września 15, 2012

Sprzedawca allegro, który kradnie zdjęcia

Wiecie co zdenerwowałam się, gdy dostałam komentarz od dziewczyny, że sprzedawca allegro użył mojego zdjęcia na swojej aukcji bez mojej zgody. Na dodatek znak wodny został obcięty. Bardzo Ci dziękuję za wiadomość lorraine :) 
Szukałam dalej i nie tylko na allegro mają ustawione to zdjęcie, ale również w sklepie internetowym ALTA sklep internetowy.
Napisałam do niego maila, że ma 24 godziny na usunięcie zdjęcia.  Zobaczymy co z tym zrobi... Jest to sklep ALTA allegro . Sprawdźcie czy Waszych zdjęć tam nie ma...

pozdrawiam,

28 komentarzy:

  1. to nie pierwsza sytuacja wśród sprzedawców allegro

    OdpowiedzUsuń
  2. ty też.. moje zdjęcia też tam są..:/
    ciekawa jestem co mi odpiszą na maila

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa, co zrobi ten człowiek.
    Ludzie chyba nie do końca zdają sobie sprawę, że to zwykła kardżież, za którą można odpowiadać jak za każde inne tego typu przestępstwo w realu.

    OdpowiedzUsuń
  4. jedyne wyjscie to ustawiac znaki wodne w miejscu z ktorego nie da sie ich usunac
    mam nadzieje ze je skasuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie ciekawi co zrobi ten człowiek. Czy taki problem zapytać o zgodę? Ech...
    Dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest chamstwo!
    Ja właśnie ostatnio zaczęłam się bać kradzieży, kiedy chciałam opublikować zdjęcia z wakacji- nie chciałabym, żeby ktoś przywłaszczył sobie moje fotki z Włoch. Dlatego ustawiłam znak wodny centralnie na środku zdjęcia. Z fotkami kosmetyków chyba też tak będę robić, bo jak widać internetowych złodziejaszków nie brakuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie chyba też tak zrobię, bo do tej pory ustawiałam tak, aby było widać to co powinno

      Usuń
  7. Świństwo! Nie łaska swojego zdjęcia zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za bezczelność! Lepiej niech szybko wykasuje zdjęcia, bo to kradzież. Jedynym rozwiązaniem jest wklejanie podpisu w takim miejscu, by nie dało się tego usunąć, ale to też ma swoje minusy, bo zamazuje widoczność czytelnikom bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy myślę że już wiem jak ludzie są leniwi i bezczelni oni przekraczają kolejne granice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zróbcie sobie print screena i zapiszcie widok jego strony z waszymi zdjęciami jesli ich nie usunie macie dowod dla policji, ze popelnil przestepstwo

    OdpowiedzUsuń
  11. już wczoraj widziałam u kogoś na blogu allegrowicza, który kopiuje zdjęcia z bloggera, ucina znaki wodne i dodaje swoje. nie wiem, jak inne bloggerki, ale ja bym nie widziała problemu w "pożyczeniu zdjęcia", o ile ktoś by mnie wcześniej spytał o zgodę - oczywiście bez znaku wodnego. zawszę dodaję znak wodny w takim miejscu, by potencjalny złodziej nie mógł uciąć zdjęcia, np. między wskazującym, a środkowym palcem, albo na produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  12. jedna wielka masakra po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet ja znalazłam przez przypadek na Allegro zdjęcia z mojego bloga. A wcale nie są jakiejś super jakości :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ejże, co za chamstwo! Nie powinni tak robic.

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam o takich akcjach /...;/
    top straszne chamstwo !!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam sił na złodziejstwo zdjęć, jak dodałam swoją kolekcję torebek z Avon, to co chwila była kradzione zdjęcia, i to na 10 aukcjach! dzwoniłam nawet do jednego sprzedawcy to jeszcze pretensję miał, a zapytał się czy można jak kradł?no właśnie nie, to w czym problem w tych czasach nie ma nic za darmo, a Allegro non stop popełnia te błędy!

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety ludzie coraz częściejidą na tzw. łatwiznę ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wkurza mnie takie coś strasznie -.-' To jest zwykła kradzież i można za to żądać naprawdę dużego odszkodowania.

    OdpowiedzUsuń
  19. O nieładnie.. Nienawidzę takiego czegoś!

    OdpowiedzUsuń
  20. Napisałam odpowiedniego maila do allegro przez formularz kontaktowy i usunęli babce aukcje:) Jeśli Twoje zdjęcie jeszcze tam jest zrób to samo;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger