odpowiednik, więc super, ale nigdzie nie jest napisane CZYM ten jad żmii jest zastąpiony? Jest tylko napisane, że to składnik specjalnie przygotowany do kosmetyków. Odpręża skórę, redukuje zmarszczki mimiczne oraz zapobiega skurczom mięśni ;) Zerknęłam na skład, wkleiłam sobie na stronę, w której pokazuje mi dokładnie co jest czym (bo sama to się oczywiście nie znam na tyle) i znalazłam, że tym składnikiem jest Dipeptide Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate ("jest to cząsteczka opracowana jako bliska kopia jadu węża, pomaga złagodzić skurcze mięśni, co powoduje zminimalizowanie linii mimicznych"). Także nie dziwię się z jednej strony, bo co mieli na opakowaniu napisać tak długą nazwę, jak nikomu to nic nie mówi :D 
Czuję się zachęcona i na pewno użyję tonik.
Cena: 19,99 zł / 150 ml

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV
Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Silicare, lakier hybrydowy Color IT

Miałam już lakier tej marki w poprzednim pudełku, cieszę się, że się znów pojawiła hybryda w innym odcieniu :) Poprzednio miałam pudrowy żółty odcień, idealny na lato, a teraz mocny róż. Zobaczymy jak będzie się prezentować na paznokciach :)
Cena: 11,99 zł / szt.

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Raisin, naklejki wodne na paznokcie

Bardzo śliczne wzory mi się trafiły i nie mogę doczekać się, aż ich użyję! Są śliczne i cieszę się, że się pojawiły w tym pudełku :)
Cena: ok. 4,50 zł / zestaw

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

MiaCalnea, jednorazowe listki do pedicure

Fajny pomysł taki listek do pedicure, na wyjazd coś idealnego, może wezmę go ze sobą w podróż, bo akurat na dniach lecimy do Bułgarii. Jest małe i nie zajmuje wiele miejsca.
Cena: 4,49 zł / zestaw

Próbki

Jak widać w pudełku znalazły się dwie próbeczki - jedna to krem NoScar przeciw bliznom, której miałam pełnowymiarowe opakowanie, ale oddałam siostrze, a druga to Velvetin, krem przeciwzmarszczkowy.

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Biały Jeleń, FITOkoktajl do mycia włosów

Zaciekawił mnie ten kosmetyk, bo słyszałam, że marka Biały Jeleń wypuściła nową serię kosmetyków, a ta seria WEGE brzmi ciekawie. Nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego i są oparte na warzywnych ekstraktach. W pudełkach pojawia się mix rodzajów, a także dwa zamienne produkty do włosów oraz do ciała.

Inspired By U.R.O.K. Maj 2018 - Edycja XXV

Powiem Wam, że na początku bardzo się ucieszyłam z zawartości, teraz trochę bardziej sceptycznie podchodzę do szamponu Vis Plantis z serii Element ze względu na jeden składnik, ale i tak mam zamiar go przetestować.
Ogólnie każdy kosmetyk tutaj na plus i naprawdę jedno z lepszych pudełek w ostatnim czasie! Jestem ciekawa jak wypadnie czerwcowe (urodzinowe) pudełko ShinyBox i czy przebije zawartością InspiredBy :)

Jak Wam się podoba zawartość tego pudełka?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger