września 05, 2012

Jak ja kocham kropki na paznokciach :))

W biedro udało mi się zakupić już jakiś czas temu lakier Bell Air Flow. W moim ulubionym kolorze ♥ Cudny... Pomyślałam, że mogłabym spróbować zrobić kropeczki i na nim... I coś mi tu wyszło :)
Przepraszam za suche skórki, ale mam wieczny problem z nimi... Myślę, że odżywka eveline ma mały wpływ na to... Ale teraz będę używać jej okazjonalnie ...



Tak wiem, kropki nie są idealne, ale to się dopracuje następnym razem :)

Jak Wam się podoba? ☻


pozdrawiam,

24 komentarze:

  1. Też uwielbiam kropki na paznokciach, ale zawsze wychodzą mi nie równe :(

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny jest ten lakier z bell :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Ja też uwielbiam kropki na paznokciach, chociaż średnio mi wychodzą:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kropki na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten kolor lakieru z Bell, ale jeszcze nim nie malowałam pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze, też lubię kropeczki;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszystkie kropkowe mani ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropeczki świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kropki. :D kolor też. : )

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne, też lubię kropki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, uwielbiam kropki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też lubię kropki na pazurkach :) kropki, ciapki wszystko fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie,kropeczki wyglądają uroczo:))

    OdpowiedzUsuń
  14. kropki świetnie prezentują się na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger