września 14, 2012

Paczuszki, kupony, nowe imię dla kotki :)

Ale ta nasza kotka jest szalona :) Wszędzie włazi, pierwszej nocy obudziła nas o 3 i przez godzinę nie dała nam spać :) Ale i tak ją uwielbiam ♥
Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z wymianki od Malowanego Imbryczka. Znalazłam tam również miły liścik :) Dostałam Serum do biustu z AA, jak skończę moje z Bielendy biorę się za te :) Dostałam również podkład Lancome. Dziękuję Ci kochana :*

Od Agencji Werner i Wspólnicy dostałam do testów peeling cukrowy do ciała. Uwielbiam mój peeling kawowy, ale po otwarciu tego peelingu pokochałam ten zapach. Ciekawe jak będzie zdzierał, bo lubię mocne zdzieraki :) 
Najbardziej zadziwił mnie zestaw tylu próbek, masełek i balsamów do ciała oraz szampon.

Na FB przeczytałam, że 6-7 października będzie szaleństwo zakupów w całej Polsce. Tylko trzeba kupić gazetę, w której znajdują się kupony. Event na FB TUTAJ, a więcej o szaleństwie zakupów TUTAJ. Polecam kupić, bo kuponów jest całe mnóstwo!


Te dwa kupony mnie kuszą chyba najbardziej :)

Nasza kicia miała nazywać się Neva, ale nie pasowało nam za bardzo i teraz nazywa się MILKA :)
Nie ma to jak posiedzieć na laptopie.


Ale niebieskie ma oczy ♥





















Ktoś pisał w poprzednim poście, że za wcześnie została oddzielona od matki. Ja szczerze mówiąc nie wiedziałam w jakim wieku można, ale w ogłoszeniu było napisane, że kotka jest do odbioru. Jakoś sobie radzi w nowym domu, tylko trzeba jej pilnować czasami, bo lubi wszędzie wchodzić... Powoli się przyzwyczaja do nas :)

pozdrawiam,

43 komentarze:

  1. Ojej, kotka jest przepiękna! I ciekawi mnie ten peeling ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak kicia siedzi Ci na rękach to szuka na Twoim ciele cyca? Bo jeżeli tak to rzeczywiście oznacza, że mogła być za wcześnie oddzielona od matki. My kiedyś też za wcześnie oddzieliliśmy, ale nic niepokojącego po za tym, że próbuje nas "ssać" :P nie zauważyliśmy. No może tylko to, że była do nas Bardzo przywiązana, ale to do rzeczy niepokojących nie należy, to było bardzo słodkie. Mieliśmy ją 10 lat i pewnie mielibyśmy jeszcze dłużej, ale zrobili nam koło domu ulicę i co było do przewidzenia potrącił ją samochód. Bardzo wzruszające w tym było, że mimo złamanego bioderka przyczołgała się pod dom i głośno miauczała. Próbowaliśmy ją ratować u weterynarza, ale nie dawał jej szans. Bardzo cierpiała i z bólu zaczęła nas drapać. Bardzo mi jej brakuje była wyjątkową kotką. I nigdy nie uwierzę w to, że koty są zdradliwe. Koty to wspaniałe stworzenia. Zazdroszczę Ci Twojego kotka. ehhh, ale się walnęłam Ci referat :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kicia jak siedzi to nie szuka cyca, raczej ucieka z kolan :D
      Przykro mi z powodu Twojego kotka, wiem że to straszne jak ma się tyle lat zwierzaka i on umiera:(

      Usuń
  3. fakt zapach peelingu jest rewelacyjny! W sam raz na zakończenie wakacji :)
    a tą kotkę macie cudną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocza koteczka ze świetnym imieniem :)
    Miłego testowania kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koteczek ma przecudne te oczy i cały jest sweetaśny. Popuczyłabym go jak Elmirka z Animków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo chyba skuszę się na gazetę ze względu na te bony :)
    nie wiem jakie sklepy są w tych bonach ale TBS mnie już kusi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję paczuszek i tak wspaniałego kotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje paczek ;) kicia ma faktycznie cudne oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też dostałam peeling:)
    Kiciunia fajna, ale ta Milka mi to niej nie pasuje;/
    Milka kojarzy mi się z obleśną krową, na dodatek starą, a to piękny, młody kotek, pomyśl jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  10. też dostałam ten peeling i jestem zachwycona jego zapachem i działaniem!
    a kotek - chyba nie muszę nic pisać - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam te maslo z tutti frutti ale sie z nim nie polubilam... ale ten kotek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja się czepiałam ;) Chodzi o to, ze kociak za szybko oddzielony od rodzeństwa, nie uczy się zabawy "fair", takie kociaki często mają problemy z gryzieniem wszystkiego i wszystkich (a raczej to właściciel ma problem, bo kociak mało się przejmuje :P), a poza tym dziczeją: nie chcą siedzieć na kolanach, czasami nawet boją się ludzi.
    Ale jak się kotka wychowa odpowiednio, to problem sam się rozwiąże :) Zresztą, to też sprawa indywidualna dla każdego kociaka, niektóre "dorastają" wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego kociaka uratowałam z ulicy, gdy miał zaledwie kilka tygodni. Nigdzie nie było kociej mamy. Na początku musiałam karmić kicie zakraplaczem z mlekiem, bo była zbyt mała aby samodzielnie pić. Dziś jest dużym, zdrowym kociakiem, z którym nie ma najmniejszych problemów. Drapie tylko drapak, łasi się i uwielbia zabawy. Więc raczej jestem zdania, że zachowanie kota to kwestia naszego zaangażowania w sprawę, opieki i czasu poświęconego na wychowanie. Więc nie ma co się zamartwiać od razu tym, że za wcześnie od matki zabrany :)

      A co do kociaka to przepiękny! Zazdroszczę takiej damy :)

      Usuń
  13. jejku jaka ona słodka, zazdroszczę bo zawsze chciałam mieć kota , a wyszło tak że mam dwa psy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna ♥ I te oczka! Nawet ladnie daliscie jej imie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za informację - jutro kupię tę gazetę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka ta kicia :) Tylko imię mi nie pasuje bo moja przyjaciółka ma psa amstafa o tym imieniu... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest :) Ale czekaj czekaj, jeszcze pokaże charakterek :P

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczna jest ta kotka :):)
    swietne paczuszki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem na jaki adres mogę wysłać maila, więc piszę tutaj.
    Widziałaś aukcję allegro z Twoim ukradzionym zdjęciem?
    http://allegro.pl/lakier-do-paznokci-miyo-8ml-pierre-rene-10-nude-fv-i2595685503.html
    Ten sprzedający wiele dziewczyn okradł. Obcina podpisy i wstawia swoje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka ta Twoja koteczka :) Oczka niby takie kochane ale widać, że to taki mały łobuziak :) No i jak tu nie kochać takiego małego puchacza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana kicia i imię ma piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kotka prześliczna! :) zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. aw such a cute kitty :]


    http://brittneylynns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodka kicia! Z takimi kotami kojarza mi się tylko imiona typu Pusia Puszek ale to dość oklepane

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger