września 08, 2012

Z promocjami trzeba uważać

Hej,
Dostałam wczoraj na maila kupony z Superpharm i w sumie zaciekawiła mnie jedna rzecz, ale wydrukowałam wszystkie kupony...

Mój TŻ wziął w rękę i patrzy, wow ale promocja na perfumy Elizabeth Arden ! Z 219,99 zł na 49,99 zł...

Ale to wydało mi się trochę podejrzane, żeby AŻ TAK przecenili... Więc przejrzałam w internecie to wody perfumowane o TEJ SAMEJ pojemności kosztują maksymalnie 72zł!


Mała przesada i z lekka naciąganie, bo kto się nie skusi na cenę ponad 4 razy niższą ? 

pozdrawiam,

15 komentarzy:

  1. Jak większość promocji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) tylko najwięcej promocji nie jest aż tak przekłamana :)

      Usuń
  2. Oni zawsze mają te ceny zawyżone, aby potem móc zrobić super promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo na promocjach należy patrzeć na cenę PO obniżce a nie PRZED.Dla mnie jest obojętne ile cos kosztowało przed.Jesli cena po obniżce mnie nie satysfakcjonuje-nie biorę.Tak jak tutaj.Zielonej herbaty nie wzięłabym nawet za dyszkę więc jej cena jest mi obojętna.Ale fakt w SP trzeba uważać bo czasami ich ceny są wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie promocje to częsta praktyka w SP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha. to wylozyli sie i to niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Superpharm takie coś jest już zwyczajem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z promocjami zawsze trzeba uważać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przekłamywanie pierwotnych cen robi się standardem niestety :/ z połowa ofert w zakupach typu groupon się na tym opiera...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykre trochę takie naciąganie ze strony sklepu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. no masakra po prostu ! przykre i masakrycznie chamskie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger