lutego 17, 2019

Dlaczego lubię korzystać z kursów online? O Udemy.com słów kilka + kurs Wordpress


http://tidd.ly/b68ed44f

Powiem Wam, że lubię zdobywać wiedzę i nowe umiejętności, nie tylko na polu urodowym, ale także informatycznym czy graficznym :) Na ile mogę korzystam z internetu i darmowych poradników. Szukam ile mogę, przeglądam tutoriale, ale czasami bywa tak, że nie są aktualne, nie do końca wszystko jest opowiedziane od A do Z, albo po prostu niezrozumiałe. Wtedy chętnie przeglądam kursy online na Udemy.com w poszukiwaniu tego czego aktualnie potrzebuję :)


ZOBACZ TEŻ... 10 tricków z Instagrama (i Instastories), z których korzystam

http://tidd.ly/b68ed44f

Dlaczego akurat udemy.com? 

Kiedyś natknęłam się przez przypadek na promocję i dużą zniżkę na kursy właśnie na udemy. Kupiłam kilka kursów (wręcz miałam nawet jakieś za darmo), z których mogę korzystać do dziś. Akurat dzisiejszy wpis jest sponsorowany właśnie przez Udemy i chcę Wam więcej opowiedzieć o ich stronie i kursach. Pamiętajcie jednak, że moje opinie zawsze są obiektywne i szczere, a dziś chcę Wam przedstawić tę platformę i może jakiś kurs Was zainteresuje :) Od razu mówię, że nie mam żadnych profitów z tego, że klikniecie w jakikolwiek link z tego wpisu.

Link do kursu Wordpress: http://tidd.ly/wordpressdlanieprogramistow



http://tidd.ly/b68ed44f


Jaki kurs teraz wybrałam dla siebie? Zalety kursów online

Ja na Udemy wybrałam teraz kurs "Wordpress dla nieprogramistów. Stwórz niesamowitą stronę www". Dlaczego? Już od dawna zastanawiam się czy przenieść bloga na wordpress, a dzięki takiemu kursowi mogłam się przekonać czy dałabym radę sama to zrobić (a Pani Ola tak dobrze wszystko tłumaczy, że już wiem, że tak).

Dzięki temu, że ten kurs jest online nie muszę wszystkiego zapisywać (chyba, ze chcę stworzyć notatki na później). Wystarczy, że obejrzę i mogę cofnąć, wrócić do każdej sekundy w każdym momencie i robić na bieżąco to co pokazuje Pani Ola. Więc to dla mnie ogromna przewaga nad  kursami stacjonarnymi.

Poza tym gdyby taki kurs akurat był gdzieś w moim mieście to muszę się dopasowywać czasowo, jeździć, siedzieć i słuchać (w niekoniecznie dla mnie odpowiedniej porze, bo np. jestem zmęczona po pracy). A przy kursie online możemy sobie siedzieć w kapciach i piżamie na kanapie i obejrzeć w odpowiednim dla nas czasie - jak serial na Netflix :)
No i ja jestem introwertykiem, taki kurs daje wiedzę, a ja nie muszę wychodzić z domu co dla mnie jest komfortowe ;)

http://tidd.ly/b68ed44f

Po zalogowaniu na udemy.com mamy dostęp do wszystkich naszych kursów w panelu w "Moje Kursy" (jak widać na zdjęciu wyżej). Ja akurat mam dodane też kursy, których jeszcze nie skończyłam jak widać.
Mojego kursu Wordpress też jeszcze nie miałam kiedy dokończyć, ale teraz nadrobię i będę próbować budować stronę na nowo. Ale już po dwóch wykładach dowiedziałam się wielu cennych informacji :)

Dlaczego wybrałam taki kurs i jakie są moje wstępne wrażenia

Poza tym obecnym Wordpressem głównie wybierałam kursy dotyczące photoshopa i animacji, ale to pod kątem pracy. Teraz chciałam zobaczyć jak działa Wordpress pod kątem bloga oraz przyszłościowo do tworzenia stron www. Niestety o samym kursie się nie wypowiem, bo jeszcze go nie ukończyłam, ale póki co nie czuję się rozczarowana, Pani Ola wszystko świetnie tłumaczy. Pierwsze wykłady to naprawdę podstawy. Muszę przyznać, że czasami nadmierna gestykulacja mnie rozpraszała, ale da się przeżyć ;) Poza tym jak dla mnie mówiła za wolno, ale też wiem, że nie każdy lubi słuchać szybkiego mówienia. Na szczęście jest możliwość przyspieszenia, ja zwykle słuchałam na 1,5 krotnym przyspieszeniu, czasami dwukrotnym.



No i nie wiem jak Wy, ale ja częściej przeglądam internet za pomocą telefonu niż komputera i jest mi czasami łatwiej i wygodniej przysiąść na telefonie na chwilę i coś poczytać lub obejrzeć. Dobrze, że udemy ma aplikację na telefon, dzięki temu nawet czekając w przychodni lub w pociągu mając czas możemy obejrzeć właśnie jakiś kurs (tym bardziej, że można oglądać offline po pobraniu). Akurat niekoniecznie o Wordpressie, bo to wolę oglądać na komputerze robiąc krok po kroku razem, ale są też kursy o rozwoju osobistym, o zdrowiu, muzyce i wiele innych :)


Ja naprawdę jestem zachwycona tą stroną i kursami jakie tam się znajdują. Wiele kursów jest w języku polskim, ale niektóre kursy są tylko w języku angielskim. Mimo, że jest to współpraca to moja opinia jest obiektywna, nie miałam jeszcze złego doświadczenia z tą stroną, od razu po zakupie mam dostęp do kursów i już ponad rok korzystam z tej strony i mam dostęp do wszystkich kursów, które kiedyś kupiłam. 


 

Jeżeli miałabym Wam coś sugerować to to, że często są duże obniżki i kursy, które w normalnej cenie kosztują np. 600 zł można kupić za 80-100 zł, a widziałam jeszcze taniej!

Po opublikowaniu tego wpisu widzę, że jest promocja ograniczona czasowo dla nowych osób na prawie wszystkie kursy - każdy za 52,99 zł (a nawet od 38,99)!


Znacie Udemy.com? Korzystacie z kursów online? 
Może polecicie jakieś strony, z których korzystacie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger