września 08, 2012

Szaleństwo ;)


A pojechałam szukać płaszczyka na jesień... Niestety nie kupiłam, takie co mi się podobają są za małe albo w rękawach (w końcu się ma te 178cm wzrostu... ), albo w biuście... A te co się podobają są za drogie...
W sumie jechałam też do Superpharm, bo miałam wydrukowane kupony, żeby kupić taniej :)

Wejście do TBS było całkowicie przypadkowe... Powąchałam masełko brzoskwiniowe z edycji limitowanej i przepadłam ! Chciałam miniaturkę kupić, ale nie mieli :( Jak dla mnie trochę za dużo prawie 70zł wydać na masło do ciała, zwłaszcza że mam jeszcze w domu kupione wcześniej...Więc kupiłam żel pod prysznic o zapachu brzoskwini, niestety o tak małej pojemności buuuuu :( W sumie dobre i to ;)

Czytałam dziś na blogu u Idalii o lnianej kuracji na włosy. Wystarczy mieć do tego siemię lniane i dziś zakupiłam i jutro będę kręcić żel, więcej możecie poczytaj u niej na blogu jeśli jeszcze nie widziałyście :)

Od razu wzięłam ostatnią paczuszkę pieprzy cayenne, który służy jako ostra przyprawa, a czytałam dziś nawet, że jeden posiłek dziennie z tym pieprzem może przyspieszyć metabolizm nawet o 25%.

 Przy okazji w fajnej promocji wychaczyłam Bio-Błonnik. Na opakowaniu cena 39,99 zł, ale była przecena na 27zł. Myślę, że warto, bo jest tam aż 150 tabletek i przyjmujemy 4 tabletki dziennie (pół godziny przed posiłkami). Szukałam czegoś z błonnikiem wspomagającego odchudzanie, mam nadzieję, że dobrze wybrałam...

Dostałam na maila kupony zniżkowe i wśród nich był kupon na maski Biovax i postanowiłam kupić. Zamiast 19,99zł zapłaciłam 10,99zł. Prawda, że niezła okazja :))

 Również był kupon na Effaclar oczyszczający żel do cery trądzikowej. Zamiast 33,99zł zapłaciłam 19,99zł.

Już przy samej kasie zauważyłam regenerujący krem do rzęs z L'biotica. Wszędzie go szukałam, ale nigdzie nie widziałam. Akurat była promocja 2 sztuki za 14,99zł. Chciałam jedną sztukę, ale były tylko takie... No trudno, zobaczymy.

Se poszalałam nie ma co :D

Dziewczyny sporo nowości w mojej wymiance. Zapraszam !! :)

pozdrawiam,

24 komentarze:

  1. Udane zakupy:)
    Też muszę się w końcu wybrać ech.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeeny, ja chcę SP u siebie :< ! Ciekawa jestem tego krem regenerujacego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkałam w Białymstoku to do SuperPharm miałam bliziutko, a teraz muszę z Gdyni dojeżdżać do Gdańska to raz na ruski rok tam jestem, gdy mam po co jechać...
      Co do kremu to też jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  3. mam 182cm i znam ból za krótkich rękawów...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten krem do rzęs, używam już 1,5 miesiaca i zużyłam tylko pół tubki i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo super zakupy :) czytałam kiedyś o tym kremiem regenerującym do rzęs, miał dobre opinie, w sumie dobrze, że go nie potrzebuję bo sama swoje rzesy muszę przycinać.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi mnie ten krem do rzęs, w sumie przydałoby mi się cos takiego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj chyba muszę iść do Super Pharma :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie dziś kupiłam płaszczyk i kilka innych ubrań

    OdpowiedzUsuń
  9. ulala sporo tego :)) aż tu poczułąm zapach tego żelu! kiedyś kupię sobie coś z BodyShop, takie mam postanowienie;D Ja dziś wydałam ponad 500 zł na ciuchy, to chyba też zaszalałam troszkę..:D

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten regenerujący krem do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę sporo tego :o Widzę, że miałaś udane zakupy, mimo tego, że nie kupiłaś płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo Effaclar mnie ineteruje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta ostra przyprawa mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to jest puscic babe na zakupy :D heee
    poszalas kochana :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tę maskę Biovax mam na swojej liście zakupów kosmetycznych.
    Muszę tylko zużyć te kosmetyki, które aktualnie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zakupy! Ja nie mam ani TBS ani SP u siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam chilli pieprz cayenne, bo u mnie w kuchni praktycznie często dominują ostre potrawy. tylko muszę uważać, bo wątroba nie lubi takiego chilli na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy!
    a jeden krem do rzęs chętnie przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger